Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

 

Поширені запитання про роботу банку в умовах війни

Як здійснюється конвертація валюти при розрахунку платіжною карткою за кордоном?

Перебуваючи за кордоном вам не потрібно турбуватись про купівлю іноземної валюти, чи відкриття додаткових рахунків. Достатньо мати кошти на картковому рахунку і ви зможете користуватись вашою платіжною картою для знаття готівки та оплати товарів і послуг. При користуванні картою обов’язково зверніть увагу на наявність логотипу Міжнародних платіжних систем Mastercard та VISA.

Якщо валюта операції не співпадає з валютою вашої карти - здійснюється конвертація валют за наступною схемою.

1 - В момент здійснення операції, на карті блокується відповідна сума, конвертована у валюту карти – так перевіряється чи достатньо коштів на рахунку та вони резервуються для подальшого списання.

За умови підключеної послуги SMS – банкінгу, або отримання Push повідомлення у мобільному додатку СА+, в день проведення платежу, у повідомленні буде вказана заблокована сума у валюті розрахунку та фактична сума, яка доступна для використання по картці. Але суми, які були заблоковані у гривні, не є остаточними для списання з рахунку та можуть бути іншими внаслідок зміни курсу на дату фактичного списання коштів з карткового рахунку.

2 - Списання коштів з рахунку відбувається до 30 днів з моменту проведення операції, за курсом, який діє на день фактичного списання.

Конвертація відбувається таким чином:

1 - Міжнародна платіжна система (Mastercard або VISA) надсилає в Банк суму транзакції, яку ми конвертуємо у валюту рахунку по комерційному курсу банку, який ви можете побачити тут

2 - Банк конвертує USD у валюту рахунку клієнта по власному комерційному курсу для карткових операцій, який можна побачити на сайті Банку, ось тут.

Тобто списання коштів з карткового рахунку клієнта відбувається по курсу Банку, який ви можете побачити на сайті Банку або відслідковувати, якщо підпишетесь на e-mail розсилку.

Таким чином, через різницю у днях між блокуванням суми на рахунку та її фактичним списанням, та за рахунок коливання валютного курсу, виникає різниця між сумою заблокованих та списаних коштів.

Також варто пам’ятати, що, згідно тарифів вашої карти, присутня комісія за конвертацію валют. Вона списується у день фактичного списання коштів з рахунку.

Які умови діють по кредитним карткам на період воєнного стану?
  • З 1.06.2022 року для всіх кредитних карток і преміум пакетів з кредитним лімітом банк зменшує суму обов'язкового платежу до 3%.
  • Відповідно до вимог законодавства штрафні санкції (трафи, пеня) за прострочення заборгованості не нараховуються, а також не застосовується підвищена процентна ставка на несвоєчасно погашену (прострочену) заборгованість за кредитною карткою з 31.07.2022 року спеціальні умови обслуговування запроваджені банком припиняють свою дію по кредитам, кредитним карткам і преміум пакетам з кредитним лімітом та від 1.08.2022 року всі платежі, які не були погашені протягом дії спеціальних умов обслуговування та наступні платежі, що непогашені у строки, передбачені умовами укладених договорів, будуть вважатися простроченими.

З огляду на вищевикладене, для уникнення виникнення простроченої заборгованості після закінчення дії спеціальних умов обслуговування необхідно здійснити виконання платіжних зобов’язань за відповідним кредитним договором.

Як працюють відділення в умовах війни?

Якщо ви плануєте відвідати відділення, спочатку зателефонуйте, будь ласка,  до контактного центру за номером 0 800 30 5555 або зверніться до вашого менеджера банку та дізнайтеся  про режим роботи. Адже він постійно змінюється, в залежності від рівня ризику в конкретному місті.

Які обмеження діють на зняття готівки?

Зняття готівки в касі банку:

  • Гривня 
    • Зняття готівки з рахунку клієнта можливе до 100 000 грн на день.
    • Ліміт на зняття готівки з картки іншого банку - 25 000 грн на день. 
  • Валюта
    • Ліміт на зняття іноземної валюти з рахунку клієнта в іноземній валюті – до 100 000 грн (в еквіваленті) на день.

Зняття готівки в банкоматах:

  • Ліміт на зняття готівки з картки Credit Agricole: 100 000 грн на добу.
  • Ліміт на зняття готівки з картки іншого банку: 10 000 грн на добу.

