Шановні клієнти,
ми докладаємо максимум зусиль, щоб зробити обслуговування в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» для кожного з Вас більш комфортним та зручним. Завдяки Вам ми маємо можливість зробити наш Банк ще кращим, тому ми завжди відкриті для спілкування зі своїми Клієнтами.
У ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» за обробку скарг та звернень відповідальний підрозділ – Управління якості сервісу та підтримки мережі.
Якщо Ви маєте побажання чи пропозиції до діяльності Банку, будь ласка, повідомте нам це будь-яким зручним для Вас способом, а саме:
Зверніть увагу, що офіційне звернення повинно відповідати вимогам Закону України "Про звернення громадян".
При оформленні офіційного звернення обов'язково необхідно вказати наступні дані:
Відповіді на скарги та звенення ми надаємо максимум протягом 30 календарних днів (згідно ЗУ «Про звернення громадян»).
Статус обробки звернення чи скарги можна дізнатись, зателефонувавши до Довідкового центру: 0 800 30 5555 (дзвінки безкоштовні на території України) або 044 495 22 77 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора)