Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

 

Якість обслуговування

Шановні клієнти,

дякуємо за вибір нашого банку в якості фінансового партнеру! Завдяки Вам ми маємо можливість зробити наш банк ще кращим, тому ми завжди відкриті для спілкування зі своїми Клієнтами.

У АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» за обробку скарг та звернень відповідальний підрозділ – Управління клієнтського досвіду та якості обслуговування.

Якщо Ви маєте побажання чи пропозиції щодо діяльності банку, будь ласка, повідомте про це будь-яким зручним для Вас способом:

  • за телефонами: 0 800 30 5555 (дзвінки безкоштовні на території України) або 044 495 22 77 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора).
  • за допомогою сервісу Зворотній зв'язок;
  • надіславши письмове звернення на адресу: 01024 м. Київ, вул. Пушкінська, 42/4 Форма звернення;
  • залишивши письмове звернення у будь-якому відділенні АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» Форма звернення.pdf
  • залишивши відгук у розділі Відділення та банкомати (оберіть необхідне відділення та перейдіть за посиланням).

Будь ласка, зазначте у зверненні прізвище, ім’я, по батькові, місце Вашого проживання та суть порушеного питання.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Проте ми докладемо максимум зусиль, щоб відповідь на звернення Ви отримали у найкоротший термін. У виключних випадках, розгляд звернення може тривати до 45 календарних днів (згідно ЗУ «Про звернення громадян»).

Статус обробки вашого звернення можна дізнатись, зателефонувавши до Довідкового центру: 0 800 30 5555 (дзвінки безкоштовні на території України) або 044 495 22 77 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора).

Згідно Статті 55 Конституції України права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Керівники відокремлених підрозділів нашого банку уповноважені проводити особистий прийом громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Особистий прийом громадян проводиться регулярно в робочі дні протягом операційного часу за  місцезнаходженням відокремленого підрозділу банку.

Записатись на особистий прийом до керівника відокремленого підрозділу банку Ви можете цілодобово за телефонами:

0 800 30 5555 (безкоштовно в межах України з усіх телефонів)

+38 044 495 22 77 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора)

Операційний час відокремлених підрозділів банку можна дізнатися за посиланням Відділення та банкомати.

Під час попереднього запису на особистий прийом у Клієнта з’ясовують:

  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • місце проживання громадянина;
  • засіб зв’язку;
  • зміст порушеного питання;
  • до яких посадових осіб клієнт звертався і яке прийнято рішення з порушеного питання.

Порядок розгляду звернень.

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно