Шановні клієнти,
дякуємо за вибір нашого банку в якості фінансового партнеру! Завдяки Вам ми маємо можливість зробити наш банк ще кращим, тому ми завжди відкриті для спілкування зі своїми Клієнтами.
У АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» за обробку скарг та звернень відповідальний підрозділ – Управління клієнтського досвіду та якості обслуговування.
Якщо Ви маєте побажання чи пропозиції щодо діяльності банку, будь ласка, повідомте про це будь-яким зручним для Вас способом:
- за телефонами: 0 800 30 5555 (дзвінки безкоштовні на території України) або 044 495 22 77 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора), 0 800 21 3133 (резервний номер)
- за допомогою сервісу Зворотній зв'язок;
- надіславши письмове звернення на адресу: 01024 м. Київ, вул. Євгена Чикаленка, 42/4 Форма звернення;
- залишивши письмове звернення у будь-якому відділенні АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» Форма звернення.pdf
- залишивши відгук у розділі Відділення та банкомати (оберіть необхідне відділення та перейдіть за посиланням).
Будь ласка, зазначте у зверненні прізвище, ім’я, по батькові, місце Вашого проживання та суть порушеного питання.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Проте ми докладемо максимум зусиль, щоб відповідь на звернення Ви отримали у найкоротший термін. У виключних випадках, розгляд звернення може тривати до 45 календарних днів (згідно ЗУ «Про звернення громадян»).
Статус обробки вашого звернення можна дізнатись, зателефонувавши до Довідкового центру: 0 800 30 5555 (дзвінки безкоштовні на території України) або 044 495 22 77 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора).
Згідно Статті 55 Конституції України права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Керівники відокремлених підрозділів нашого банку уповноважені проводити особистий прийом громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Особистий прийом громадян проводиться регулярно в робочі дні протягом операційного часу за місцезнаходженням відокремленого підрозділу банку.
Записатись на особистий прийом до керівника відокремленого підрозділу банку Ви можете цілодобово за телефонами:
0 800 30 5555 (безкоштовно в межах України з усіх телефонів)
+38 044 495 22 77 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора)
Операційний час відокремлених підрозділів банку можна дізнатися за посиланням Відділення та банкомати.
Під час попереднього запису на особистий прийом у Клієнта з’ясовують:
- прізвище, ім’я та по батькові;
- місце проживання громадянина;
- засіб зв’язку;
- зміст порушеного питання;
- до яких посадових осіб клієнт звертався і яке прийнято рішення з порушеного питання.
Порядок розгляду звернень.