Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard

Більше, ніж кава!

14 Червня 2018

Окрім французького шампанського та устриць під натхненну романтичну музику, французи обожнюють каву! Бадьорий день більшості з нас також починається з чашечки американо або ніжного лате! Що ж стоїть за цією ранковою традицією?

Зазвичай ми заходимо до найближчої кав’ярні, сплачуємо карткою через ПОС-термінал, вводимо ПІН-код або ж підтверджуємо оплату підписом на чеку. Якщо у Вас безконтактна картка , то підтвердження такого розрахунку не потрібно.

Далі, здавалося б, нічого незвичайного — просто отримуємо своє ароматне замовлення і насолоджуємося кожним ковтком енергії. Та ми навіть не підозрюємо, що процес оплати ще не закінчився.

Справа в тому, що перед тим, як потрапити на рахунок кав’ярні, кошти у розмірі вартості кави спочатку блокуються на рахунку. Після оплати, сума вже не буде доступною для витрат.

З цього моменту торгова точка (в нашому випадку кав’ярня) має щонайбільше 30 календарних днів для фактичного списання, заблокованої суми на рахунку. Хоча, як правило, це відбувається набагато швидше, в впродовж кількох днів.

Тож як тепер дізнатися чи списані кошти за каву?

Перевірити виписку за картковим рахунком у «Інтернет-банкінгу» чи у мобільному додатку CA Mobile Ukraine. Заблоковані, але не списані кошти, будуть відображені з іконкою «сірий замочок», а фактично списані — відображаються з галочкою «виконано».

Та сама процедура відбувається і під час розрахунків в Інтернеті. Наприклад, коли ми купуємо квитки на захоплюючу прем’єру на сайті кінотеатру. Тільки в цьому випадку підтвердження розрахунку відбувається через введення CVV2-коду (три цифри, що зазначені на звороті картки), а також коду 3D Secure. Тому задля безпеки власних рахунків не повідомляйте ПІН-код, CVV2-код та паролі 3D Secure, що надходять на Ваш мобільний номер телефон будь-яким третім особам.


Опитувальник клієнта
Оцінити роботу відділення
Як додати картку у Google Pay
Перекази з картки на картку
Інтернет-банкінг «i-Bank»
Комунальні послуги, поповнити мобільний
Кредитний калькулятор
Акції
Зворотній зв'язок
Заявка на довідку/виписку
Заявка на GSM банкінг
Бонусна Програма MasterCard® Rewards