Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Діджитал-картка

Діджитал-картка у вашому смартфоні – це зручний та безпечний спосіб здійснювати безконтактні розрахунки в торгово-сервісній мережі та покупки в інтернет-магазинах. Відкриваємо картку безкоштовно!

Оформлення у мобільному додатку СА+ за кілька хвилин

Всі переваги та можливості звичайної картки

Максимальний захист від шахрайства та безпечні розрахунки в інтернеті

Переваги діджитал-картки :

Миттєве та дистанційне відкриття або перевипуск картки для клієнтів банку 

Всі сервіси та можливості пластикової картки, зокрема накопичення срібних балів у програмі лояльності Masterсard Більше

Відкриття картки у валюті та можливість купувати в іноземних онлайн-магазинах без комісії за конвертацію

Відкриття картки і рахунку в грн/дол./євро і продаж валюти в смартфоні, без комісії за конвертацію

Безконтактні розрахунки Apple Pay чи Google Pay 

Як оформити картку поточному клієнту банку :

Перейдіть у додаток СА+ в розділ «Продукти», «Пропозиції для вас»

Оберіть валюту UAH, USD, EUR. На кожну валюту можна відкрити лише одну картку.

Заповніть свої дані та ознайомтеся з умовами обслуговування картки.

Отримайте договір на електронну пошту та очікуйте на картку.

Часті питання

Що таке діджитал-картка?

Це цифрова платіжна картка, яка завжди доступна у смартфоні та в мобільному додатку СА+. Її можна відкрити самостійно онлайн у СА+, без візиту до відділення банку.

 

Основні параметри діджитал-картки
  • Валюта на вибір гривня/долар США/євро
  • Строк дії – 8 років
  • Картка рівня MC World
  • Тарифи обслуговування тут
Які можливості діджитал-картки?

З діджитал-карткою ви легко здійснюєте:

  • перекази з картки на картку
  • платежі за реквізитами
  • сплата комунальних платежів
  • поповнення картки гривнею
  • всі інші види платіжних операцій в СА+
  • зняття готівки у банкоматах, оснащених NFC-чіпами
  • оплата в Інтернет-мережі онлайн у різних валютах
  • додавання картки до Apple або Google Pay
  • оплата в POS-терміналах в торгово-сервісній мережі.
Чи можу я відкрити діджитал-картку, якщо в мене немає картки банку?

Так, Ви можете відкрити діджитал-картку, якщо у Вас є будь-який продукт для фізичної особи в нашому банку, необов’язково платіжна карта. Тобто, кредит, кредитна чи дебетова картка, депозит чи поточний рахунок.

Як отримати кошти в банкоматі з діджитал-карткою?

Ви можете зняти кошти:

  • В банкоматі, оснащеним зчитувачем NFC, скориставшись смартфоном
  • У касі в торгово-сервісній мережі
Чи можна відкрити діджитал-картку до діючого карткового рахунку?

Ні. Діджитал-картка випускається з відкриттям нового рахунку в тій валюті, яку Ви обрали.

Для нових клієнтів

Ще не з нами? Це легко виправити, адже ми маємо багато цікавих пропозицій для вас, зокрема пакетні пропозиції, Premium пакети, депозити, поточний рахунок, кредит на купівлю авто

Зателефонуйте у контакт-центр 0800 30 5555 і ми надамо всю інформацію щодо відкриття рахунку та діджитал-картки!

  1. Наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання цієї банківської послуги:
    • Клієнт має здійснювати плату за отримані послуги відповідно до діючих на момент здійснення операцій Тарифів.
    • Клієнт має на першу вимогу банку надавати банку будь-яку інформацію щодо банківської послуги, яка стосується договору та іншу необхідну інформацію, що може вимагатися банком згідно вимог законодавства та Правил.
    • Клієнту забороняється використовувати рахунок для проведення операцій, пов’язаних із здійсненням підприємницької діяльності.
    • В разі невиконання клієнтом обов'язків, передбачених договором про надання банківських послуг, клієнт нестиме відповідальність відповідно до вимог законодавства та умов договору та Правил.
  2. Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку, спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг.
  3. Внесення змін та доповнень до договору здійснюється у порядку та у встановлені договором строки. Зміни та доповнення до договору вносяться у письмовій формі за згодою сторін, якщо інше не передбачено договором.
  4. Клієнт може відмовитися від отримання рекламних матеріалів за допомогою дистанційних каналів комунікації.
Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно