Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Весь банк саме для Вас

Якість обслуговування

Шановні клієнти,

дякуємо за вибір нашого банку в якості фінансового партнеру! Завдяки Вам ми маємо можливість зробити наш банк ще кращим, тому ми завжди відкриті для спілкування зі своїми Клієнтами.

У АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» за обробку скарг та звернень відповідальний підрозділ – Управління клієнтського досвіду та якості обслуговування.

Якщо Ви маєте побажання чи пропозиції щодо діяльності банку, будь ласка, повідомте про це будь-яким зручним для Вас способом:

  • за телефонами: 0 800 30 5555 (дзвінки безкоштовні на території України) або 044 495 22 77 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора).
  • за допомогою сервісу Зворотній зв'язок;
  • надіславши письмове звернення на адресу: 01024 м. Київ, вул. Пушкінська, 42/4 Форма звернення;
  • залишивши письмове звернення у будь-якому відділенні АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» Форма звернення.pdf
  • залишивши відгук у розділі Відділення та банкомати (оберіть необхідне відділення та перейдіть за посиланням).

Будь ласка, зазначте у зверненні прізвище, ім’я, по батькові, місце Вашого проживання та суть порушеного питання.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Проте ми докладемо максимум зусиль, щоб відповідь на звернення Ви отримали у найкоротший термін. У виключних випадках, розгляд звернення може тривати до 45 календарних днів (згідно ЗУ «Про звернення громадян»).

Статус обробки вашого звернення можна дізнатись, зателефонувавши до Довідкового центру: 0 800 30 5555 (дзвінки безкоштовні на території України) або 044 495 22 77 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора).

Згідно Статті 55 Конституції України права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Керівники відокремлених підрозділів нашого банку уповноважені проводити особистий прийом громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Особистий прийом громадян проводиться регулярно в робочі дні протягом операційного часу за  місцезнаходженням відокремленого підрозділу банку.

Записатись на особистий прийом до керівника відокремленого підрозділу банку Ви можете цілодобово за телефонами:

0 800 30 5555 (безкоштовно в межах України з усіх телефонів)

+38 044 495 22 77 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора)

Операційний час відокремлених підрозділів банку можна дізнатися за посиланням Відділення та банкомати.

Під час попереднього запису на особистий прийом у Клієнта з’ясовують:

  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • місце проживання громадянина;
  • засіб зв’язку;
  • зміст порушеного питання;
  • до яких посадових осіб клієнт звертався і яке прийнято рішення з порушеного питання.

Порядок розгляду звернень.

Програма винагород Mastercard
Як додати картку у Google Pay
Перекази з картки на картку
Інтернет-банкінг «i-Bank»
Оплата за кредит, комунальні послуги та сервіси
Акції
Заявка на довідку/виписку
Заявка на GSM банкінг
Бонусна Програма MasterCard® Rewards