Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Часті питання

Категорії
Картку загублено або викрадено – що робити?

Обов’язково одразу зателефонуйте до контакт-центру Банка за телефонами підтримки 0 800 30 5555 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по всій Україні) або +380 44 495 22 77 (для дзвінків з-закордону), та заблокуйте картку. Таким чином Ви убезпечите кошти на Вашому рахунку від шахраїв. Для перевипуску картки зверніться до відділення Банку. Якщо, раптом, картку Ви знайшли і Ви певні, що сторонні особи до неї доступу не мали – зателефонуйте до контакт-центру Банку для розблокування картки.

Банкомат не повернув картку – як отримати картку назад?

При вилученні картки через технічний збій роботи банкомату, невірне введення ПІН-коду або коли Ви забули забрати картку з карткоприймача, необхідно звернутися до Банка-власника банкомату. В усіх інших випадках необхідно зателефонувати: (044) 495-22-77 (цілодобово) та повідомити про всі обставини, пов’язані з вилученням картки, з метою отримання інструкцій щодо подальших Ваших дій. У разі виникнення будь-яких нестандартних ситуацій слід звертатися до Банку за телефоном: (044) 495-22-77 (працює цілодобово).

Банкомат не видав кошти або видав не всю запитувану суму – як вирішити таку проблему?

У разі видачі банкоматом невірної суми Власник рахунку має звернутися до Банку із заявою на оскарження операції з описом обставин її проведення та надати ксерокопію чека банкомату (за його наявності).

Якщо операція, за якою було видано неправильну суму, здійснена в банкоматі, що належить Credit Agricole, кошти будуть повернуті на рахунок/списані з рахунку протягом трьох робочих днів з моменту інкасації банкомату.

За операціями, здійсненими в банкоматах інших банків, кошти будуть повернені на картрахунок після здійснення Банком процедур, терміни яких встановлюється правилами відповідної міжнародної платіжної системи.

Мені надійшло SMS-повідомлення про операцію, яку я не здійснював – що потрібно зробити?

Якщо картка у Вас на руках, її дані, скоріш за все, стали відомі стороннім особам: з картки могли зняти копію, сфотографувати або якимсь іншим чином отримали доступ до її даних. Якщо картка не при вас, швидше за все, вона загублена та використана шахраями або вкрадена.

У будь-якому випадку заблокуйте карту, зателефонувавши до контакт-центру Банку за телефонами підтримки 0 800 30 5555 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по всій Україні) або +380 44 495 22 77 (для дзвінків з-закордону), та заблокуйте картку! Або зробіть це в Інтернет-банку «i-Bank» Credit Agricole.

Будь-ласка, згадайте, які операції ви робили останнім часом. Іноді SMS можуть доставлятися з затримкою. Якщо сталася помилка і операція все ж таки пройшла по Вашій картці, Ви завжди можете розблокувати картку зателефонувавши до Контакт-центру Банка.

Як мені змінити ПІН-код по моїй картці?

Для того, щоб змінити ПІН-код, необхідно вставити картку в кардрідер банкомату, ввести існуючий ПІН-код та в меню обрати пункт «Інші операції». Далі обрати опцію «Зміна ПІН-коду» та ввести новий ПІН-код, після чого натиснути кнопку «Далі». Новий ПІН-код повинен бути не менше 4-х символів. Введіть новий ПІН-код повторно та натисніть кнопку «Далі».

Я не можу згадати ПІН-код до своєї картки – як бути в такому випадку?

Нажаль, втрачений ПІН-код відновити неможливо. Вам потрібно звернутися на відділення Банку для перевипуску картки. Якщо Ви не певні, що можете запам’ятати той ПІН-код, який видано Вам разом з карткою, скористайтесь послугою зміни ПІН-коду у будь-якому Банкоматі Credit Agricole.

В мене по картці виникла заборгованість, як мені її погасити?

При виникненні заборгованості за картковим рахунком (несанкціонований овердрафт або прострочка за кредитним платежем) Ваша картка стає недоступною для операції зняття готівки або безготівкового розрахунку. При цьому на чеках або на екрані банкоматів буде виводиться повідомлення «Помилка №928, рахунок обмежений». Ви можете погасити  заборгованість шляхом поповнення картки або безпосередньо карткового рахунку у відділенні Банку або переказавши кошти на картку безготівковим шляхом. При цьому варто пам’ятати, що під час миттєвого поповнення картки (у відділенні або переказом онлайн) погашення заборгованості по рахунку відбувається наступного робочого дня! Після погашення заборгованості за картковим рахунком картка стає доступна для видаткових операцій.

Моя картка відкрита в гривні, чи можу я нею розрахуватися закордоном?

Всі картки Credit Agricole міжнародного класу. Це означає, що не залежно від того, в якій валюті картковий рахунок, до якого їх відкрито, Ви зможете розрахуватися ними по всьому світі. Якщо валюта розрахунку відрізняється від валюти карткового рахунку, суму буде автоматично сконвертовано в валюту рахунку за курсом конвертації, встановленим Банком та/або міжнародними платіжними системами.

З прикладами такої конвертації Ви можете ознайомитися в наших інформаційних постах на Facebook (1, 2, 3).

Я не можу розрахуватися карткою або зняти готівкові кошти, хоча точно знаю, що гроші на картковому рахунку є – що відбувається з моєю карткою?

Якщо при розрахунку або знятті коштів платіжний термінал або банкомат вертають помилку про відмову в операції, можливо це сталося через те, що спрацювали карткові обмеження за певними типами операцій. Це налаштування Банк зробив для безпеки Ваших коштів.

Ви маєте змогу власноруч керувати лімітами на зняття готівки, безготівкові розрахунки або розрахунки в мережі Інтернет за Вашою карткою за допомогою Інтернет-банкінгу «i-Bank» або у відділенні CREDIT AGRICOLE.

Для цього CREDIT AGRICOLE  пропонує Вам зручний сервіс зміни лімітів за Вашою карткою:

Ви можете зменшити або збільшити (в межах, визначених чинним банківським законодавством) за своєю карткою обмеження на такі види операцій, як:

  • Зняття готівки в банкоматах банків в Україні та закордоном
  • Безготівкові розрахунки в торгівельно-сервісній мережі
  • Розрахунки в мережі Інтернет
  • Квазі-готівкові розрахунки в мережі Інтернет (на сайтах таких біл-агрігаторів як «Портмоне», «iPay» та інші).

Для встановлення потрібних значень обмежень необхідно:

  • Отримати доступ до Інтернет-банкінку «i-Bank» CREDIT AGRICOLE
  • Обрати серед переліку Ваших карток ту, за якою Ви бажаєте встановити потрібні Вам обмеження
  • Натиснути опцію «Зміна лімітів» на вкладці «Операції» та, керуючись підказками системи, встановити потрібні Вам значення.

Таку зміну лімітів на операції за Вашою карткою Ви можете провадити на строк від 1 доби до закінчення терміну дії картки.

Ця сама послуга зміни передвстановлених обмежень на операції за Вашою карткою доступна також на відділенні Банку. Послуга тарифікується відповідно до чинних тарифів Банку.

Чи існують якісь програми лояльності або привілеї для держателів карток? Як мені прийняти в них участь?

Так, час від часу Credit Agricole проводить певні Акції або промо-кампанії для держателів своїх карток. При цьому про умови та правила такої кампанії Банк заздалегідь сповіщає клієнтів шляхом розміщення відповідної інформації на сайті Банку у розділі Акції, у офіційній спільноті Credit Agricole Ukraine у Facebook, в медіа або зверненням особисто до клієнта телефоном або поштовим листом.

Окрім цього, Міжнародні платіжні системи забезпечують для держателів карток довготривалі програми лояльності, за якими клієнти зможуть отримати знижки та бонусні пропозиції в певних торгівельних точках.

Так, наприклад, у міжнародної платіжної системи Visa є таке просте глобальне рішення як Додаток Visa Explore, розроблений для інформування власників карток Visa про переваги преміальної платформи, яка дозволяє зробити покупки з Visa швидше, простіше та економічніше.

 Власник картки Visa може легко знайти спеціальні пропозиції та акції поруч із місцем свого знаходження в Україні та за кордоном – все, що необхідно. Від туристичних пропозицій до ресторанів, розваг і магазинів.

Основні функції:

  • Застосовуючи геолокацію, функція [Поряд] знаходить найкращі пропозиції навколо вашої локації та зручно показує їх на карті. Це ідеальний додаток для клієнтів, що хочуть побачити спеціальні акції навколо себе.
  • Автоматичні повідомлення надають інформацію про оновлення.
  • Користувачі зможуть знайти банкомати, розташовані поруч, одним натисканням кнопки.
  • Додаток пропонує швидкий доступ до допомоги в надзвичайних ситуаціях та номерів служби підтримки клієнтів власників преміальних карток.

 Ознайомитись з інструкцією з установки та використання>> та Завантажити додаток (посилання за посиланням).

Міжнародна платіжна система MasterCard розробила свою платформу, яка має назву «Більше» і дозволяє клієнтам отримувати знижки на певні речі, розраховуючись за будь-які покупки карткою Mastercard.

Для приєднання до програми:

  • Перейдіть на сайт програми bilshe.mastercard.ua
  • Зареєструйтесь
  • Додайте картку у систему
  • Отримуйте бонусні бали та обмінюйте їх на пропозиції знижок з переліку каталогу.

В Програмі можуть приймати участь будь-які картки MasterCard.

Які документи необхідно надати для відкриття картки?

Для відкриття картки необхідно надати:

  • паспорт громадянина України (для нерезидентів – паспорт або інший документ, який підтверджує особу клієнта)
  • довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (у разі наявності)

Окрім того, для:

  • депозитної картки – додатково необхідно надати копію договору про відкриття депозитного вкладу в Credit Agricole.
  • кредитної картки - додатково  необхідна довідка про доходи за останні 6 місяців. При відкритті кредитної картки в рамках зарплатного проекту не потрібно додатково надавати довідку з місця роботи зі вказаною посадою та отриманим доходом за останні 6 місяців.
  • пенсійно-соціальної картки - додатково необхідно надати посвідчення або інший документ, що підтверджує право клієнта на отримання соціальних виплат.
Як користуватися банкоматом?

Всі операції в банкоматі виконуються шляхом натискання відповідних клавіш поруч з екраном банкомату та на клавіатурі.

Початок роботи:

  • перед проведенням операцій переконайтесь, що банкомат працює
  • обережно вставте картку в банкомат магнітною смугою донизу праворуч. До завершення операції картка буде знаходитись у банкоматі
  • виберіть зручну для Вас мову спілкування та натисніть на відповідну клавішу
  • введіть Ваш ПІН-код та підтвердить його, натиснувши клавішу на екрані поруч з надписом. ПІН-код може запитуватись як один раз для здійснення всіх операцій, так і декілька разів -  перед кожною операцією

Увага! Після третього невірного набору ПІН-коду банкомат не поверне Вашу картку з міркувань безпеки.

Вибір операції:

Оберіть потрібну Вам операцію з переліку, який виводиться на екран банкомату: «ЗАЛИШОК НА РАХУНКУ», «ВИДАЧА ГОТІВКИ», «МІНІ-ВИПИСКА» або «ПЛАТІЖ».

Залишок на рахунку:

  • при виборі операції «ЗАЛИШОК НА РАХУНКУ» на екрані з’явиться сума залишку коштів на Вашому рахунку. Увага! Залишок коштів на Вашому рахунку можна дізнатись лише в банкоматах Credit Agricole
  • банкомат видасть чек із зазначенням суми залишку на картрахунку, після чого з'явиться повідомлення: «Чи бажаєте іншу операцію?» та варіанти відповіді: «Так», «Ні»

Отримання готівки:

  • виберіть операцію «ВИДАЧА ГОТІВКИ»
  • якщо Вам потрібна інша сума, ніж запропонована на екрані, натисніть клавішу «Інша сума». Далі за допомогою клавіатури наберіть потрібну Вам суму та натисніть клавішу «Правильно»
  • якщо Ви помилилися та ввели невірну суму, необхідно натиснути клавішу «Неправильно» та почати спочатку
  • якщо Вам потрібна більша сума, ніж та, яку можливо отримати за один раз, повторіть операцію до отримання необхідної суми. Кожен банкомат має обмежену максимальну суму одноразової видачі
  • після введення суми зачекайте кілька секунд — Ваш запит обробляється. При появі замовлених банкнот у віконці видачі готівки заберіть гроші, не зволікаючи при цьому

Увага! Банкноти, які не були забрані протягом 20 секунд, залишаються в банкоматі!

Міні-виписка:

  • якщо Ви бажаєте отримати інформацію про стан Вашого рахунку, виберіть операцію «МІНІ-ВИПИСКА»
  • банкоматом буде роздрукована виписка за Вашим картрахунком, де будуть зазначені останні 10 операцій

Повторення операції:

Якщо Ви бажаєте повторити будь-яку з операцій, натисніть клавішу «Так» поруч з надписом «Чи бажаєте продовжити роботу?» та оберіть потрібну операцію.

Завершення роботи:

Якщо Ви бажаєте завершити роботу з банкоматом, натисніть клавішу «Ні». Банкомат повинен видати Вам картку та чек. Картку необхідно забрати протягом 30 секунд;

Увага! Забуті картки вилучаються банкоматом!

Які операції не враховуються в суму розрахунків по пакетним пропозицій?
  • Операції, виконані через інтернет-банкінг «I-Bank»;
  • Операції, виконані в СА+ (окрім оплати комунальних послуг та поповнення мобільного телефону в СА+);
  • Операції, здійснені за допомогою платіжної картки, з кодом МСС - 6012 (фінансові установи - торгівля і послуги), 4829 (грошові перекази), 6538 (грошові перекази MC MoneySend).
Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно