Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Партнери

Перелік основних критеріїв, яким повинен відповідати суб’єкт оціночної діяльності (надалі СОД) для його погодження (рекомендації) в АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» (надалі – Банк):

СОД, що мають намір співпрацювати з АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» в сфері оцінки майна та майнових прав, повинні відповідати критеріям, визначеним Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», Національним банком України, а також вимогам АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК.

СОД як заявники на співпрацю обов’язково повинні відповідати наступним вимогам:

1. Мають бути зареєстрованими в Україні відповідно до чинного законодавства як суб'єкти господарювання – фізичні особи - підприємці, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, та повинні бути включені до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності;

2. Повинні мати чинний сертифікат на здійснення діяльності з оцінки майна за напрямками з наступного переліку спеціалізацій (1.1, 1.2, 1.3, 2.1 – обов’язково, 1.7 - бажано):

  • Спеціалізація 1.1. «Оцінка нерухомих речей (нерухомого майна, нерухомості), у тому числі експертна грошова оцінка земельних ділянок»;
  • Спеціалізація 1.2. «Оцінка машин і обладнання»;
  • Спеціалізація 1.3. «Оцінка дорожніх транспортних засобів»;
  • Спеціалізація 1.7. «Оцінка рухомих речей, крім таких, що належать до машин, обладнання, дорожніх транспортних засобів, літальних апаратів, судноплавних засобів та тих, що становлять культурну цінність»;
  • Спеціалізація 2.1. «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів (крім оцінки прав на об’єкти інтелектуальної власності)».

3. Виданий на ім’я СОД сертифікат повинен бути дійсним за строком дії, зазначеним в ньому, на момент подання документів до Банку, та СОД має бути включеним до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності;

4. Не перебувати у процесі банкрутства, реорганізації, ліквідації, призупинення діяльності;

5. Досвід практичної діяльності СОД на ринку України з оцінки майна не менше ніж п'ять років, з яких не менше ніж три роки за напрямами оцінки майна визначених видів забезпечення;

6. Досвід практичної діяльності оцінювачів, які виконують оцінку в складі СОД, не менше ніж два роки, з яких не менше ніж один рік за напрямами оцінки майна визначених видів забезпечення;

7. Відсутність у Фонді державного майна України упродовж трьох останніх років, що передують даті, на яку здійснюється розгляд СОД, інформації про СОД та оцінювачів, які виконують оцінку в його складі, щодо порушень нормативно-правових актів з оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності в Україні; фактів порушень обмежень щодо проведення оцінки майна, установлених законодавством України; рецензій на звіт про оцінку майна, що класифікується за такою ознакою: звіт про оцінку майна не відповідає вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, є неякісним та (або) непрофесійним і не може бути використаний;

8. Відсутність інформації від Національного банку України про те, що в Національному банку упродовж останніх трьох років, що передують даті її надання, немає інформації про рецензію на звіт про оцінку майна, що класифікується за такою ознакою: звіт про оцінку майна не відповідає вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, є неякісним та (або) непрофесійним і не може бути використаний;

9. СОД та оцінювачі, які виконують оцінку в складі СОД, не повинні належати до пов'язаних з банком осіб (афілійованих, споріднених, асоційованих) – у розумінні ст. 52 Закону України «Про банки і банківську діяльність»;

10. Пріоритет надається СОД, що мають мережу філій у регіонах України, та тим, що  мають у своєму складі оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок та які зареєстровані у Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників, а також СОД із максимальною кількістю спеціалізацій відповідно до сертифікату за зазначеними в п. 4.1.2 Процедури  напрямками.

Якщо СОД – заявник на співпрацю  не відповідає хоча б одній з вимог, наведених в п.1-10, Банк документи до розгляду не приймає.

Першим етапом початку розгляду СОД як партнера для співпраці є подання до Банку за ініціативою СОД заявки в довільній формі, до якої додається загальне резюме, що містить основні характеристики СОД:

  • сертифікація за напрямками;
  • основні контрагенти;
  • рекомендаційні листи від банківських установ;
  • досвід роботи на ринку;
  • характеристики від партнерів;
  • тарифний план;
  • регіональна мережа;
  • членство в СРО;
  • інші важливі, на думку СОД, дані про компанію.

У разі позитивного попереднього висновку, Банк інформує СОД, що претендує на співпрацю, про можливість розгляду такого СОД у якості оціночної компанії – партнера під час щорічного перегляду СОД.

Базовий пакет документів, що вимагається для розгляду СОД в якості партнера та укладання договору про співпрацю (копії)

1. Анкета-Заява СОД на здійснення співробітництва між СОД та Банком (зразок за окремим запитом).

2 .Сертифікат суб’єкта оціночної діяльності.

3. Кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів, які працюють в штатному складі СОД та дані про яких подані до Фонду державного майна України при заявленні на видачу сертифіката суб'єкта оціночної діяльності; свідоцтва про підвищення кваліфікації таких оцінювачів в разі необхідності (за вимогами згідно законодавства України).

4. Установчі документи (статут).

5. Документ, що посвідчує державну реєстрацію СОД (Виписка або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або інший документ, встановлений законом).

6. Протокол зборів учасників (акціонерів), наказ, довіреність (якщо вона передбачена статутом СОД), інший документ, що підтверджує повноваження керівника СОД чи особи, що підписуватиме договір про співробітництво з Банком.

7. Свідоцтво платника ПДВ (або Витяг з реєстру платників ПДВ) / свідоцтво платника єдиного податку (або Витяг з реєстру платників єдиного податку).

8. Тарифи на послуги СОД із строками виконання оцінки та інформація про мережу філій (адреса, контактна особа, телефон, електронна адреса тощо).

9. Електронна таблиця даних про документи оцінювачів та сертифікати СОД.

10. Копія ІПН та паспорта директора (керівника) та кінцевих бенефіціарних власників.

11.Зразки звітів про оцінку майна: по одному звіту про оцінку майна за напрямками по кожній спеціалізації, вказаній в Сертифікаті СОД (за Спеціалізацією 1.1 вимагається по одному звіту про оцінку житлової та комерційної нерухомості)

У разі необхідності Банк має право запитувати будь-які інші документи, даний перелік може бути змінений або доповнений з огляду на поточну ситуацію на ринку та зміну законодавства/локальних вимог.

Надання СОД запиту про співпрацю та пакету документів не гарантує, що Банком буде прийнято позитивне рішення щодо співпраці із СОД.

Банк залишає за собою право відмовити у співпраці без пояснення причин.

Відділення і банкомати
Знайдіть найближче відділення Перейти
Зворотній зв'язок
Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно