Mastercard loyalty program
Gift catalog Mastercard
Online chat
Online consultant
The expectations of the operator...
Online consultant

Начальник управління перевірки клієнтів

Функціональні обов’язки:

  • Здійснювати розслідування стосовно репутації ризикових клієнтів, контрагентів Банку, клієнтів, що запитують встановлення індивідуального тарифу на внесення готівкових коштів та розслідування стосовно клієнтів на запит СASA чи банка-кореспондента, а також розслідування стосовно Постачальників, Партнерів або інших третіх осіб;
  • Підготовка пропозицій для прийняття рішень щодо здійснення “ризикових” операцій та встановлення (розрив) бізнес-стосунків з клієнтами Банку;
  • Вчасне повідомлення до Управління міжнародних санкцій виявленої інформації щодо клієнтів  пов’язаних з країнами, видами діяльності, що мають відношення до міжнародних санкцій;
  • Контроль клієнтів щодо їх приналежності до публічних діячів (РЕР);
  • Контроль за виконанням рішення керівництва Банку про розрив бізнес-стосунків з клієнтами;
  • Підготовка методичних матеріалів, інструкцій, розпоряджень та вказівок з питань фінансової моніторингу / участь у заходах направлених на підвищення знань працівників Банку з питань фінансового моніторингу;
  • Складання звітності про поточну роботу та надання інформації для консолідованого звіту про проведену роботу за місяць / звітність щодо виконання функцій комплаєнсу;
  • Участь у підготовці засідань Комплаєнс Комітету Банку, оформлення супровідних документів, підготовка презентацій, проектів рішень Правління банку з питань Комплаєнсу тощо.


Вимоги до кандидатів:

  • Освіта: Вища (юридичний / економічний напрямки);
  • Досвід роботи: у сфері фінансового моніторингу  від 2 років чи  в банківській сфері  від  3 років (обслуговування юридичних осіб,  операційний  департамент, ризики, бізнес-підрозділи по роботі з юридичними  особами), в тому числі, від 1 року на керівній посаді;
  • Додаткові знання на вміння: 
  • Моніторинг / знання законодавства про фінансовий моніторинг  та запобігання використання банківської системи для легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом;
  • Ініціативи та пропозиції щодо вдосконалення організації та ефективності роботи колективу;
  • Знання та досвід роботи Excel / Power Point та іншого ПЗ Microsoft Office;
  • Знання мов: Англійська – на рівні  Advanced;
  • Особисті якості: відповідальність, посидючість, добропорядність, бажання отримувати нові знання, комунікабельність, вміння працювати в команді, стресостійкість.


Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування та стабільна робота в одній із провідних банківських груп Європи;
  • Фіксована ринкова заробітна платня, річна премія за результатами роботи;
  • Соціальний пакет у відповідності до КЗпП (медичне страхування, страхування життя, відпустка 28 календарних днів, корпоративні курси англійської мови);
  • Зручне розташування офісу в центрі Києва.
Sending CV
To attach a file:
Allowed to connect only: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб max)
Contact center Credit Agricole
0 800 30 5555 Free