Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Програма винагород MasterCard
Каталог подарунків World MasterCard
Пам'ятка по безпеці

Звертаємо Вашу увагу на те, що на ринку банківських послуг почастішали випадки фішингу*.

ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» (надалі – Банк) просить своїх клієнтів бути особливо уважними і пам'ятати, що:

  • Банк НІКОЛИ не вимагає від своїх клієнтів повідомляти конфіденційну інформацію, таку як ПІН-код, CVV-код, паролі і ключі;
  • дзвінки, листи або СМС-повідомлення з проханнями надіслати/повідомити Ваш номер карти, ПІН-код, пароль та іншу конфіденційну інформацію, навіть отриману з адреси, зовні схожої на офіційну адресу Банку, є спробою шахрайства і жодного відношення до ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» не мають. Переконливе прохання — не відповідати на подібні запити!

ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» наполегливо рекомендує Вам дотримуватися наступних правил безпеки, щоб захистити себе від шахрайства:

  • ні за яких обставин не повідомляйте реквізити Вашої карти та іншу конфіденційну інформацію третім особам;
  • перевіряйте операції у Виписці по картковому рахунку;
  • при введенні інформації з карти для оплати в мережі Інтернет необхідно переконатися в тому, що використовується захищене SSL з'єднання (використання протоколу https://, дійсного сертифікату шифрування відкритого сайту). У більшості популярних інтернет-браузерів таке з'єднання візуально позначається зображенням замочка біля адресного поля, при натисканні на яке можна дізнатися деталі (тип з'єднання, шифрування, інформацію про сертифікат);
  • не користуйтеся сторінками підозрілих і маловідомих компаній;
  • для переходу за допомогою посилання, яке надійшло Вам електронним листом, самостійно введіть його в адресне поле браузера;
  • використовуйте ліцензійне програмне забезпечення (Інтернет-браузер, операційну систему, антивірусне ПЗ тощо).

Якщо Ви підозрюєте, що стали жертвою фішингу:

  • змініть паролі або ПІН-коди у всіх своїх онлайн-аккаунтах, які могли бути скомпрометовані;
  • зверніться безпосередньо до Банку або інтернет-магазину. Не переходьте за посиланням у фішинговому повідомленні;
  • якщо Вам стало відомо про шахрайський доступ до рахунків, заблокуйте їх;
  • активуйте послугу СМС-інформування («GSM-банкінг») для своїх карткових рахунків.

При виникненні будь-яких запитань або підозр негайно телефонуйте фахівцям цілодобового Контакт-центру за телефоном: 0 800 30 5555 (безкоштовно з усіх телефонів по Україні).

*Фішинг (англ. phishing, від fishing — рибалка, вивуджування) – це вид інтернет-шахрайства, метою якого є отримання доступу до конфіденційних даних користувачів — номерів карт, CVV-коду (3 цифри на зворотному боці карти), ПІН-коду, логінів і паролів за допомогою шахрайських запитів електронною поштою, телефонних дзвінків, розсилки фальшивих СМС-повідомлень нібито від імені Банку.

Перекази з картки на картку
Інтернет-банкінг «i-Bank»
Комунальні послуги, поповнити мобільний
Кредитний калькулятор
Акції
Зворотній зв'язок
Заявка на довідку/виписку
Заявка на GSM банкінг
Оцінити роботу відділення
Бонусна Програма MasterCard® Rewards