
Будь ласка, введіть Ваше ім'я!
ВЕСЬ БАНК САМЕ ДЛЯ ВАС
Шановні клієнти!
Для вашої зручності ми підготували найчастіші запитання та відповіді на них:
Відділення за яким закріплено ваше обслуговування надає весь перелік послуг з розрахунково-касового обслуговування, в тому числі відкриття/закриття рахунків та інші послуги. За детальною інформацією зверніться, будь ласка, до вашого Менеджера.
Тимчасово деякі відділення закриваються на період карантину, клієнти цих відділень переводяться на обслуговування до інших. За посиланням ви знайдете необхідну інформацію:
https://credit-agricole.ua/o-banke/pres-centr/novini/shanovni-kliyenti-yuridichni-osobi-913
Звертаємо вашу увагу, що всі документи пов’язані з обслуговуванням (оригінали листів на надання сканкопій, отримання готівки по чеку, платежі на паперових носіях, підтвердження сплати обов’язкових платежів тощо) на період тимчасового припинення роботи вашого обслуговуючого відділення надаються тільки до відділення за яким закріплено ваше тимчасове обслуговування.
Будь ласка, заповніть за посиланням форму опитувальника та після цього зверніться до вашого Менеджера для отримання консультації щодо ваших подальших дій.
Оригінали документів необхідно надати до банку не пізніше ніж за 30 календарних днів з дати направлення повідомлення.
Оригінали документів необхідно надати до банку не пізніше ніж за 7 календарних днів з дати направлення повідомлення.
«Цим підтверджуємо, що .... (найменування клієнта) (надалі – Клієнт) зобов’язаний надати АТ “КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК” оригінал документа, що надсилається у вкладенні, (наприклад) «Заявка на підключення КБ №1 від 19.03.2020р (зазначити назву всіх документів які надсилаються)., протягом 30 (Тридцяти) календарних днів з дати надсилання цього листа.
Оригінали документів необхідно надати до банку не пізніше ніж за 30 календарних днів з дати направлення повідомлення.