Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Бонусна Програма MasterCard® Rewards
Каталог подарунків World MasterCard
Якість обслуговування

Шановні клієнти,

ми докладаємо максимум зусиль, щоб зробити обслуговування в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» для кожного з Вас більш комфортним та зручним. Завдяки Вам ми маємо можливість зробити наш Банк ще кращим, тому ми завжди відкриті для спілкування зі своїми Клієнтами.

У ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» за обробку скарг та звернень відповідальний підрозділ – Управління якості сервісу та підтримки мережі.

Якщо Ви маєте зауваження чи пропозиції до діяльності Банку, будь ласка, повідомте нам це будь-яким зручним для Вас способом, а саме:

  • за телефонами: 0 800 30 5555 (дзвінки безкоштовні на території України) або 044 495 22 77 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора).
  • за допомогою сервісу Зворотній зв'язок;
  • надіславши письмове звернення на адресу: 01004 м. Київ, вул. Пушкінська, 42/4;
  • залишивши письмове звернення у будь-якому відділенні ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК».

Форма звернення.pdf

Зверніть увагу, що офіційне звернення повинно відповідати вимогам Закону України "Про звернення громадян".

При оформленні офіційного звернення обов'язково необхідно вказати наступні дані:

  • прізвище, ім'я, по батькові
  • місце проживання
  • суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги
  • підпис заявника
  • дата звернення.

Відповіді на скарги та звенення ми надаємо максимум протягом 30 календарних днів (згідно ЗУ «Про звернення громадян»).

Статус обробки звернення чи скарги можна дізнатись, зателефонувавши до Довідкового центру: 0 800 30 5555 (дзвінки безкоштовні на території України) або 044 495 22 77 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора)