Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Бонусна Програма MasterCard® Rewards
Каталог подарунків World MasterCard
Пам'ятка по безпеці

Звертаємо Вашу увагу на те, що на ринку банківських послуг почастішали випадки фішингу*.

ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» (надалі – Банк) просить своїх клієнтів бути особливо уважними і пам'ятати, що:

  • Банк НІКОЛИ не вимагає від своїх клієнтів повідомляти конфіденційну інформацію, таку як ПІН-код, CVV-код, паролі і ключі;
  • дзвінки, листи або СМС-повідомлення з проханнями надіслати/повідомити Ваш номер карти, ПІН-код, пароль та іншу конфіденційну інформацію, навіть отриману з адреси, зовні схожої на офіційну адресу Банку, є спробою шахрайства і жодного відношення до ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» не мають. Переконливе прохання — не відповідати на подібні запити!

ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» наполегливо рекомендує Вам дотримуватися наступних правил безпеки, щоб захистити себе від шахрайства:

  • ні за яких обставин не повідомляйте реквізити Вашої карти та іншу конфіденційну інформацію третім особам;
  • перевіряйте операції у Виписці по картковому рахунку;
  • при введенні інформації з карти для оплати в мережі Інтернет необхідно переконатися в тому, що використовується захищене SSL з'єднання (використання протоколу https://, дійсного сертифікату шифрування відкритого сайту). У більшості популярних інтернет-браузерів таке з'єднання візуально позначається зображенням замочка біля адресного поля, при натисканні на яке можна дізнатися деталі (тип з'єднання, шифрування, інформацію про сертифікат);
  • не користуйтеся сторінками підозрілих і маловідомих компаній;
  • для переходу за допомогою посилання, яке надійшло Вам електронним листом, самостійно введіть його в адресне поле браузера;
  • використовуйте ліцензійне програмне забезпечення (Інтернет-браузер, операційну систему, антивірусне ПЗ тощо).

Якщо Ви підозрюєте, що стали жертвою фішингу:

  • змініть паролі або ПІН-коди у всіх своїх онлайн-аккаунтах, які могли бути скомпрометовані;
  • зверніться безпосередньо до Банку або інтернет-магазину. Не переходьте за посиланням у фішинговому повідомленні;
  • якщо Вам стало відомо про шахрайський доступ до рахунків, заблокуйте їх;
  • активуйте послугу СМС-інформування («GSM-банкінг») для своїх карткових рахунків.

При виникненні будь-яких запитань або підозр негайно телефонуйте фахівцям цілодобового Контакт-центру за телефоном: 0 800 30 5555 (безкоштовно з усіх телефонів по Україні).

*Фішинг (англ. phishing, від fishing — рибалка, вивуджування) – це вид інтернет-шахрайства, метою якого є отримання доступу до конфіденційних даних користувачів — номерів карт, CVV-коду (3 цифри на зворотному боці карти), ПІН-коду, логінів і паролів за допомогою шахрайських запитів електронною поштою, телефонних дзвінків, розсилки фальшивих СМС-повідомлень нібито від імені Банку.