Mastercard loyalty program
Gift catalog Mastercard
Online chat
Online consultant
The expectations of the operator...
Online consultant

Фахівець з обслуговування клієнтів (25 відділення, вул.Січових Стрільців)

Функціональні обов’язки:

  • Активне залучення нових клієнтів (проведення зустрічей та презентацій);
  • Обслуговування клієнтів — фізичних та юридичних осіб;
  • Допомога клієнтам в роботі з терміналами самообслуговування.

Основні вимоги:

  • Вища фінансова або економічна освіта;
  • Досвід роботи від 1 року;
  • Досконале знання законодавчої бази НБУ, процедур та продуктів Банку;
  • Ініціативність та націленість на результат;
  • Готовність до цікавих та амбіційних задач.

Ми пропонуємо:

  • Стабільна робота в одній із провідних банківських груп Європи.
  • Фіксована ринкова заробітна платня, бонус за результатами роботи відділення, а також мотиваційні поїздки та заходи для кращих працівників.
  • Соціальний пакет у відповідності до КЗпП та медичне страхування від банку для лояльних співробітників.
  • Участь у проектах кадрового резерву банку, можливість кар'єрного зростання.
  • Можливості професійного зростання, внутрішні професійні тренінги.
  • Зручне розташування відділення.
Sending CV
To attach a file:
Allowed to connect only: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб max)
Contact center Credit Agricole
0 800 30 5555 Free