Зняття готівки в торговельній мережі:

Держателі карток Credit Agricole можуть отримати готівку на касі в торговельній мережі, де доступний сервіс «Готівка на касі»:

  • ПРОДОВОЛЬЧІ МАГАЗИНИ
    • АТБ
    • Сільпо
    • ФОРА
    • ВАРУС
    • НОВУС
    • СІМ23 (до 2 000 грн)
    • ЛОТОК
    • ТОЧКА
    • Траш
    • FOZZY
    • ROSHEN (до 500 грн)
    • Свій маркет
    • Torba
    • АШАН
    • КОЛО
    • WINETIME
  • АПТЕКИ
    • АНЦ
    • Аптека 911
    • Аптека Оптових Цін
    • Біла Ромашка
    • Благодія
    • Вітамін
    • Копійка
    • МЕД-СЕРВІС
    • Подорожник
    • Сальве
    • Шара
    • Аптека Добого Дня
    • 1 Соціальна Аптека
  • АЗC
    • OKKO
    • WOG
    • УКРНАФТА (до 5 000 грн)
    • БРСМ-Нафта (до 500 грн)
  • ІНШЕ 
    • EVA (до 2 000 грн)
    • ЕПІЦЕНТР
    • PROSTOR
    • Фокстрот
    • Шик і Блиск
  • Зняття готівки у відділеннях Укрпошти
    • Ліміт на одну операцію - 15 000 грн.
Чи відновили кредитні ліміти для клієнтів?

Кредитні ліміти частково або повністю відновлені для клієнтів, які своєчасно та в повному обсязі погашають Обов’язковий щомісячний платіж відповідно до умов договору. Для відновлення кредитного ліміту, будь ласка, погасіть прострочену заборгованість та не допускайте прострочення в подальшому

Що робити, якщо термін платіжної картки закінчився?

Картки, строк дії яких закінчується починаючи з лютого 2022 р., банк автоматично подовжив, щоб ними можна було користуватися і надалі.

Що робити, якщо мені потрібно актуалізувати дані по рахунку?

Актуалізацію даних відтерміновано. Рахунки будуть активні. Зверніться до відділення, коли буде така можливість.

Закінчення строку дії спеціальних умов обслуговування клієнтів за кредитами

З 24.02.2022 року Креді Агріколь встановив спеціальні умови для клієнтів за кредитами, не вважаючи несплачені платежі, строк оплати яких настав згідно з умовами кредитного договору, простроченими (надалі - спеціальні умови обслуговування).

Звертаємо вашу увагу, що з 31.07.2022 року спеціальні умови обслуговування запроваджені банком припиняють свою дію та від 1.08.2022 року всі платежі, які не були погашені протягом дії спеціальних умов обслуговування та наступні платежі, що непогашені у строки, передбачені умовами укладених договорів, будуть вважатися простроченими.

Чому нараховуються % на заборгованість по кредитній картці/кредиту?

Скасовано тільки штрафні санкції, а відсотки за кредитом нараховуються згідно з договором.

Коли спеціальні умови за кредитами для клієнтів закінчаться, як правильно погашати поточний платіж?

Усі обов’язкові платежі, що мали бути сплачені позичальником в період дії спеціальних умов обслуговування в банку, підлягають погашенню до завершення цього періоду. При можливості, якщо позичальник має достатній запас платоспроможності, варто сплачувати платежі у відповідності до графіку платежів. У разі несплати платежів до закінчення дії спеціальних умов, такі платежі будуть винесені на прострочення.

Якщо немає можливості погашати кредит

У випадку неможливості виконання платіжних зобов’язань пропонуємо звернутися до банку або в довідковий центр 0 800 30 5555 для обговорення варіантів реструктуризації та умов подальшого обслуговування заборгованості відповідно до кредитного договору.

Чи можливо користуватися карткою за кордоном?

Так, картка працює за кордоном. Тарифи за зняття готівки та конвертацію можна переглянути за посиланням: https://credit-agricole.ua/privatnym-kliyentam/informaciya-dlya-kliyentiv-1481261814 

Чи можна отримати картку для виплати в рамках програми «Є підтримка»

Банк не працює з даною програмою. Детальніше тут: https://e-aid.diia.gov.ua/

Чи можливо відкрити платіжну картку новому клієнту?

Так

Чи можна отримати кошти з рахунку, відкритого в Credit Agricole в Україні, в банку Credit Agricole за кордоном?

Кошти можна зняти в будь-якому банкоматі за кордоном згідно з тарифами картки.

Що робити, якщо відділення і банкомат у моєму місті не працюють, а мені потрібні кошти?

Банк намагається відкривати відділення та наповнювати банкомати як тільки є можливість це безпечно зробити. Також можна зняти кошти в касах торговельної мережі, у відділеннях Укрпошти (їх перелік в питанні № 2) або спробувати в банкоматах інших банків.

Що робити, якщо закінчився термін полісу страхування КАСКО або договір страхування предмету іпотеки?

Страхові компанії продовжують нести відповідальність відповідно до умов договору страхування. Щоб поновити ваш договір страхування/сплатити черговий платіж (транш), зверніться, будь ласка, в страхову компанію в зручний для вас спосіб (гаряча лінія, офіс або e-mail страхової компанії). Також відтепер ви можете розбити страховий платіж по договору  «КАСКО» або договору страхування предмета іпотеки на щомісячні платежі.

Чи можна оформити поліс туристичного страхування для виїду за кордон?

Так, якщо ви або ваші близькі виїжджають за кордон або вже перебувають за кордоном, ви можете оформити страховий поліс онлайн в мобільному додатку СА+ як на себе, так і на іншу особу.

Чи є обмеження на проведення міжнародних валютних переказів?

Проведення міжнародних валютних переказів з України за кордон на підставі Постанови НБУ № 18 від 24.02.2022 тимчасово припинено, за винятком таких операцій:

  • оплата лікування в медичних закладах іноземної держави;
  • оплата витрат на транспортування хворих;
  • оплата, пов'язаних зі смертю громадян за кордоном (транспортні витрати та витрати на поховання).
Як користуватися послугами банку в тих регіонах, де тимчасово не працюють відділення?

Ми рекомендуємо жителям тих регіонів, де тимчасово не працюють відділення, користуватися додатком СА+ та Інтернет-банком, за допомогою яких можна здійснити основні банківські операції. 

Які ліміти на перекази встановлено у мобільному додатку? Чи є комісія за переказ з картки на картку?

В межах банку лімітів немає.

Ліміти на карти інших банків:

  • 25 000 – 1 операція;
  • 29 999,99 грн – на 24 години (наприклад 16.03.22 15:32 – 17.03.22 15:32) та 10 операцій на одну і ту саму картку;
  • 149 999,99 грн на 30 днів та 25 операцій на одну і ту саму картку.

Щодо комісії за переказ: Комісія за сервіс переказу у застосунку складає 0,5% від суми переказу. Також звертаємо увагу, що може застосовуватися комісія згідно Тарифів Вашої картки

Як зв’язатися з банком, окрім мобільного зв’язку?

Ви можете написати нам у чат у Viber/Telegram або зателефонувати з сайту https://credit-agricole.ua/webcall/ Безкоштовно навіть з-за кордону.

Чи можна отримати/відправити кошти з/в Росію/Білорусію?

Ні, НБУ забороняє такі операції.

Чи можна придбати у Credit Agricole військові облігації ОВДП?

Наразі Credit Agricole працює над такою можливістю.  Будь ласка, слідкуйте за новинами на сайті банку/соціальних мережах.

Які курси конвертації валют?

З більш детальною інформацією можна ознайомитись за посиланням.

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УКРАЇНЦІВ, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ У ПОЛЬЩІ

Як відкрити рахунок в банку Credit Agricole Bank Polska?

1. Необхідні документи:

  • документ, що посвідчує особу (на вибір):
    • Закордонний паспорт
    • ID картка, видана після 2016 року)
    • Картка проживання (residence card)
    • Дозвіл на перебування
    • Шкільний квиток (у разі неповнолітньої особи) Тимчасовий документ, що посвідчує особу іноземця! паспорт України у формі книжечки не підходить
    • номер мобільного телефону польського оператора.

2. Куди звертатися?

В будь-яке з 400 відділень Credit Agricole в Польщі https://www.credit-agricole.pl/kontakt/placowki-i-bankomaty

Телефонуйте також у спеціально виділену україномовну лінію контакт-центру +48 71 799 71 14

Всю корисну інформацію також зібрали тут https://www.credit-agricole.pl/bezpieczenstwo/ukraina-ua


3. Який рахунок відкривається?

Картковий, в злотих. За бажанням можна додатково відкрити в інших іноземних валютах: долар, євро тощо.


4. Вартість відкриття/обслуговування.

Базовий рахунок із стандартною карткою debit - безкоштовно. Продукти більш високого класу (карти Platinum, Signature) тарифікуються.


5. Як швидко відкриваються рахунки?

Рахунки будуть активні протягом кількох годин або на наступний день. Для українців спрощено та пришвидшено проходження комплаєнс.

Картка буде готова протягом 1-2 тижнів.


6. Контакт-центр в Польщі.

Для підтримки клієнтів створена виділена україномовна лінія контакт-центру: +48 71 799 71 14. Питання щодо продуктів пн.-пт. 10:00-18:00. Блокування карток - цілодобово.




Як обміняти гривні на польскі злоти? 

З 25 березня українці, які перебувають в Польщі, зможуть обміняти гривні на польскі злоти.

  • Обмін гривні здійснюється особисто повнолітньою особою, яка має виданий після 2016 року паспорт громадянина України (у формі ID-картки) або закордонний паспорт громадянина України, в окремих відділеннях банку PKO Bank Polski.
  • Громадяни України зможуть обміняти загалом до 10 тисяч гривень готівкою на одну людину.
  • Прийматимуться для обміну тільки банкноти номіналом від 100 до 1000 гривень.

Перелік відділень PKO Bank Polski, де можна здійснити обмін: https://bit.ly/36RrCDO

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно