Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

 

Корпоративний банкінг

Креді Агріколь Банк є провідним Cash Management банком в Україні для міжнародних та великих корпорацій, що підтверджується щорічними опитуваннями видання Euromoney (Cash Management Банк №2 в Україні в 2020 р., №3  - у 2019 р., № 2 - у 2018 р.). Це вдається завдяки визнанню важливості гнучкості, вибору оптимальних послуг та індивідуальному обслуговуванню.

Рішення Cash Management дають можливість спростити та оптимізувати ефективність та результативність процесу управління грошовими потоками.

Щодо продуктів Cash Management, звертайтесь до Управління грошовими потоками клієнтів: (044)490-14-79 або (044)498-72-51

Правила комплексного банківського обслуговування клієнтів міжнародного та великого корпоративного бізнесу
Рахунки

Поточний рахунок – це старт відносин з Креді Агріколь Банк, відправна точка в організації управління грошовими потоками.

Поточні рахунки відкривають доступ до послуг Банку для забезпечення покриття щоденних потреб підприємства у транзакційному банкінгу.

Креді Агріколь Банк пропонує повний спектр банківських рахунків в національній та іноземних валютах: UAH, USD, EUR, RUB, GBP, CHF, SEK, CAD, JPY, DKK, PLN, CZK

Платежі та надходження

Креді Агріколь Банк покриває щоденні потреби підприємств у виконанні різноманітних платежів та надходжень: платежі контрагентам, податки та соціальні виплати, платежі по заробітній платі, корпоративні картки, зарахування грошових коштів у готівковій та безготівковій формах.

Звіти

Отримання оперативної інформації за рахунками дає змогу ефективно керувати ліквідністю підприємства та здійснювати контроль.

Для цього Креді Агріколь Банк надає різноманітні виписки та звіти своїм Клієнтам: офіційна та прогнозна (проміжна) виписка по рахунку, виписки SWIFT MT 940, структурований звіт для аудиторів щодо загальної суми кредитів, депозитів на рахунках та ін., автоматична розсилка вхідних повідомлень SWIFT МТ103. 

Управління ліквідністю

УПРАВЛІННЯ ЛІКВІДНІСТЮ

Для ефективного управління грошовими потоками між декількома рахунками Креді Агріколь Банк має пропозиції фізичного пулінгу.

Фізичний пулінг - регулярне перерахування (консолідація) залишків коштів з підрядних рахунків на мастер-рахунок клієнта (автоматично, відповідно до графіку, узгодженого з клієнтом). Моделі Фізичного Пулінгу:

  • Zero Balance – це автоматичний переказ коштів з підрядних рахунків на мастер-рахунок в рамках наявного балансу
  • Target balance – автоматичний переказ грошових коштів з підрядних рахунків на основний рахунок у випадку, якщо залишок на рахунку перевищує мінімальний незнижувальний залишок на підрядному рахунку
  • Closing of overdrafts – це автоматичний переказ коштів з мастер-рахунку на підрядний рахунок у сумі заборгованості за овердрафтом з метою її погашення

Креді Агріколь Банк надає також різноманітні варіанти розміщення вільних коштів компанії.

Ваш менеджер запропонує Вам оптимальні умови розміщення депозитів, застосовуючи індивідуальний підхід щодо встановлення процентної ставки залежно від виду валюти, строку вкладу та суми залишків коштів.

 

Інтеграційні рішення

Креді Агріколь Банк є передовим банком у наданні прогресивних інтеграційних рішень, що можуть бути адаптовані під конкретні вимоги Клієнта.

Креді Агріколь Банк пропонує наступні варіанти інтеграції та захисту платіжних файлів, що забезпечують захист вмісту та цілісності файлів імпорту:

1.           Система Optim CLIC, що передбачає імпорт платежів користувачами без підключення зовнішніх платіжних каналів. У випадку використання для інтеграції платежів виключно систему Optim CLIC, можливо використання наступних засобів та налаштувань безпеки:

•             Налаштування прав користувачів в системі Optim CLIC на заборону створення, копіювання та модифікацію платежів в системі. При такій схемі імпортовані платежі можуть бути або підписані та відправлені, або видалені. Ручне редагування неможливе;

•             Налаштування фільтру на вхід до системи за ip адресами;

•             Налаштування правила імпорту на певну папку/файл;

•             Шифрування файлу імпорту: Банк надає Клієнту цифровий сертифікат Х.509 (RSA), яким Клієнт, на своїй стороні, шифрує файл з платіжними дорученнями, та імпортує його до системи в зашифрованому вигляді.

2.           Host-to-Host з’єднання – файл з платіжними дорученнями передається на сервер Банку через захищений окремий SFTP-канал та завантажується до системи Optim CLIC. Далі в системі Optim CLIC платежі підписуються та відправляються користувачем до Банку. Така схема роботи виключає участь користувачів у імпорті файлу, котрий передається напряму. Послуга реалізована з використанням формату файлу XML ISO 20022.

3.           SWIFTNet канал передачі даних – отримання платежів Клієнта засобами SWIFT та їх подальше завантаження безпосередньо до системи операційного дня Банку. При такому з’єднанні система Optim CLIC відсутня у процесі обробки платежів. Особливістю цієї послуги є використання договірного списання для виконання платежів. Реалізація послуги можлива наступними засобами:

•             FIN MT101 – Клієнт надсилає до Банку повідомлення МТ101, що містить платіжні інструкції. У разі неможливості виконання певного платежу Банк формує та надсилає Клієнту відповідне повідомлення МТ199;

•             FileAct – послуга з використанням формату файлів XML ISO 20022. Клієнт надсилає до Банку файл з платіжними інструкціями (pain.001.003), у разі неможливості виконання певного платежу Банк надсилає Клієнту відповідну квитанцію (pain.002.003).

Щодо питань впровадження інтеграційних рішень, звертайтесь до Управління грошовими потоками клієнтів: (044)490-14-79 або (044)498-72-51

Заявка

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 0004 Безкоштовно