Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

 

Тому що ми цього варті!

Маркетинг і реклама - це два способи продати продукт споживачам. Але що відбувається, коли ми самі стаємо продуктом?

Інтернет створив новий вид маркетингу, націлений на рекламу і повідомлення з використанням інформації, яку надали користувачі Інтернету. Ціна такої інформації надзвичайно зросла протягом останніх десяти років.

Ось наша «вартість», як користувачів Інтернету:

 
Кількість користувачів
«Вартість користувача»
Facebook
1.2 мільярди
$146
Twitter
232 мільйона
$129
LinkedIn
259 мільйонів
$90
WhatsApp
450 мільйонів
$35.5
Instagram
150 мільйонів
$6.7

Джерело: «The Huffington Post»

Ми все більше і більше публікуємо інформацію в професійних (наприклад: LinkedIn і Viadeo) і особистих (наприклад Facebook, Snapchat and Twitter) соціальних мережах, а також у блогах і на форумах.

Це золота жила інформації і для її дослідження, групування і перепродажу були створені спеціальні компанії. Наприклад, ваш вік-стать-адреса коштують €0.007. Повідомлення на Facebook у якому згадується про майбутнє весілля оцінюється на рівні $ 0.107, а пошук в «Google», пов'язаний із захворюванням серця коштує $0.447. Якщо вас цікавлять вправи для втрати ваги, деякі компанії заплатять $0.552, щоб дізнатись хто ви такий.

Навіть якщо ці суми здаються незначними, в наш час загальна вартість даних європейських користувачів оцінюється на рівні $315 мільярда, і за оцінками, вона досягне $945 мільярда до 2020 року.

Ми повинні бути обережними з інформацією, яку передаємо у соціальних мережах, і не тільки тому що вона може бути використана маркетологами.

Діти та підлітки особливо вразливі. Важливо допомогти їм правильно користуватись соціальними мережами та Інтернетом, і коли вони дуже малі, встановити програмне забезпечення для батьківського контролю. Новітнє дослідження показало, що 48% дітей та юнаків віком від 8 до 17 років мають сторінку у Facebook , і 88% з них публікували особисті фото, 68% публікували електронну адресу і 27% свою поштову адресу. Вражаюча кількість, 31%, зізнались в тому, що додавали в друзі незнайомців.

Водночас шахраї використовують соціальні мережі для збору інформації (посада/функції, електронна адреса, контакти/друзі, тощо) перш ніж проводити атаки на зразок цілеспрямованого фішингу (Не потрапте на гачок!). Соціальні мережі стали багатим мисливським угіддям для злодіїв, що «викрадають особистість».

Беручи до уваги ці небезпеки, необхідно дотримуватись певних правил для захисту інформації, опублікованої у соціальних мережах.

  • •Завжди питайте себе, чи ви б виставили цю інформацію чи фото на своєму столі, у вікні пекарні, що знаходиться за рогом, чи на дверях найбільш занедбаної будівлі у Європі.
  • •Завжди нагадуйте собі, що інформація буде доступною і через п’ять, десять чи п'ятнадцять років.
  • •Не публікуйте інформацію, яка стосується інших людей, в тому числі фото (які можуть бути захищені авторським правом), без їх офіційного дозволу.
  • •Не оприлюднюйте закриту інформацію, пов’язану з вашим роботодавцем без його попередньої згоди. Наприклад,
    • спеціаліст не може без дозволу свого роботодавця публікувати діаграми мережі чи їх частини, шукаючи поради на форумі;
    • працівник бек-офісу не може детально описувати свої обов’язки у роботі платіжної системи;
    • асистент фінансового директора не може публікувати інформацію про операції компанії, а
    • менеджер проектів не може розголошувати роботу координаційного комітету без попередньої згоди свого роботодавця.
  • Переконайтесь, що у вас правильно налаштовані параметри для збереження приватності ваших персональних даних і мережі.

Останнє нагадування: інформація, опублікована в Інтернеті може мати наслідки в реальному житті, тому будьте обережні!

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно