Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Бонусна Програма MasterCard® Rewards
Каталог подарунків World MasterCard

Ваш дистанційний фінансовий асистент

i-Bank

«i-Bank» – це система інтернет-банкінгу, яка забезпечує дистанційний доступ до Ваших продуктів та можливість здійснювати операції з рахунками через Інтернет в будь-який час з будь-якого комп'ютера або портативного пристрою.

5 переваг системи «i-Bank»:

Швидко. Максимум 3 хвилини займає виконання операцій в «i-Bank»

Зручно. Без черг у відділенні та в будь-який час.

Дистанційно. З будь-якого комп’ютера або мобільного пристрою.

Вигідно. Операції безкоштовні або за нижчими тарифами, ніж у відділенні.

Безпечно. Найдіний захист даних, підтвердження особистим та одноразовим паролями.

За допомогою системи «i-Bank» Ви можете:

отримувати інформацію про залишки коштів

самостійно формувати / експортувати виписки по рахунках

здійснювати платежі в національній валюті за довільними реквізитами

поповнювати депозити та погашати кредити

переказувати кошти в іноземній валюті між власними рахунками в банку

встановлювати індивідуальні ліміти на різні типи розрахунків платіжними картками

самостійно налаштовувати шаблони та регулярні платежі

мати дистанційний доступ до корпоративних карток

самостійно управляти послугою смс-інформування та перевіркою CVV2-коду

онлайн замовляти додаткові картки

Будь ласка, уважно прочитайте нижченаведену інформацію. Вона допоможе Вам безпечно користуватися системою «i-Bank», знизити ризик втрати коштів на Ваших рахунках і забезпечити конфіденційність інформації про Ваші картки та рахунки.

Рекомендації безпеки.

1.Уникайте використання системи «і-Bank» (далі - Система) з комп’ютерів у громадських місцях, а також з комп’ютерів, налаштування яких знаходиться поза Вашим контролем. Якщо це можливо, для роботи з Системою використовуйте окремий комп’ютер з обмеженим доступом, з якого не здійснюється відвідування Інтернет сайтів, та на якому встановлено тільки необхідне для роботи Системи апаратне та ліцензійне програмне забезпечення. Регулярно відслідковуйте появу та, по можливості, встановлюйте всі оновлення(патчі) з безпеки від виробників апаратного та програмного забезпечення (Windows, Java, тощо), що встановлено на робочому місці.
2.Не відповідайте на листи або прохання в соціальних мережах вислати пароль та/або інші Ваші конфіденційні дані. Банк ніколи не надсилає запит на отримання у клієнтів конфіденційної інформації через електронну пошту, сайт банку або будь-яким іншим способом.
3.Під час підключення до веб-сайту системи переконайтесь, що Ви зайшли саме на цей сайт. Уникайте підключень до веб-сайту системи по банерним посиланнях або за посиланнями, що містяться в електронній пошті. Рекомендується ввести адресу веб-сайту системи самостійно і додати його в закладки браузера.
4.Зайшовши на сайт за посиланням пересвідчіться в тому, що Ваше з’єднання безпечне, тобто, з’єднання Вашого ПК та сервера банку захищено сертифікатом безпеки. Залежно від обраної Вами програми браузера (переглядач сторінок в мережі Інтернет) ознаки захищеного з’єднання можуть змінюватись. Наведені приклади відображення захищеного з’єднання в програмах Google Chrome (мал. 1) 

Малюнок 1 -

Малюнок 2 -

5.Не вводьте конфіденційні дані, якщо вікно для введення відрізняється від стандартних вікон (логотип іншого банку, інші написи, шрифт тощо) або відображається не так як завжди (порушений порядок роботи в системі). Уважно стежте за повідомленнями, які з'являються на екрані комп'ютера.
6.Не встановлюйте і не зберігайте підозрілі файли, отримані з сумнівних джерел, завантажені з невідомих Web-сайтів, надіслані електронною поштою або отримані на форумах. У випадку необхідності завантаження файлу, обов’язково перевірте його за допомогою антивірусу. Відмовтесь від відвідування сайтів сумнівного змісту.
7.Використовуйте на робочому місці ліцензійні засоби антивірусного захисту відомих виробників. Регулярно оновлюйте антивірусні бази. Застосовуйте спеціалізовані програмні засоби безпеки: персональні фаєрволи, анти-шпигунське програмне забезпечення, HIPS-системи тощо з максимально можливими налаштуваннями безпеки.
8.Тримайте під контролем мобільний телефон, що використовується для отримання одноразових паролів.
9.Завжди виходьте з системи по закінченню сеансу роботи.
10.Якщо це можливо, не працюйте на робочому місці з правами адміністратора операційної системи.
11.Не рекомендовано використання будь-яких служб та засобів віддаленого керування робочою станцією (приміром, бездротове налаштування, служба терміналів, Telnet, диспетчер сеансу для віддаленого робочого столу, віддалений реєстр тощо).
12.Завжди перевіряйте з’ємні носії інформації на наявність вірусів при кожному їх підключенні.
13.Періодично перевіряйте історію Ваших входів в систему(успішних і не успішних).
14.З обережністю використовуйте систему у приміщеннях з відео наглядом, закривайте клавіатуру рукою при введенні паролю.
15.Задля забезпечення додаткового захисту на Вашій картці Банком встановлені певні обмеження на проведення операцій (по кількості та сумі). Без крайньої потреби не відміняйте дію цих обмежень (перелік стандартних лімітів на проведення операцій можна отримати в Банку).
16.Замовте послугу GSM-банкінг — це оперативний контроль за коштами на Вашому картковому рахунку. На Ваш мобільний телефон будуть приходити SМS-повідомлення про будь-які операції, що здійснюються по картці. У разі отримання SМS-повідомлення про підозрілі розрахунки, які Ви не проводили, зверніться до Банку для блокування картки та перевірки обставин операцій.

Правила використання паролів доступу :

1.По можливості, не зберігайте логін та пароль до системи «i-BANK» або ж зберігайте його далі від сторонніх людей;
2.Ніколи не просіть незнайомих або малознайомих Вам людей здійснити будь-які операції в системі «i-BANK» з Вашого облікового запису та не погоджуйтесь провести підозрілі операції з Вашого облікового запису.
3.Не повідомляйте іншим особам логіни та паролі до системи електронного банкінгу, а також одноразові паролі.
4.Під час введення паролю переконайтесь, що ніхто не стоїть у вас за спиною; не промовляйте пароль вголос.
5.Вводьте одноразовий пароль тільки коли це необхідно. При отриманні СМС повідомлення з одноразовим паролем ознайомтесь зі змістом повідомлення – в ньому будуть зазначені деякі реквізити, що повинні співпадати з відповідними реквізитами ініційованої Вами операції. Якщо Ви отримали одноразовий пароль, але не ініціювали його відправлення – негайно повідомте про це Банк за телефонами гарячої лінії;
6.Використання паролів:

  • пароль не повинен співпадати з Вашим логіном користувача або бути його частиною;
  • не використовуйте в якості паролю особисті дані і змістові значення (імена, назви, дати, словникові слова тощо.);
  • пароль не повинен співпадати з паролями SKYPE, електронної пошти, сервісами «одноклассники», «facebook» та іншими.
  • якщо це можливо, намагайтесь використовувати довільні сполучення літерних символів різних регістрів, цифр та/або спеціальних символів (без лапок): ")", "(", "*", "%", "`", ".", "!" , "@", ",", "#", ";", ":", "$", "^", "&", "+", "-", і пробіл;

7.У разі виникнення будь-яких підозр на компрометацію (копіювання, втрату) паролів або компрометацію мобільного телефону, що використовується для отримання одноразових паролів – обов’язково змініть пароль або заблокуйте систему до з’ясування обставин.
8.Банк не несе відповідальності за збереження паролів та мобільних пристроїв, які знаходяться у Вас, і можливі фінансові втрати у випадку проведення фальшивих платіжних документів.