Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Врегулювання простроченої заборгованості

До уваги клієнтів АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» – фізичних осіб

Звертаємо Вашу увагу на необхідність належного виконання зобов’язань за кредитним договором шляхом дотримання умов графіка платежів по кредиту. Нагадуємо, що порушення строків внесення платежів може призвести до погіршення Вашої кредитної історії та застосування з боку Банку відповідальності, передбаченої кредитним договором.

У разі виникнення фінансових труднощів при внесенні чергового платежу в обумовлений строк зверніться за номером (044) 393 76 54 в Управління по роботі з дебіторською заборгованістю. Експерти Банку зафіксують Ваші пропозиції по врегулюванню простроченої заборгованості, нададуть кваліфіковану консультацію щодо способів погашення заборгованості та, у разі необхідності, запропонують реструктуризацію, зміну дати погашення або інше найбільш ефективне для клієнта рішення.

Роботу щодо врегулювання простроченої заборгованості за договорами про споживчий кредит Банк розпочинає вже з першого дня такого прострочення.

Важливо! Працівники Банку керуються виключно встановленими чинним законодавством вимогами щодо взаємодії із Клієнтами, у тому числі вимог щодо взаємодії із Клієнтами та іншими особами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки), перелік яких визначений Законом України «Про споживче кредитування».

Здійснювати погашення діючих кредитів, виданих в установах АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» (далі – Банк), в тому числі погашати прострочену заборгованість за кредитами, Ви можете через термінали самообслуговування Банку, операційні каси будь-якого відділення Банку, каси та канали дистанційного обслуговування інших банків, а також безготівковим шляхом через мобільний застосунок «СА+», завантаживши його на свій смартфон з операційною системою Android чи IOS.

Реєструйтесь та користуйтесь мобільним застосунком «СА+» в будь-який час та в будь-якому місці*, адже це найпростіший спосіб погашати кредит – всього в три кліки та без комісії. Крім того, користування дистанційними каналами обслуговування збереже Ваш вільний час.

В мобільному застосунку «СА+» клієнти Банку можуть:

  • дізнатися суму необхідного платежу по кредиту або кредитній картці
  • погасити черговий платіж по кредиту або здійснити дострокове погашення кредиту
  • контролювати всі операцій по рахунках та перевіряти баланс
  • та багато іншого.

З усіма можливостями мобільного застосунку «СА+» Ви може ознайомитись на офіційному веб-сайті Банку credit-agricole.ua.

Виникли додаткові питання по врегулюванню простроченої заборгованості – телефонуйте за номером (044) 393 76 54.

Завантажте та активуйте додаток мобільний застосунок «СА+» за посиланням.

Не змогли зареєструватися у мобільному застосунку – телефонуйте за номером 0 800 30 5555.

*За умовами доступу до мережі інтернет.

Порядок повідомлення позичальниками АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» про представництво їх інтересів при врегулюванні простроченої заборгованості уповноваженим представником

Звертаємо вашу увагу на те, що у відповідності до положень чинного законодавства України споживачі фінансових послуг мають право призначити уповноваженого представника з метою представництва їх інтересів при врегулюванні простроченої заборгованості, про що обов’язково повинен бути повідомлений банк.

АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» інформує, що Ви можете повідомити про наявність уповноваженого представника в один із способів:

  • шляхом направлення письмового повідомлення на адресу Банку: 01024, м. Київ, вул. Євгена Чикаленка, 42/4;
  • шляхом подання письмового повідомлення до будь-якого відділення Банку.

Повідомлення має бути складеним відповідно до Форми звернення із обов’язком додаванням наступних документів:

  1. нотаріально засвідченої копії довіреності, що містить повноваження представника на представництво інтересів позичальника при врегулюванні простроченої заборгованості за кредитом;
  2. оригіналу витягу з Єдиного реєстру довіреностей, сформованого на дату направлення/подання повідомлення, що підтверджує чинність довіреності;
  3. копії паспорта або іншого документа, що посвідчує особу уповноваженого представника;
  4. копії документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП, або ІПН) уповноваженому представнику (за наявності).

Порядок повідомлення про представлення інтересів

Порядок відступлення АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» права вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитодавцю

АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» (далі – Банк) має право у будь-який час без погодження з Позичальником відступити всі або частину своїх прав за договором про споживчий кредит, а також за договорами про забезпечення виконання зобов’язань за споживчими кредитами, будь-якій третій особі і повідомити такому реальному або потенційному цесіонарію або іншій особі будь-яку інформацію про Позичальника та третіх осіб, з якими укладено договори про забезпечення, яка необхідна або яку Банк вважатиме доцільною.

У випадку відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит Банк протягом 10 робочих днів зобов’язаний повідомити Позичальника про такий факт у один із способів: шляхом направлення поштових відправлень, текстових, голосових та інших повідомлень через засоби телекомунікації, у тому числі без залучення працівника Банку, шляхом використання програмного забезпечення або технологій, за реквізитами, зазначеними у договорі про споживчий кредит, або за іншими реквізитами, які отримані Банком в процесі виконання вказаного договору.

Повідомлення про відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит повинне містити інформацію про:

  1. факт відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит;
  2. передачу персональних даних споживача (Позичальника);
  3. нового кредитора (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ, місцезнаходження, інформацію для здійснення зв'язку - номер телефону, адресу, адресу електронної пошти);
  4. суму заборгованості за договором про споживчий кредит, право вимоги якої було відступлене.

Для отримання інформації щодо порядку погашення заборгованості що була відступлена необхідно звертатись до Нового кредитора.

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно