Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Бонусна Програма MasterCard® Rewards
Каталог подарунків World MasterCard

Часті питання

Категорії
Як відбувається погашення кредиту?

Метод погашення кредиту та процентів в залежності від обраних позичальником умов:

  • щомісячно, платежі за кредитом розраховуються за ануїтетним методом;
  • щомісячно, тіло кредиту погашається рівними частками, проценти нараховуються на залишок заборгованості за кредитом.

Дострокове погашення кредиту відбувається без обмежень та комісій.


 

Які види страхування необхідно оформити при укладенні кредитного договору?
  • Страховий поліс КАСКО;
  • Страхування цивільної відповідальності (ОСЦВ);
  • Залежно від кредитного продукту страхується життя клієнта
     
Як проходить видача кредиту після отримання гарантійного листа? Коли Я можу отримати авто?
  • Ви оплачуєте перший внесок за автомобіль у касі автосалону або банку;
  • Укладаєте договір купівлі-продажу з автосалоном;
  • Автомобіль реєструється у ДАІ. Цим займається або співробітник салону або можна самостійно зареєструвати авто;
  • Співробітник автосалону готує пакет документів та погоджує дату видачі зі співробітником відділення банку;
  • У відділенні банку відбувається підписання всіх необхідних документів;
  • На Ваше ім’я відкривається поточний рахунок з якого кошти за автомобіль перераховуються на рахунок автосалону;
  • Після того як автосалон побачить кошти на рахунку, Ви можете отримати свій автомобіль.              

          

Якщо зросла ціна на автомобіль?

Варіанти можливих дій, якщо ціна на автомобіль зросла:

  • якщо Ви маєте змогу збільшити перший внесок, щоб сума кредиту не перевищувала суму вказану у гарантійному листі, то рішення по кредиту не переглядається;
  • якщо Ви маєте змогу збільшити внесок, і хочете збільшити суму кредиту або змінити інші умови кредиту. Рішення необхідно пере узгоджувати.  
     
Якщо Я хочу змінити автомобіль?

Для зміни автомобіля Вам необхідно звернутися до акредитованого автосалону в якому є необхідне авто, та виконати наступні кроки:

  • надати той самий пакет документів;
  • оновити довідку про дохід, якщо з дати її видачі минуло більше ніж 14 днів;
  • пройти процедуру пере узгодження заявки на кредит;
  • отримати новий гарантійний лист з відміною попереднього.
     
Якщо я хочу змінити умови кредитування після отримання гарантійного листа?

Для зміни умов кредитування Вам необхідно звернутися або до автосалону або до відділення Банку, в залежності від того, куди Ви подавали документи для оформлення заявки на кредит.

Якщо Ви хочете збільшити перший внесок – Ви можете це зробити без додаткового погодження з Банком.

Якщо Ви хочете зменшити перший внесок, змінити термін кредиту, змінити програму кредитування або відсоткову ставку, Вам необхідно:

  • надати той самий пакет документів (в автосалон або відділення);
  • оновити довідку про дохід, якщо з дати її видачі минуло більше ніж 14 днів;
  • пройти процедуру переузгодження заявки на кредит;
  • отримати новий гарантійний лист з відміною попереднього.

.

Що гарантує мені отримання кредиту? Умови банку у Гарантійному листі?
  • Після прийняття позитивного рішення банк формує Гарантійний лист на ім’я клієнта. Цей документ підтверджує можливість отримання кредиту;
  • В гарантійному листі зазначені всі параметри кредиту, умови кредитування або додаткові документи за яких клієнт може отримати кредит. Виконання умов гарантійного листа є обов’язковим параметром;
  • Гарантійний лист діє 60 днів, з дати його видачі;
  • Одночасно Ви можете отримати тільки один діючий гарантійний лист. Якщо клієнт хоче змінити умови кредитування, автомобіль або автосалон – то один з гарантійних обов’язково буде анульований.

 

Що може підвищити шанси отримати кредит?
  • Позитивна кредитна історія, служить додатковим підтвердженням платоспроможності позичальника;
  • Відсутність прихованих кредитів, арештів та обтяжень рухомого та нерухомого майна;
  • Надання документів, що підтверджують наявність активів у власності. Великим плюсом будуть активи які клієнт придбав за власні кошти або у кредит (автомобілі, трактори, обладнання, інше рухоме майно, квартири, будинки, земельні ділянки, депозити, частка бізнесу, тощо);

Суттєвою перевагою при прийнятті позитивного рішення буде надання документів, які підтверджують бізнес клієнта або додатковий дохід,  а саме:

  • Угоди здачі або взяття в оренду приміщень;
  • Виписки по оборотам по рахункам;
  • Угоди про надання послуг;
  • Угоди про закупівлю продукції;
  • Угоди (акти) про виконані роботи;
  • Отримання регулярної допомоги від родичів які працюють та живуть за кордоном (довідка з банку про надходження коштів за останні 6-12 місяців, або виписка по рахунку, або надання квитанцій за останні 6-12 місяців про отримання електронних грошових переказів).  


 

Які документи, необхідно надати для укладення кредитної угоди?

Для укладення кредитної угоди, необхідно надати всі документи, що надані в автосалоні в момент подачі в банк заявки на отримання кредиту, а саме:

Документи, що ідентифікують особу/дохід клієнта:
 

  • паспорт громадянина України. Або національний паспорт громадянина іншої держави (з відміткою про дозвіл на постійне проживання в Україні) разом з посвідкою на постійне проживання;
  • ідентифікаційний податковий номер (ІПН), або копія сторінки паспорта з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
  • свідоцтво про шлюб (якщо клієнт/поручитель/майновий поручитель перебуває в зареєстрованому шлюбі);
  • свідоцтво про розірвання шлюбу або рішення суду про розірвання шлюбу з відміткою про набрання ним чинності (якщо шлюб клієнта/поручителя/майнового поручителя розірвано);
  • оригінал документів, що підтверджують дохід клієнта, дружини, фінансового поручителя (довідка про дохід для найманого працівника, податкові декларації для ФОП). 

У разі відсутності при укладанні договорів дружини/чоловіка клієнта/поручителя/майнового поручителя:
 

  • нотаріально посвідчена заява-згода дружини/чоловіка клієнта на отримання кредиту та передачу автомобіля, що є об’єктом кредитування, в заставу банку;
  • нотаріально посвідчена заява-згода дружини/чоловіка майнового поручителя на передачу автомобіля, що є об’єктом кредитування, в заставу банку;
  • нотаріально посвідчена заява-згода дружини/чоловіка поручителя на укладення договору поруки.

Документи на автомобіль, що купується:

  • укладений договір купівлі-продажу автомобіля;
  • рахунок-фактура (або специфікація на ТЗ, або накладна на ТЗ);
  • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт);
  • документ, що підтверджує сплату авансового платежу за автомобіль (платіжне доручення, квитанція, другий примірник прибуткового касового ордера, виписка з поточного рахунку платника тощо);
  • страховий поліс КАСКО, та поліс страхування цивільної відповідальності ОСЦВ.

Та інші оригінали документів, що надавались в автосалон для подачі в банк заявки на отримання кредиту.

Яку суму Я можу отримати на купівлю автомобіля в кредиту?
  • Мінімальна сума кредиту – 2 000,0 дол. США (в еквіваленті);
  • Максимальна сума кредиту – 100,000 дол. США (в еквіваленті).
Які документи необхідні для подачі заявки на авто кредит?
  • Громадянський паспорт Позичальника та копія паспорту дружини/чоловіка Позичальника (всі сторінки з інформацією);
  • Довідка з податкової інспекції про присвоєння ідентифікаційного коду Позичальника;
  • Акт вибору автомобіля, специфікація або рахунок-фактура на автомобіль;
  • Інші документи за вимогою Банку.

Документи для фізичної особи:

Довідка з місця роботи Позичальника та/або дружини/чоловіка Позичальника, засвідчена в бухгалтерії не раніше ніж за 2 тижні до дня її подання до Банку, що підтверджує посаду Позичальника та/або дружини/чоловіка Позичальника та нараховану заробітну плату за останні шість місяців.

Документи для Суб’єкта Підприємницької Діяльності (СПД):

Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Для СПД на спрощеній системі оподаткування:

  • свідоцтво платника єдиного податку;
  • податкова декларація платника єдиного податку фізичної особи - підприємця:
  • для першої та другої груп платників єдиного податку – за останні 2 роки;
  • для третьої та всіх наступних груп платників єдиного податку – за останні 5 кварталів.

СПД на загальній системі оподаткування:

  • витяг або довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з інформацією про основні види діяльності;
  • податкова декларація про майновий стан і доходи за останні 2 (два) роки.

Клієнт моряк повинен надати:

  • паспорт моряка;
  • довідку з крюінгової компанії з вказаною датою наступного плавання, датою початку співпраці моряка з даною крюінговою компанією та зазначенням посади;
  • контракти та довідки про плавання за останні два роки;
  • фінансового поручителя (у випадку якщо дружина клієнта безробітна або отримує низькі доходи, порівняно з щомісячними витратами на кредит);

Клієнт директор та  власник (повний або частковий) організації в якій він працює:

  • статут підприємства;
  • фінансова звітність підприємства (Ф1 та Ф2) період – 4-ий квартал минулого року та останній квартал поточного року);
  • наказ на призначення;
  • свідоцтво про державну реєстрацію підприємства;

Клієнт що має активні чи закриті кредити:

  • довідка з банку про наявність та стан кредитної заборгованості Клієнта з зазначенням дисципліни погашення кредиту;
  • кредитні договори та графік погашення.

Клієнт що проживає на території України з посвідкою на постійне місце проживання:

  • посвідка на постійне місце проживання (БЕЗСТРОКОВА);
  • ідентифікаційний код;
  • довідка про дохід або звіти для СПД (дохід повинен бути отриманий на території України);
  • підтвердження права власності на нерухоме майно на території України.
Де можна оформити заявку на авто кредит у Креді Агріколь Банку?

Для того, щоб оформити заявку на авто кредит, Ви може звернутися до автосалону або до відділення Банку, в залежності від програми кредитування.

В залежності від того, куди Ви звернулися – процес надання документів та оформлення заявки на авто кредит, відбувається по різному та умови кредитування різні.

Якщо Ви подали документи до автосалону:

Збором документів, погодженням заявки на кредит до моменту отримання гарантійного листа – повністю займається менеджер автосалону.

Якщо Ви подали документи до відділення Банку:

Збором документів, погодженням заявки на кредит до моменту отримання гарантійного листа – повністю займається співробітник нашого Банку.

Яку програму кредитування мені обрати для купівлі автомобіля у Креді Агріколь Банку?

Ми співпрацюємо тільки з офіційними автосалонами та імпортерами автомобілів в Україні. Після того як Ви вирішили який автомобіль хочете придбати в кредит, Вам необхідно обрати кредитний продукт.

У нашому Банку діє два основних типи кредитних продуктів для купівлі автомобіля:

Що таке страховий поліс КАСКО?

Авто, що купується в кредит, обов’язково має бути застраховане за видом страхування повне КАСКО.

Повне КАСКО – вид страхування транспортних засобів, що передбачає відшкодування збитків при пошкодженні, загибелі та викраденні (незаконному заволодінні) транспортного засобу, але не включає в себе страхування пасажирів і вантажів, які перевозяться.

Страхування здійснюється в погодженій Банком компанії.

Страхова сума для КАСКО (сума, на яку страхується авто) – вартість авто.

Вигодо набувач за договором страхування – Банк.
 

Що таке поліс ОСЦВ?

Обов'язкове страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦВ або ОСАГО) — обов’язковий вид страхування, який забезпечує відшкодування шкоди, яку було заподіяно третій особі внаслідок ДТП.

Збитки, спричинені Вами у разі настання ДТП, відшкодовує страхова компанія:

до 100 000 грн. на одного потерпілого за шкоду, заподіяну майну (якщо кількість постраждалих більше 5, то сума пропорційно зменшується);

до 200 000 грн. на одного потерпілого за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю
 

Що таке страхування життя від нещасних випадків?

Це страхування життя та здоров’я Позичальника. Метою страхування є фінансове забезпечення Позичальника та у разі настання страхового випадку, виплата боргу по кредиту. Страховим випадком вважається або втрата працездатності або смерть Застрахованої особи.

Де відбувається підписання страхового полісу КАСКО, ОСЦВ?

Підписання відбувається або в автосалоні або на відділенні банку. Це залежить від партнерської програми.

Чи можу я самостійно оформити договір страхування КАСКО, ОСЦВ?

Так можете, але обов’язково у страховій компанії яка являється партнером банку по конкретній програмі кредитування.

Перший внесок за автомобіль

Частина вартості автомобіля, яку клієнт сплачує самостійно. Оплата відбувається в автосалоні від імені фізичної особи – клієнта, або майнового поручителя (у разі наявності).  Квитанція про сплату першого внеску надається банку.

Одноразова комісія за видачу кредиту

Оплачується в момент угоди на відділенні Банку як відсоток від суми виданого кредиту. Розмір комісії залежить від кредитного продукту, і знаходиться в діапазоні від 0% до 3,5%.

Отримання витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна (ДРОРМ)

Згідно тарифів нотаріуса та регіону. Сплачується за кожен витяг по позичальнику та майновому поручителю (у разі наявності) та його / їх дружині / чоловіку.

Внесення предмета застави в ДРОРМ

Від 70 до 100 грн. згідно тарифів нотаріуса та регіону.

Нотаріальне завірення договору застави

Від 1200 до 1500 грн. залежить від регіону і сімейного стану Позичальника. Якщо Позичальник не одружений дана послуга оплачується по мінімальному тарифу, якщо одружений – по максимальному тарифу.

Державне мито

0,1% від вартості автомобіля.

Страхування транспортного засобу по ризиках КАСКО

Від 3,5 до 11% від вартості автомобіля в грошовому еквіваленті. Залежить від програми кредитування та параметрів страхування.

Страхування цивільної відповідальності власника авто

Орієнтовно від 405 до 2642 грн. Платіж залежить від регіону, вартості автомобіля та об’єму двигуна.

Збір до пенсійного фонду при реєстрації авто

Відрахування до пенсійного фонду становлять від 3% до 5% від вартості авто без ПДВ у грошовому еквіваленті та проводяться за диференційованою ставкою:

  • 3% за автомобіль вартістю до 165 прожиткових мінімумів;
  • 4% до 290 прожиткових мінімумів;
  • 5% понад 290 прожиткових мінімумів.

Приклад розрахунку №1:
Вартість авто - 100,000 грн. повинна бути розділена на 6 (результат 16,666.67 грн.). Тоді, від вартості авто віднімаємо знайдене число 16,666.67 грн. Таким чином, отримуємо суму 83,333.33, від якої знаходимо 3%, тобто, в даному випадку буде 2,500 грн.

Приклад розрахунку №2:
Вартість авто  100 000 грн. / 1,2 = 83 333,33 грн. * 3% = 2 500 грн.

Реєстрація транспортного засобу в органах ДАІ

Від 2000 до 4000 грн. залежить від регіону.

Отримання витягу з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна

Від 100 до 150 грн. згідно тарифів нотаріуса. Сплачується за кожен витяг по позичальнику та майновому поручителю (у разі наявності) та його/їх  дружині/чоловіку, якщо з дати прийняття рішення пройшло більше 30 днів.

1. Що таке система «і-Bank»?
«і-Bank» – це система дистанційного банківського обслуговування, що розроблена для надання можливості клієнтам КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу самостійно здійснювати банківські послуги поза межами відділень Банку через мережу Інтернет 24 години на добу 7 днів на тиждень (за виключенням часу для технічних робіт) з будь-якої точки світу.
 
Для використання системи «і-Bank» Вам необхідний лише один із популярних Інтернет-браузерів встановлений на будь-якому комп’ютері або мобільному девайсі.
 
Підключитися до послуги може будь-який клієнт КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, що має хоча б один відкритий рахунок або картку в Банку.  
 
Система передбачає два режими користування: 
  • Пасивний режим – доступ до системи у даному режимі надає можливість переглядати детальну інформацію про всі Ваші банківські продукти в Банку, формувати виписки по рахункам, перевіряти залишок коштів на будь-якому рахунку/картці/депозиті, написати листа в Банк або змінити пароль.
  • Активний режим – доступ до системи у даному режимі окрім функціональності, передбаченої Пасивним режимом, надає можливість здійснювати перерахування коштів між власними рахунками та на рахунки третіх осіб, а також створювати та управляти шаблонами платежів.
2. В яких браузерах та операційних системах працює система «і-Bank»?

Коректна робота системи «і-Bank» підтримується у наступних версіях операційних систем та веб-браузерів:

Операційні системи Windows, Mac OS, Linux, які підтримують наступні версії браузерів:

Браузери для персональних комп’ютерів:

  • Chrome 39+
  • Internet Explorer 10+
  • Firefox 35+
  • Opera 26+

Браузери, що вбудовані в операційні системи:

  • Apple iOS 5+ (Safari)
  • Android 4.0 (ICS)
  • Android 4.1-4.3 (Jelly Bean)
  • Android 4.4+
  • Windows Phone 7.5+

Інші мобільні браузери:

  • Firefox Mobile 18+
  • Chrome for Android 18+
  • Opera Mobile 11.5+
3. Чи можу я користуватися системою «і-Bank» за кордоном?

Використовувати систему «і-Bank» можливо в будь-якій країні світу. Для використання системи потрібен доступ до мережі Інтернет, та для здійснення активних операцій - наявність роумінгу для того, щоб мати змогу підтвердити активну операцію одноразовим паролем, що надійде на Ваш мобільний телефон у вигляді СМС повідомлення.

4. Як мені підключитися до системи «і-Bank»?

Отримати доступ до системи «і-Bank» у Пасивному режимі дуже просто – треба лише пройти нескладну он-лайн реєстрацію в системі через сайт Банку, вказавши персональні дані та актуальний номер мобільного телефону для отримання СМС-повідомлення з паролем першого входу.

Для отримання доступу до системи «і-Bank» у Активному режимі – необхідно звернутися до відділення Банку. При цьому Вам необхідно буде пред’явити паспорт або інший документ, що його замінює.
Після Вашої ідентифікації, уточнення даних в системі Банку та підписання Заяви на підключення послуги Активний режим користування послугою відразу стане доступним.

5. Де взяти дані для онлайн-реєстрації в системі?

Для дистанційної реєстрації в системі «і-Bank» Вам необхідно вказати декілька обов’язкових параметрів:

1. Номер будь-якого Вашого рахунку в КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу (поточного, депозитного, кредитного, але за виключенням карткових рахунків, що починаються з 2625). Номер рахунку можна знайти у Вашому примірнику договору про надання банківських послуг
АБО
номер будь-якої Вашої платіжної картки, що випущена КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКом. Номер картки міститься на її зовнішньому боці – це чотири блоки по 4 цифри;

2. Дані Вашого персонального ідентифікаційного документу. Це може бути:
- Ваш індивідуальний податковий номер,
АБО
- серія і номер паспорта.
Введення серії і номера паспорту є обов’язковим, якщо Ви не маєте, з якихось причин, ІПН (наприклад, з релігійних переконань або якщо Ви є нерезидентом України та не отримували ІПН у податкових органах України).
Серія і номер паспорту зазначаються поспіль без пробілів, для власників українського паспорту – великими українськими літерами, для власників паспортів іноземних держав – великими латинськими літерами.

3.  Дату Вашого народження

4. Номер Вашого мобільного телефону, що був вказаний як контактний при відкритті рахунку або картки в КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКУ

5.  Адресу Вашої електронної поштової скриньки

6. Що таке логін і чи можу я його змінити?

Логін – це згенерований системою «і-Bank» унікальний незмінний ідентифікатор користувача в системі «і-Bank», що використовується, як один із компонентів автентифікації користувача в системі «і-Bank».

Логін складається з 8 цифр і не може бути змінений користувачем системи. У разі втрати або забуття логіну, користувачу системи необхідно особисто звернутися до обслуговуючого відділення та пройшовши процедуру ідентифікації отримати друковану форму, що містить логін.

7. Не можете увійти в систему?

Для входу в систему «і-Bank» Вам необхідно ввести Ваш особистий логін та пароль.

Якщо Ви не отримували логіну та паролю, то Вам необхідно пройти процедуру реєстрації в системі – Ви можете здійснити її прямо зараз натиснувши кнопку «Реєстрація» на сторінці логіну та отримати Пасивний доступ до системи або звернутися до відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу для активації Активного доступу. При цьому Вам необхідно буде пред’явити паспорт або інший документ, що його замінює.

Якщо Ви вже зареєстрований користувач системи «і-Bank», то неможливість входу в систему може бути викликана тим, що:

  • Ви некоректно вказали логін чи пароль. Перевірте, будь-ласка, введену інформацію та повторіть спробу ще раз;
  • Обліковий запис заблоковано через неодноразове введення невірного паролю або за Вашим повідомленням. Для розблокування, зверніться, будь-ласка, до відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, в якому Ви обслуговуєтесь. При цьому Вам необхідно буде пред’явити паспорт або інший документ, що його замінює.
8. Забули логін або пароль?

Якщо Ви забули свій логін для входу в систему «і-Bank», Ви можете знайти його у Вашому екземплярі Заяви про надання банківської послуги «і-Bank» або в електронному листі від Банку, що надходив на Вашу електронну поштову скриньку якщо Ви здійснювали онлайн реєстрацію в системі.

Якщо з якоїсь причини Ваш екземпляр Заяви про надання банківської послуги «і-Bank» недоступний або Ви видалили лист від Банку, що містив логін, Ви можете дізнатись логін у співробітника відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, у якому Ви обслуговуєтесь. Для цього Ви маєте звернутись особисто до вищевказаного відділення Банку, маючи при собі паспорт або іншій документ, що його замінює.

Увага! З метою забезпечення Вашої безпеки, Банк не надає інформацію про логін в телефонному режимі!

Якщо Ви забули свій пароль та у Вас є платіжна картка КРЕДІ АГІРКОЛЬ БАНКу, або Ви вказували слово – пароль підчас реєстрації в системі «і-Bank» , то Ви можете отримати новий пароль, звернувшись до оператора Довідкового центру за телефоном:

  • 0 800 30 5555 — дзвінки зі стаціонарних телефонів по Україні безкоштовні;
  • +380 44 495 22 77— для міжнародних дзвінків.

Після того, як Ви повідомите оператору Довідкового центру дані, що необхідні для Вашої ідентифікації, на номер мобільного телефону, який Ви вказали у Заяві про надання банківської послуги «і-Bank», буде відправлено SMS-повідомлення з новим тимчасовим паролем для входу в систему «і-Bank». Під час авторизації в системі з використанням цього тимчасового паролю Вам буде запропоновано в обов’язковому порядку змінити пароль на постійний.

Якщо Вам не вдалось отримати новий пароль в телефонному режимі (наприклад, Ви не змогли повідомити необхідні для ідентифікації дані, або Ви не маєте можливості зв’язатися з операторами Довідкового центру), зверніться, будь-ласка, до відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, в якому Ви обслуговуєтесь. При цьому Вам необхідно буде пред’явити паспорт або інший документ, що його замінює.

Відразу після входу в систему пароль необхідно змінити, дотримуючись вимог Банку щодо паролів, що використовуються.

9. Заблоковано доступ?

Якщо Ви отримали повідомлення системи про те, що доступ до Вашого облікового запису заблоковано, зверніться, будь-ласка, до відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, в якому Ви обслуговуєтесь. При цьому Вам необхідно буде пред’явити паспорт або інший документ, що його замінює.

Після проходження процедури ідентифікації та підписання відповідної заяви доступ до системи буде відновлено. 

10. Навіщо вводити символи з малюнку?

Введення символів з малюнку, так звана КАПЧА ( англ. – CAPTCHA) це сервіс, який допомагає захистити сайти від спаму і зловмисників. Сервіс допомагає розрізнити людей та ботів, що намагаються здійснити доступ до системи або заблокувати систему. Сутність цього сервісу полягає у виконанні простого для людини завдання, яке є водночас складним для вирішення для ботів та іншого шкідливого програмного забезпечення.

11. Не надходить SMS – повідомлення з паролем для першого входу?

Зазвичай повідомлення приходять протягом 5 хвилин. Якщо Вам не приходять SMS – повідомлення з паролем для першого входу в систему (наприклад, через затримку з боку оператора мобільного зв’язку), то Вам необхідно звернутися до Вашого обслуговуючого відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу або до Довідкового центру за телефоном 0 800 30 5555 .

Після проведення Вашої ідентифікації співробітник Банку забезпечить повторну генерацію та надсилання системою паролю для першого входу на вказаний Вами номер мобільного телефону.

12. Пароль з SMS не приймається системою?

Якщо пароль з SMS – повідомлення не приймається системою, то у більшості випадків це свідчить про те, що Ви або помилились при введенні символів з SMS – повідомлення, або термін дії пароля добіг кінця.

Зверніть увагу! Строк дії пароля першого входу в систему – 12 годин. Якщо з моменту отримання паролю минуло менше часу, то перевірте правильність введення символів з повідомлення.

Для генерації нового паролю для першого входу в систему – зверніться на Ваше обслуговуюче відділення або довідковий центр 0 800 30 5555 — дзвінки зі стаціонарних телефонів по Україні безкоштовні.

13. Чому реєстрація пройшла невдало?

Якщо після заповнення форми реєстрації система відобразила повідомлення про помилку, то скоріш за все причиною цього є:

  • неспівпадіння даних, шо Ви зазначили на формі реєстрації, із їх значеннями, що містяться в базі даних Банку.

Така ситуація може виникнути в разі коли Ваші персональні дані (номер телефону, паспорт, ІПН) змінювались, але такі зміни не були відображені в базі даних Банку або серед даних, що містяться в базі даних Банку міститься технічна помилка.
Рішення: зверніться до менеджера у Вашому обслуговуючому відділенні і попросіть провести реєстрацію в системі відразу у Активному режимі доступу, надавши оригінали Ваших ідентифікаційних документів;

  • невірне введення номеру рахунка або картки;

Рішення: уважно перевірте дані введені підчас реєстрації (повернутися на попередню сторінку для перевірки інформації можливо натиснувши кнопку «Назад» Вашого браузера – зазвичай вона має вигляд «стрілочки» у верхньому лівому куті екрану);

В разі якщо повторна спроба реєстрації також не завершилась успіхом – зверніться, будь-ласка, на Ваше обслуговуюче відділення.

14. Чи можу я здійснити вхід пізніше?

Так, це можливо. В разі вдалої реєстрації в системі та генерації логіна Ви отримаєте SMS – повідомлення, що містить пароль для першого входу в систему «і-Bank». Цей пароль дійсний 12 годин – тобто протягом цього часу Ви повинні здійснити перший вхід в систему та обов’язково змінити первинний пароль на особистий постійний пароль.

15. Навіщо потрібно вводити одноразові паролі з SMS-повідомлення?

Одноразовий пароль підтвердження операції є електронним підписом клієнта та аналогом власноручного підпису клієнта на дорученні Банку.

Одноразовий пароль генерується системою «і-Bank» та надсилається клієнту на мобільний телефон, що був зазначений в Заяві про надання банківської послуги «і-Bank», за допомогою SMS-повідомлення підчас ініціювання кожної операції, що потребує підпису клієнта.

16. Які мої дії, в разі, коли одноразовий пароль для підтвердження операції не надійшов на мій телефон, або не був вчасно використаний?

Якщо Ви, з якоїсь причини, не отримали відправлений Банком одноразовий пароль для підтвердження операції, або не змогли своєчасно його використати, в цьому немає нічого страшного. Для повторної генерації одноразового паролю, для підтвердження операції, просто ще раз повторіть дії для ініціювання потрібної операції і Вам буде відправлено новий пароль.

Зверніть увагу! Строк дії одноразового пароля підтвердження операції – 5 хвилин.

17. Що робити в разі втрати або крадіжки мобільного телефону з SIM-карткою, на номер якої надходять SMS-повідомлення з одноразовими паролями підтвердження операцій?

Перш за все, зателефонуйте до Довідкового центру банку за телефонами

  • 0 800 30 5555 - для дзвінків по Україні (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)
  • +380 44 495 22 77 - для міжнародних дзвінків для блокування доступу до системи «і-Bank».


Зауважемо, що для авторизації в системі «і-Bank» необхідне введення особистого логіну та пароля, тож в разі втрати або крадіжки телефону ніхто не зможе використовувати Ваш мобільний телефон для здійснення платежів.

Для зміни номеру телефона, на який в подальшому будуть надходити SMS-повідомлення з одноразовими паролями зверніться, будь-ласка, до відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, в якому Ви обслуговуєтесь. При собі обов’язково мати паспорт або інший документ, що його замінює.

18. Чому після тривалої відсутності дій під час використання системи «і-Bank» мені доводиться знов здійснювати вхід до системи з введенням логіну та паролю?

Це впроваджено для того, щоб забезпечити захист на той випадок, коли Ви залишаєте свій комп'ютер без нагляду, не вийшовши з системи.

Відповідно, якщо не виконувати дій в системі протягом встановленого часу дії сеансу роботи в системі (20 хвилин), система здійснить автоматичне закриття сеансу.

Для входу до системи, потрібно буде повторити введення логіну та паролю користувача системи «і-Bank».

19. Як тимчасово заблокувати доступ до системи «і-Bank»?

Вам необхідно зателефонувати до Довідкового центру Банку за телефонами

  • 0 800 30 5555 - для дзвінків по Україні (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)
  • +380 44 495 22 77 - для міжнародних дзвінків для блокування доступу до системи «і-Bank».

Для розблокування доступу до системи необхідно звернутися у відділення КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу, в якому Ви обслуговуєтесь. При цьому Вам необхідно буде пред’явити паспорт або інший документ, що його замінює.

20. Якщо в мене виникли проблеми при використанні системи до кого мені звернутися?

Зверніться до Довідкового центру Банку за наведеними нижче телефонами або скористайтесь формою зворотнього зв'язку на сайті Банку. Також є можливість відправити повідомлення до Банку прямо з системи «і-Bank».

  • 0 800 30 5555 — дзвінки зі стаціонарних телефонів по Україні безкоштовні
  • +380 44 495 22 77 — для міжнародних дзвінків.
21. Де можна ознайомитись з Тарифами Банку на здійснення операцій з використанням системи «і-Bank» та ознайомитись з Регламентом виконання таких операцій?т

3 тарифами КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу на здійснення операції з використанням системи «і-Bank» та Регламентом їх виконання Ви маєте змогу ознайомитись в розділі системи та на сайті Банку за посиланням.

Також, на сайті Ви маєте можливість ознайомитись з загальними тарифами КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу на всі операції фізичних осіб.

22. Де переглянути інформацію щодо моїх сеансів користування системою «і-Bank» для контролю безпеки?

Для контролю Вашої безпеки в розділі «Налаштування» системи «і-Bank» Ви маєте змогу переглянути успішні та неуспішні входи у систему «і-Bank» з використанням Вашого логіну.

Ви побачите час входу та виходу з системи та IP-адресу, з якої здійснювався вхід.

Також, в даному розділу Ви маєте змогу змінити пароль для входу в систему «і-Bank».

23. Чи дозволяє система «і-Bank» переказувати кошти між моїми власними рахунками в КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу?

Система «і-Bank» дозволяє переказувати кошти між Вашими власними рахунками. Натиснувши «Поповнити» на рахунках, картках та депозитах, або «Погасити» на кредитах, Ви можете поповнити будь-який Ваш рахунок або картку з іншої Вашої картки або рахунка, в т.ч. збільшити суму вкладу або частково погасити кредит.

Зауважте, що переказ може бути виконаний лише у гривні між рахунками, відкритими у цій валюті.

Підтвердження такої операції одноразовим паролем непотрібне.

24. Чи дозволяє система «і-Bank» переказувати кошти за довільними реквізитами отримувача?

Система «і-Bank» дозволяє переказувати кошти в будь-який Банк на території України.

Натиснувши «Переказати» на рахунку або картці, з якого Ви плануєте здійснити платіж, або обравши в меню пункт «Новий платіж», Ви можете переказати кошти в будь-який Банк на території України за довільними реквізитами.

Для Вашої зручності Ви завжди можете зберігти свої платежі, як шаблони, в разі якщо Ви плануєте в майбутньому здійснювати платежі за такими ж реквізитами. У відповідному пункті меню системи «і-Bank» шаблони можна змінювати та видаляти, якщо вони Вам більше непотрібні.

Зауважте, що переказ може бути виконаний лише у гривні між рахунками, відкритими у цій валюті.

25. Які операції можливо проводити в системі «iBank» по корпоративній картці?

На разі,  з урахуванням режиму й цільового призначення карткового рахунку, до якого випускається корпоративна картка, в системі «iBank» надається можливість перегляду інформації щодо історії операцій (перегляд виписки по рахунку), підключення/відключення послуги SMS-інформування, управління картковими лімітами, а також управління функцією перевірки CVV2/CVC2 коду.

26. На який номер телефону можливо підключити послугу SMS-інформування в системі «iBank»?

В системі «iBank», як і при підключенні послуги SMS-інформування іншим способом, існує можливість її підключення на будь-який номер мобільного телефону українського оператора стільникового зв’язку. При цьому одноразовий пароль, який застосовується для підтвердження підключення послуги SMS-інформування, буде відправлений Банком тільки на Безпечний номер мобільного телефону (той, що був зазначеній у Заяві-анкеті на підключення до системи «iBank»).

27. Чи можливо відключити послугу SMS-інформування в системі «iBank», якщо проводити операції за допомогою картки вже не планую?

Так, для цього необхідно обрати платіжну картку, яку Ви більше не плануєте використовувати та в розділі «Операції» вимкнути послугу SMS-інформування, підтвердивши дію одноразовим паролем. Зауважте, що списання комісії відповідно до Тарифів Банку відбудеться за останній період користування послугою відповідно до Правил комплексного банківського обслуговування фізичних осіб.

28. Чи можливо в системі «iBank» підключити послугу SMS-інформування на декілька номерів мобільного телефону?

В системі «iBank», як і при підключенні послуги SMS-інформування іншим способом, існує можливість її підключення на будь-який номер мобільного телефону українського оператора стільникового зв’язку. Проте, кількість номерів мобільних телефонів для підключення даної послуги обмежена в кількості одного. Якщо, наприклад, Ви як основний Власник картрахунку бажаєте мати доступ до контролю руху коштів по додатковій картці, що випущена на ім’я довіреної особи, Ви можете вільно переглядати всю інформацію в системі «iBank» в історії операцій по карткових рахунках, або ж за окремою Заявою у відділенні Банку додати адресу електронної пошти, на яку будуть дублюватися усі повідомлення в рамках послуги GSM-banking за Вашими картковими рахунками.

29. Чи можливо в системі «iBank» проводити платежі в іноземній валюті за довільними реквізитами?

В системі «iBank» існує можливість проводити операції в іноземній валюті виключно між власними рахунками. Для того, щоб переказати кошти з поточного/карткового рахунку на інший власний поточний/картковий, депозитний та/або кредитний рахунок, необхідно обрати рахунок поповнення та у відповідній формі обрати рахунок, з якого провести списання суми поповнення. Звичайна функція «Переказ» по рахункам в іноземній валюті не є доступною.

36. Чи можливо створити регулярний платіж в іноземній валюті?

На разі, ні. Регулярні платежі виконуються виключно в національній валюті з/на рахунки в національній валюті.

30. На яке відділення Банку можливо випустити додаткову картку до своєї основної в системі «iBank»?

При заповненні форми випуску додаткової картки після вибору типу картки, автоматичного вирахування комісії за її випуск, а також пропозиції одразу підключити послугу SMS-інформування, Клієнтові пропонується обрати будь-яке зручне відділення Банку, на яке й буде доставлена картка. Зауважте, що після підтвердження заявки на випуск додаткової картки зміни щодо обраного відділення не можуть бути внесені.

31. Чи можливо випустити в системі «iBank» додаткову картку на ім’я довіреної особи?

Зараз в системі «iBank» передбачена можливість випуску додаткової картки виключно на своє ім’я.

32. Яким способом можна випустити додаткову картку на ім’я довіреної особи?

Враховуючи те, що в системі «iBank» можливо випустити додаткову картку тільки на власне ім’я, для того, щоб випустити додаткову картку на ім’я Вашої довіреної особи, необхідно звернутися до будь-якого відділення Банку та заповнити відповідну Заяву-анкету. Зверніть увагу, що у даному випадку необхідна присутність як основного Власника картрахунку, так і довіреної особи.
 

33. Які індивідуальні ліміти за платіжними картками можуть буть встановлені в системі «iBank»?

Обравши необхідну платіжну картку можливо вільно збільшити/зменшити розмір максимальної суми на добу за операціями зняття готівки, розрахунків в Інтернеті, безготівкових розрахунків, а також операцій грошових переказів з картки на картку, як на території України, так і за кордоном. Зазначена сума ліміту буде встановлена у разі, якщо її значення не суперечить обмеженням відповідно до чинного законодавства України. В іншому ж випадку, відповідна заявка не може бути опрацьована Банком.
 

34. Як я можу дізнатися, що зазначені мною індивідуальні ліміти по платіжній картці вже встановлені?

Після підтвердження заявки на встановлення індивідуальних лімітів за допомогою форми в системі «iBank», зазначені ліміти застосовуються до Вашої платіжної картки протягом 10 хвилин. Додатково від Банку надходить відповідне інформаційне повідомлення в системі «iBank». Зауважте, що діяти індівідуальний ліміт буде протягом зазначеного Вами у заявці терміну.

35. Який регулярний платіж можливо завести в системі «iBank»?

В системі «iBank» можна створити регулярний платіж на рахунок третьої особи (фізичної або юридичної), а також створити регулярний платіж на переказ між власними рахунками. Зауважте, що регулярний платіж не може бути створений на операції поповнення/зняття з рахунку мобільних заощаджень, зняття коштів з депозитного вкладу та платіж за номером платіжної картки.

37. Чи буде виконано регулярний платіж, якщо зупинити його дію саме в налаштовану дату виконання платежу?

У випадках виконання призупинення дії регулярного платежу безпосередньо в налаштовану дату проведення переказу коштів, Банк залишає за собою право виконати переказ коштів, створений згідно налаштувань такого регулярного платежу у разі, коли технічно вже не існує можливості не проводити списання та/або зарахування грошових коштів у відповідності з налаштуваннями такого регулярного платежу.

38. В чому полягає відмінність між зупинкою дії регулярного платежу та його видаленням?

У разі зупинки дії регулярного платежу, його виконання на наступні встановлені дати зупиняється, проте сама інформація щодо такого регулярного платежу залишається та відображається в розділі «Регулярні налаштування». В цьому ж розділі дія зупиненого регулярного платежу може бути відновлена, або ж, у разі відустності необхідності його виконання регулярний платіж може бути видалений.

39. Чи можливо певний платіж під час його формування в системі «iBank» одразу зробити регулярним?

Для зручності після формування, заповнення всіх реквізитів платежу, а також його підтвердження одноразовим паролем, такий платіж можна зробити регулярним за допомогою натискання на відповідний пункт. Залишається тільки встановити інтервал виконання платежу, а також обрати день місяця, коли він буде автоматично виконуватись системою.

40. Яка максимальна сума переказу коштів в системі «i-Bank»?

100 000 грн., при цьому кількість переказів необмежена. Грошові перекази між власними рахунками виконуються без обмежень. Зверніть увагу, що перекази з карткових рахунків мають обмежуються картковим лімітом відповідно до класу платіжної картки (якщо карткові обмеження не відключені, або не встановлені індивідуальні карткові ліміти).

41. Регламент обробки платежів, відправлених через систему «і-Bank»:
Тип платежу
Умови виконання
Максимальний час виконання
Поповнення власних рахунків та карток (через дію - «Поповнення»)
ініційовано до 17:00
декілька хвилин*
ініційовано після 17:00 або у вихідний день
при поповненні поточних рахунків - на наступний банківський день
при поповненні картки з поточного рахунку - на наступний банківський день*
при поповненні картки з іншої картки - декілька хвилин*

 Платежі на карткові рахунки, що відкриті в Банку**
ініційовано до 17:00
3 години
ініційовано після 17:00 або у вихідний день
на наступний банківський день
Платежі на поточні рахунки, що відкриті в Банку**

ініційовано до 17:00
декілька хвилин
ініційовано після 17:00 або у вихідний день
на наступний банківський день
Платежі на рахунки, що відкриті в інших банках України

ініційовано до 17:00
протягом банківського дня
ініційовано після 17:00 або у вихідний день
на наступний банківський день


* Зверніть увагу, що в результаті виконання дії «Погасити» по кредитних картках, поповнення балансу картки є миттєвим, проте погашення кредитної заборгованості не може бути виконано в той самий день, та відбувається протягом максимум 2-х банківських днів з дати виконання дії «Погасити».

** для платежів на користь отримувачів, рахунки яких відкриті у філії КІБ КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНКу регламент обробки і виконання платежів відповідає умовам виконання платежів на рахунки в інші банки.

Регламент обробки регулярних платежів, створених в системі «і-Bank»:

Банк списує кошти та зараховує/перераховує їх на рахунки в дату, що зазначена параметрами відповідного налаштування, з 11:00 до 17:15. 
 У разі, якщо виконати регулярний платіж неможливо через недостатню суму коштів на рахунку, заблокований статус картки (якщо списання має відбуватися з карткового рахунку), тощо, наступного дня до 17:00 буде здійснена ще одна спроба його виконання.
 Якщо й ця спроба буде неуспішною, наступне виконання регулярного платежу відбудеться відповідно до його налаштувань в майбутні дати.


42. Тарифи для фізичних осіб за користування послугою i-Bank

Назва тарифу

Тариф

Примітки

Підключення та обслуговування

1.
Підключення до послуги i-Bank
Не тарифікується
-
2.
Щомісячна плата за обслуговування
Не тарифікується
-

Управління рахунками

3.
Переказ коштів з карткового / поточного рахунку (дебетна схема обслуговування):
3.1.
На власні рахунки в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»
Не тарифікується
В національній та іноземній валюті
3.2.
На інші рахунки в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»
3 грн
В національній валюті
3.3.
На рахунки в інші банки
6грн
4.
Переказ коштів з карткового рахунку (картки з встановленим кредитним лімітом)
4.1.
На власні рахунки в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»
Прирівнюється до тарифу за зняття готівки в касах та банкоматах ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»
Відповідно до тарифного плану карткового рахунку
4.2.
На інші рахунки в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»
4.3.
На рахунки в інші банки
5.
Зарахування грошових коштів на картковий рахунок через систему i-Bank
Стандартний тариф за безготівкове поповнення карткового рахунку
Списується з рахунку, який поповнюєтья, відповідно до тарифного плану карткового рахунку
6.
Перевірка балансу карткового / поточного рахунку
Не тарифікується
-
7.
Формування виписки по картковому / поточому рахунку
Не тарифікується
-


Максимальна сума одного переказу коштів - 100 000 гривень.

Перекази коштів між власними рахунками Клієнта виконуються без обмежень.


Чи можу я відмовитись від кредиту?

До підписання кредитного договору, Ви в будь який момент можете відмовитись від отримання кредиту.

Після підписання кредитного договору, Ви можете відмовитись від кредиту протягом 14 днів з моменту отримання підписаного примірника кредитного договору (відповідно Закону про захист прав споживачів).

Право такої відмови не розповсюджується, якщо вже укладені угоди щодо:

  1. споживчих кредитів, забезпечених іпотекою;
  2. споживчих кредитів на придбання житла;
  3. споживчих кредитів, наданих на купівлю послуги, виконання якої відбулося до закінчення строку відкликання згоди.
Які дані необхідно повідомляти при погашенні кредиту?

1. При погашенні у відділенні ПАТ КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК:

• номер кредитного договору;

• ПІБ позичальника

2. При погашенні кредиту у відділенні іншого банку:
• номер транзитного рахунку для погашення кредиту (вказаний в кредитному договорі, починається з цифр 2909);
• номер кредитного договору;
• МФО ПАТ КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК (можна дізнатися на відповідній сторінці);
• ІПН та ПІБ позичальника

Чи можна погасити кредит достроково?

Так, Ви можете частково або повністю погасити кредит достроково. Комісія за дострокове погашення не стягується.

При частковому достроковому погашенні автоматично зменшується строк кредитування. Звертаємо Вашу увагу, що часткове дострокове погашення не звільняє позичальника від сплати наступного щомісячного платежу.

Також Ви можете достроково повністю погасити кредит.


Чи передбачено комісію за дострокове погашення кредиту?

Комісія за дострокове погашення кредиту (повне або часткове) не стягується.

Що робити у випадку смерті позичальника?

• При отриманні відповідного документу, банк призупиняє нарахування по кредиту з дати смерті позичальника.

• Згідно зі статтею 1282 Цивільного кодексу України спадкоємці зобов'язані задовольнити вимоги кредитора повністю, але в межах вартості майна, одержаного у спадщину. Вимоги кредитора спадкоємці зобов'язані задовольнити шляхом одноразового платежу, якщо домовленістю між спадкоємцями та кредитором не встановлено інше. У разі відмови від одноразового платежу суд за позовом кредитора накладає стягнення на майно, яке було передане спадкоємцям у натурі.

• У випадку відсутності можливості погасити заборгованість за кредитним договором одноразовим платежем, Банк може розглянути питання щодо надання спадкоємцю кредиту з метою погашення заборгованості за кредитним договором померлого.

• Якщо при видачі кредиту було оформлено страхування життя позичальника – погашення залишку по кредиту може бути здійснене страховою компанією.

Картку загублено або викрадено – що робити?

Обов’язково одразу зателефонуйте до контакт-центру Банка за телефонами підтримки 0 800 30 5555 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по всій Україні) або +380 44 495 22 77 (для дзвінків з-закордону), та заблокуйте картку. Таким чином Ви убезпечите кошти на Вашому рахунку від шахраїв. Для перевипуску картки зверніться до відділення Банку. Якщо, раптом, картку Ви знайшли і Ви певні, що сторонні особи до неї доступу не мали – зателефонуйте до контакт-центру Банку для розблокування картки.

Банкомат не повернув картку – як отримати картку назад?

При вилученні картки через технічний збій роботи банкомату, невірне введення ПІН-коду або коли Ви забули забрати картку з карткоприймача, необхідно звернутися до Банка-власника банкомату. В усіх інших випадках необхідно зателефонувати: (044) 495-22-77 (цілодобово) та повідомити про всі обставини, пов’язані з вилученням картки, з метою отримання інструкцій щодо подальших Ваших дій. У разі виникнення будь-яких нестандартних ситуацій слід звертатися до Банку за телефоном: (044) 495-22-77 (працює цілодобово).

Банкомат не видав кошти або видав не всю запитувану суму – як вирішити таку проблему?

У разі видачі банкоматом невірної суми Власник рахунку має звернутися до Банку із заявою на оскарження операції з описом обставин її проведення та надати ксерокопію чека банкомату (за його наявності).

Якщо операція, за якою було видано неправильну суму, здійснена в банкоматі, що належить Credit Agricole, кошти будуть повернуті на рахунок/списані з рахунку протягом трьох робочих днів з моменту інкасації банкомату.

За операціями, здійсненими в банкоматах інших банків, кошти будуть повернені на картрахунок після здійснення Банком процедур, терміни яких встановлюється правилами відповідної міжнародної платіжної системи.

Мені надійшло SMS-повідомлення про операцію, яку я не здійснював – що потрібно зробити?

Якщо картка у Вас на руках, її дані, скоріш за все, стали відомі стороннім особам: з картки могли зняти копію, сфотографувати або якимсь іншим чином отримали доступ до її даних. Якщо картка не при вас, швидше за все, вона загублена та використана шахраями або вкрадена.

У будь-якому випадку заблокуйте карту, зателефонувавши до контакт-центру Банку за телефонами підтримки 0 800 30 5555 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по всій Україні) або +380 44 495 22 77 (для дзвінків з-закордону), та заблокуйте картку! Або зробіть це в Інтернет-банку «i-Bank» Credit Agricole.

Будь-ласка, згадайте, які операції ви робили останнім часом. Іноді SMS можуть доставлятися з затримкою. Якщо сталася помилка і операція все ж таки пройшла по Вашій картці, Ви завжди можете розблокувати картку зателефонувавши до Контакт-центру Банка.

Як мені змінити ПІН-код по моїй картці?

Для того, щоб змінити ПІН-код, необхідно вставити картку в кардрідер банкомату, ввести існуючий ПІН-код та в меню обрати пункт «Інші операції». Далі обрати опцію «Зміна ПІН-коду» та ввести новий ПІН-код, після чого натиснути кнопку «Далі». Новий ПІН-код повинен бути не менше 4-х символів. Введіть новий ПІН-код повторно та натисніть кнопку «Далі».

Я не можу згадати ПІН-код до своєї картки – як бути в такому випадку?

Нажаль, втрачений ПІН-код відновити неможливо. Вам потрібно звернутися на відділення Банку для перевипуску картки. Якщо Ви не певні, що можете запам’ятати той ПІН-код, який видано Вам разом з карткою, скористайтесь послугою зміни ПІН-коду у будь-якому Банкоматі Credit Agricole.

В мене по картці виникла заборгованість, як мені її погасити?

При виникненні заборгованості за картковим рахунком (несанкціонований овердрафт або прострочка за кредитним платежем) Ваша картка стає недоступною для операції зняття готівки або безготівкового розрахунку. При цьому на чеках або на екрані банкоматів буде виводиться повідомлення «Помилка №928, рахунок обмежений». Ви можете погасити  заборгованість шляхом поповнення картки або безпосередньо карткового рахунку у відділенні Банку або переказавши кошти на картку безготівковим шляхом. При цьому варто пам’ятати, що під час миттєвого поповнення картки (у відділенні або переказом онлайн) погашення заборгованості по рахунку відбувається наступного робочого дня! Після погашення заборгованості за картковим рахунком картка стає доступна для видаткових операцій.

Моя картка відкрита в гривні, чи можу я нею розрахуватися закордоном?

Всі картки Credit Agricole міжнародного класу. Це означає, що не залежно від того, в якій валюті картковий рахунок, до якого їх відкрито, Ви зможете розрахуватися ними по всьому світі. Якщо валюта розрахунку відрізняється від валюти карткового рахунку, суму буде автоматично сконвертовано в валюту рахунку за курсом конвертації, встановленим Банком та/або міжнародними платіжними системами.

З прикладами такої конвертації Ви можете ознайомитися в наших інформаційних постах на Facebook (1, 2, 3).

Я не можу розрахуватися карткою або зняти готівкові кошти, хоча точно знаю, що гроші на картковому рахунку є – що відбувається з моєю карткою?

Якщо при розрахунку або знятті коштів платіжний термінал або банкомат вертають помилку про відмову в операції, можливо це сталося через те, що спрацювали карткові обмеження за певними типами операцій. Це налаштування Банк зробив для безпеки Ваших коштів.

Ви маєте змогу власноруч керувати лімітами на зняття готівки, безготівкові розрахунки або розрахунки в мережі Інтернет за Вашою карткою за допомогою Інтернет-банкінгу «i-Bank» або у відділенні CREDIT AGRICOLE.

Для цього CREDIT AGRICOLE  пропонує Вам зручний сервіс зміни лімітів за Вашою карткою:

Ви можете зменшити або збільшити (в межах, визначених чинним банківським законодавством) за своєю карткою обмеження на такі види операцій, як:

  • Зняття готівки в банкоматах банків в Україні та закордоном
  • Безготівкові розрахунки в торгівельно-сервісній мережі
  • Розрахунки в мережі Інтернет
  • Квазі-готівкові розрахунки в мережі Інтернет (на сайтах таких біл-агрігаторів як «Портмоне», «iPay» та інші).

Для встановлення потрібних значень обмежень необхідно:

  • Отримати доступ до Інтернет-банкінку «i-Bank» CREDIT AGRICOLE
  • Обрати серед переліку Ваших карток ту, за якою Ви бажаєте встановити потрібні Вам обмеження
  • Натиснути опцію «Зміна лімітів» на вкладці «Операції» та, керуючись підказками системи, встановити потрібні Вам значення.

Таку зміну лімітів на операції за Вашою карткою Ви можете провадити на строк від 1 доби до закінчення терміну дії картки.

Ця сама послуга зміни передвстановлених обмежень на операції за Вашою карткою доступна також на відділенні Банку. Послуга тарифікується відповідно до чинних тарифів Банку.

Чи існують якісь програми лояльності або привілеї для держателів карток? Як мені прийняти в них участь?

Так, час від часу Credit Agricole проводить певні Акції або промо-кампанії для держателів своїх карток. При цьому про умови та правила такої кампанії Банк заздалегідь сповіщає клієнтів шляхом розміщення відповідної інформації на сайті Банку у розділі Акції, у офіційній спільноті Credit Agricole Ukraine у Facebook, в медіа або зверненням особисто до клієнта телефоном або поштовим листом.

Окрім цього, Міжнародні платіжні системи забезпечують для держателів карток довготривалі програми лояльності, за якими клієнти зможуть отримати знижки та бонусні пропозиції в певних торгівельних точках.

Так, наприклад, у міжнародної платіжної системи Visa є таке просте глобальне рішення як Додаток Visa Explore, розроблений для інформування власників карток Visa про переваги преміальної платформи, яка дозволяє зробити покупки з Visa швидше, простіше та економічніше.

 Власник картки Visa може легко знайти спеціальні пропозиції та акції поруч із місцем свого знаходження в Україні та за кордоном – все, що необхідно. Від туристичних пропозицій до ресторанів, розваг і магазинів.

Основні функції:

  • Застосовуючи геолокацію, функція [Поряд] знаходить найкращі пропозиції навколо вашої локації та зручно показує їх на карті. Це ідеальний додаток для клієнтів, що хочуть побачити спеціальні акції навколо себе.
  • Автоматичні повідомлення надають інформацію про оновлення.
  • Користувачі зможуть знайти банкомати, розташовані поруч, одним натисканням кнопки.
  • Додаток пропонує швидкий доступ до допомоги в надзвичайних ситуаціях та номерів служби підтримки клієнтів власників преміальних карток.

 Ознайомитись з інструкцією з установки та використання>> та Завантажити додаток (посилання за посиланням).

Міжнародна платіжна система MasterCard розробила свою платформу, яка має назву «Більше» і дозволяє клієнтам отримувати знижки на певні речі, розраховуючись за будь-які покупки карткою Mastercard.

Для приєднання до програми:

  • Перейдіть на сайт програми www.bilshe.com.ua
  • Зареєструйтесь
  • Додайте картку у систему
  • Отримуйте бонусні бали та обмінюйте їх на пропозиції знижок з переліку каталогу.

В Програмі можуть приймати участь будь-які картки MasterCard.

Які документи необхідно надати для відкриття картки?

Для відкриття картки необхідно надати:

-              паспорт громадянина України (для нерезидентів – паспорт або інший документ, який підтверджує особу клієнта)

-              довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (у разі наявності)

Окрім того, для:

-              депозитної картки – додатково необхідно надати копію договору про відкриття депозитного вкладу в Credit Agricole.

-              кредитної картки - додатково  необхідна довідка про доходи за останні 6 місяців. При відкритті кредитної картки в рамках зарплатного проекту не потрібно додатково надавати довідку з місця роботи зі вказаною посадою та отриманим доходом за останні 6 місяців.

-              пенсійно-соціальної картки - додатково необхідно надати посвідчення або інший документ, що підтверджує право клієнта на отримання соціальних виплат.

Як користуватися банкоматом?

Всі операції в банкоматі виконуються шляхом натискання відповідних клавіш поруч з екраном банкомату та на клавіатурі.

Початок роботи:

  • перед проведенням операцій переконайтесь, що банкомат працює
  • обережно вставте картку в банкомат магнітною смугою донизу праворуч. До завершення операції картка буде знаходитись у банкоматі
  • виберіть зручну для Вас мову спілкування та натисніть на відповідну клавішу
  • введіть Ваш ПІН-код та підтвердить його, натиснувши клавішу на екрані поруч з надписом. ПІН-код може запитуватись як один раз для здійснення всіх операцій, так і декілька разів -  перед кожною операцією

Увага! Після третього невірного набору ПІН-коду банкомат не поверне Вашу картку з міркувань безпеки.

Вибір операції:

Оберіть потрібну Вам операцію з переліку, який виводиться на екран банкомату: «ЗАЛИШОК НА РАХУНКУ», «ВИДАЧА ГОТІВКИ», «МІНІ-ВИПИСКА» або «ПЛАТІЖ».

Залишок на рахунку:

  • при виборі операції «ЗАЛИШОК НА РАХУНКУ» на екрані з’явиться сума залишку коштів на Вашому рахунку. Увага! Залишок коштів на Вашому рахунку можна дізнатись лише в банкоматах Credit Agricole
  • банкомат видасть чек із зазначенням суми залишку на картрахунку, після чого з'явиться повідомлення: «Чи бажаєте іншу операцію?» та варіанти відповіді: «Так», «Ні»

Отримання готівки:

  • виберіть операцію «ВИДАЧА ГОТІВКИ»
  • якщо Вам потрібна інша сума, ніж запропонована на екрані, натисніть клавішу «Інша сума». Далі за допомогою клавіатури наберіть потрібну Вам суму та натисніть клавішу «Правильно»
  • якщо Ви помилилися та ввели невірну суму, необхідно натиснути клавішу «Неправильно» та почати спочатку
  • якщо Вам потрібна більша сума, ніж та, яку можливо отримати за один раз, повторіть операцію до отримання необхідної суми. Кожен банкомат має обмежену максимальну суму одноразової видачі
  • після введення суми зачекайте кілька секунд — Ваш запит обробляється. При появі замовлених банкнот у віконці видачі готівки заберіть гроші, не зволікаючи при цьому

Увага! Банкноти, які не були забрані протягом 20 секунд, залишаються в банкоматі!

Міні-виписка:

  • якщо Ви бажаєте отримати інформацію про стан Вашого рахунку, виберіть операцію «МІНІ-ВИПИСКА»
  • банкоматом буде роздрукована виписка за Вашим картрахунком, де будуть зазначені останні 10 операцій

Повторення операції:

Якщо Ви бажаєте повторити будь-яку з операцій, натисніть клавішу «Так» поруч з надписом «Чи бажаєте продовжити роботу?» та оберіть потрібну операцію.

Завершення роботи:

Якщо Ви бажаєте завершити роботу з банкоматом, натисніть клавішу «Ні». Банкомат повинен видати Вам картку та чек. Картку необхідно забрати протягом 30 секунд;

Увага! Забуті картки вилучаються банкоматом!

Анкета для юридичної особи
Як мені дізнатися, чи доступна за моєю карткою послуга 3D Secure?

CREDIT AGRICOLE піклується про безпеку платежів своїх Клієнтів, тому автоматично та безкоштовно підключає технологію 3D Secure за всіма без виключення картками, емітованими Банком.

Чи можу я відмовитися від користування послугою?
Використання технології 3D Secure спрямоване на забезпечення захисту коштів Клієнтів Банку, тому сервіс є обов'язковим і покупка в інтернеті на сайтах, що підтримують технологію 3D Secure, не може бути здійснена без його активації та використання.
У мене іноземний мобільний оператор, як мені активувати послугу?

У такому випадку допомогу у активації сервісу Вам зможе надати Контакт-центр Банку. Вам необхідно зателефонувати на номери Гарячої лінії, які зазначено на звороті Вашої картки.

Як мені активувати послугу, якщо на моїй картці не зазначені ім’я та прізвище?

Для миттєвих передвипущених карток, на яких не зазначено і’мя держателя, необхідно ввести в поле «Ім’я та прізвище на картці» слово INSTANT.

Що робити, якщо мою картку заблоковано для виконання операцій в Інтернеті через те, що я невірно ввів данні?

При триразовому невірному введенні даних для активації або у процесі користування послугою, картка блокується для виконання операцій в мережі Інтернет. Для розблокування необхідно звернутися на Гарячу лінію Банку за телефонами, які зазначено на звороті Вашої картки.

Що робити, якщо мені не надходить повідомлення з кодом?

Якщо екранні форми за послугою 3D Secure потребують введення одноразового цифрового паролю, а він не надходить на Ваш мобільний телефон, будь ласка, переконатися в тому, що:

- Ваш мобільний телефон включений, рахунок не заблокований, і Ви перебуваєте в зоні прийому сигналу оператора зв'язку;

- у вас достатньо вільного місця SIM-карти для прийому нових SMS-повідомлень (при необхідності, видаліть, будь ласка, старі SMS);

 - Рахунок не заблокований, Ваш тарифний план передбачає отримання SMS-повідомлень і підключений роумінг (якщо Ви перебуваєте за межами домашньої мережі).

Якщо всі ці умови виконуються, будь ласка, повторіть спробу оплати або зателефонуйте на телефони Гарячої лінії, які зазначено на звороті Вашої картки.

Чи можу я провести платіж на сайті, який не підтримує технологію 3D Secure?

Якщо інтернет-магазин не підтримує технологію 3D Secure (на сайті інтернет-магазину не розміщені логотипи Verified by Visa чи MasterCard® SecureCode ™), провести платіж можна, вказавши реквізити карти, які запитує інтернет-магазин. При цьому платіж не буде захищений технологією 3D Secure.