Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

 

Часті питання та відповіді у зв’язку з карантином

Шановні клієнти!

Для вашої зручності ми підготували найчастіші запитання та відповіді на них:

Чи всі послуги я можу отримати у відділенні до якого мене перевели?

Відділення за яким закріплено ваше обслуговування надає весь перелік послуг з розрахунково-касового обслуговування, в тому числі відкриття/закриття рахунків та інші послуги. За детальною інформацією зверніться, будь ласка, до вашого Менеджера.

Закрито обслуговуюче відділення. Що робити?

Тимчасово деякі відділення закриваються на період карантину, клієнти цих відділень переводяться на обслуговування до інших. За посиланням ви знайдете необхідну інформацію:

https://credit-agricole.ua/o-banke/pres-centr/novini/shanovni-kliyenti-yuridichni-osobi-913

Звертаємо вашу увагу, що всі документи пов’язані з обслуговуванням (оригінали листів на надання сканкопій, отримання готівки по чеку, платежі на паперових носіях, підтвердження сплати обов’язкових платежів тощо)  на період тимчасового припинення роботи вашого обслуговуючого відділення надаються тільки до відділення за яким закріплено ваше тимчасове обслуговування. 

Я отримав SMS-повідомлення про необхідність проведення уточнення інформації, але не можу відвідати відділення банку. Які мої дії?

Будь ласка, заповніть за посиланням форму опитувальника та після цього  зверніться до вашого Менеджера для отримання консультації щодо ваших подальших дій.

Як на період карантину розміщувати/отримувати частково/повністю сумму депозиту не відвідуючи відділення банку (якщо умовами Депозиту передбачено виконання таких операцій)
  1. Клієнт підписує і приносить в банк лист-повідомлення про подібний порядок (Лист щодо документів по депозитам)
  2. Для отримання форми заяви  зверніться, будь ласка, до вашого Менеджера.
  3. Підписану заяву необхідно надіслати у вигляді сканкопії, засобами електронної пошти з  ел. адреси, яка  була  зазначена клієнтом у листі-повідомленні. Клієнт має зазначити у своєму електронному листі, до якого прикріплена сканкопія заяви наступне:
    «Цим підтверджуємо, що .... (найменування клієнта) (надалі – Клієнт) зобов’язаний надати АТ “КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК” оригінал документа, що надсилається у вкладенні, протягом 30 (Тридцяти) календарних днів з дати надсилання цього листа.

Оригінали документів необхідно надати до банку не пізніше ніж за 30 календарних днів з дати направлення повідомлення.

Як на період карантину надавати до банку підтверджуючі документи для проведення операцій в іноземній валюті (крім заяв на купівлю/продаж та платіжних доручень) не відвідуючи відділення банку?
  1. Клієнт підписує і приносить в банк лист-повідомлення про подібний порядок (Лист щодо документів по валютним операціям)
  2. Після підписання даного листа, документи, які є обґрунтуванням проведення операцій в іноземній валюті (контракти, інвойси тощо) у вигляді сканкопій можна направляти засобами електронної пошти  з ел. адреси, яка  була  зазначена клієнтом у листі-повідомленні. Клієнт має зазначити у своєму електронному листі, до якого прикріплені сканкопії наступне (в т.ч. обов'язково перелічити які документи надсилаються із зазначенням кількості сторінок кожного документу):
    «Цим підтверджуємо, що .... (найменування клієнта) (надалі – Клієнт) зобов’язаний надати АТ “КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК” оригінали та належним чином засвідчені копії документів, що надсилаються у вкладенні, протягом 7 (Семи) календарних днів з дати надсилання цього листа. Надсилаємо 3 (Три) документи:
    • контракт №41 від 19.08.2019р. - 3 сторінки
    • Додаткова угода №1 від 05.02.2020р. до контракту №41 від 19.08.2019р. - 4 сторінки 
    • інвойс №5 від 18.03.2020р. - 1 сторінка"

Оригінали документів необхідно надати до банку не пізніше ніж за 7 календарних днів з дати направлення повідомлення.

Закінчився термін дії сертифікату ключа для Клієнт-банку/необхідно встановити Клієнт-банк
  • Для отримання форми заяви на підключення Клієнт-Банку зверніться, будь ласка, до вашого Менеджера.
  • Для активації нового ключа КБ надішліть сканкопію підписаного сертифікату до обслуговуючого відділення. При цьому необхідно зазначити у своєму електронному листі, до якого прикріплені сканкопії наступне:

«Цим підтверджуємо, що .... (найменування  клієнта)  (надалі – Клієнт)  зобов’язаний  надати  АТ “КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК”  оригінал документа, що надсилається  у вкладенні, (наприклад) «Заявка на підключення КБ №1 від 19.03.2020р (зазначити назву всіх документів які надсилаються).,  протягом 30 (Тридцяти) календарних днів з дати надсилання цього листа.

Оригінали документів необхідно надати до банку не пізніше ніж за 30 календарних днів з дати направлення повідомлення.

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 0004 Безкоштовно