Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Вільні кошти VS Заблоковані кошти

14 Червня 2018

Уявіть собі ситуацію, ви організовуєте побачення з коханою та збираєтеся запросити її на перегляд комедії. На сайті кінотеатру ви бронюєте місця на задньому ряді, для зручності користуєтеся онлайн-формою і купуєте квитки вартістю 200 гривень. Наче все іде за вашим планом і дана сума одразу заблокувалася на рахунку та стала недоступною для використання.

Але вже через кілька днів після проведення іншої оплати ви помічаєте, що баланс на рахунку чомусь зменшився ще на 200 гривень! Дивитесь у виписку в I-Bank та бачите щось не те: сума оплати квитків у кінотеатрі досі заблокована і аналогічна операція відображена в історії операції як списана.

Про що це свідчить і як бути? Така ситуація може бути, якщо кінотеатр під час списання суми коштів за квитки технічно списав кошти з суми залишку вільних коштів на рахунку замість заблокованих. У такому випадку ви можете зачекати, доки кошти автоматично будуть розблоковані через 31 календарний день від дати проведення розрахунку. На 32-ий день ви вже не побачите дану операцію в розділі виписки «Блокування по рахунку», проте баланс буде збільшено на 200 грн. Або ви можете звернутись до служби клієнтської підтримки кінотеатру з проханням розблокувати кошти, адже фактичне списання грошей за квитки вже відбулося.

А якщо відмовлять? Справді, інколи торгові точки не бажають виконувати таку дію. Та причин для хвилювання немає. Кошти в будь-якому випадку будуть розблоковані. Щоб пришвидшити процес розблокування коштів, ви можете звернутися до клієнтської підтримки банку, оператор контакт центру допоможе швидко вирішити питання.

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно