Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Бонусна Програма MasterCard® Rewards
Каталог подарунків World MasterCard
Якість обслуговування

Шановні клієнти,

у ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» за обробку скарг та звернень відповідальний підрозділ – Управління якості сервісу та підтримки мережі.

Якщо Ви маєте зауваження чи пропозиції до діяльності Банку, будь ласка, звертайтеся:

За телефонами: 0 800 30 5555 (дзвінки безкоштовні на території України) або 044 495 22 77 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора).

Скориставшись сервісом Зворотній зв'язок;

Поштою: 01004 м. Київ, вул. Пушкінська, 42/4.

Також можете залишити звернення чи скаргу у будь-якому відділенні ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК».

Зверніть увагу, що офіційне звернення повинно відповідати вимогам Закону України "Про звернення громадян".

При оформленні офіційного звернення обов'язково необхідно вказати наступні дані:

  • прізвище
  • ім'я
  • по батькові
  • місце проживання
  • суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги
  • підпис заявника
  • дата звернення.

Звернення без зазначення місця проживання, а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і не може бути розглянуте.

Відповіді на скарги та звенення ми надаємо максимум протягом 30 календарних днів (згідно ЗУ «Про звернення громадян»).

Статус обробки звернення чи скарги можна дізнатись, зателефонувавши до Довідкового центру: 0 800 30 5555 (дзвінки безкоштовні на території України) або 044 495 22 77 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора)

Форма звернення.pdf