Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Як захистити себе від дій шахраїв

Пам'ятка по безпеці

Звертаємо Вашу увагу на те, що на ринку банківських послуг почастішали випадки фішингу*.

АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» (надалі – Банк) просить своїх клієнтів бути особливо уважними і пам'ятати, що:

  • Банк НІКОЛИ не вимагає від своїх клієнтів повідомляти конфіденційну інформацію, таку як ПІН-код, CVV-код, паролі і ключі;
  • дзвінки, листи або СМС-повідомлення з проханнями надіслати/повідомити Ваш номер карти, ПІН-код, пароль та іншу конфіденційну інформацію, навіть отриману з адреси, зовні схожої на офіційну адресу Банку, є спробою шахрайства і жодного відношення до АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» не мають. Переконливе прохання — не відповідати на подібні запити!

АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» наполегливо рекомендує Вам дотримуватися наступних правил безпеки, щоб захистити себе від шахрайства:

  • ні за яких обставин не повідомляйте реквізити Вашої карти та іншу конфіденційну інформацію третім особам;
  • перевіряйте операції у Виписці по картковому рахунку;
  • при введенні інформації з карти для оплати в мережі Інтернет необхідно переконатися в тому, що використовується захищене SSL з'єднання (використання протоколу https://, дійсного сертифікату шифрування відкритого сайту). У більшості популярних інтернет-браузерів таке з'єднання візуально позначається зображенням замочка біля адресного поля, при натисканні на яке можна дізнатися деталі (тип з'єднання, шифрування, інформацію про сертифікат);
  • не користуйтеся сторінками підозрілих і маловідомих компаній;
  • для переходу за допомогою посилання, яке надійшло Вам електронним листом, самостійно введіть його в адресне поле браузера;
  • використовуйте ліцензійне програмне забезпечення (Інтернет-браузер, операційну систему, антивірусне ПЗ тощо).

Якщо Ви підозрюєте, що стали жертвою фішингу:

  • змініть паролі або ПІН-коди у всіх своїх онлайн-аккаунтах, які могли бути скомпрометовані;
  • зверніться безпосередньо до Банку або інтернет-магазину. Не переходьте за посиланням у фішинговому повідомленні;
  • якщо Вам стало відомо про шахрайський доступ до рахунків, заблокуйте їх;
  • активуйте послугу СМС-інформування («GSM-банкінг») для своїх карткових рахунків.

При виникненні будь-яких запитань або підозр негайно телефонуйте фахівцям цілодобового Контакт-центру за телефоном: 0 800 30 5555 (безкоштовно з усіх телефонів по Україні).

За будь-якої підозри щодо несанкціонованого доступ або зміну клієнтської інформації в системі дистанційного обслуговування – терміново повідомте про це Контакт-центр Банку для блокування облікового запису у відповідній системі дистанційного обслуговування для попередження можливих фінансових втрат.

*Фішинг (англ. phishing, від fishing — рибалка, вивуджування) – це вид інтернет-шахрайства, метою якого є отримання доступу до конфіденційних даних користувачів — номерів карт, CVV-коду (3 цифри на зворотному боці карти), ПІН-коду, логінів і паролів за допомогою шахрайських запитів електронною поштою, телефонних дзвінків, розсилки фальшивих СМС-повідомлень нібито від імені Банку.

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно