Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Креді Агріколь пропонує клієнтам актуалізацію ідентифікаційних даних через мобільний додаток СА+

03 Червня 2022

Креді Агріколь спростив процес актуалізації ідентифікаційних даних для клієнтів з низьким рівнем ризику та пропонує робити це дистанційно через мобільний додаток СА+.  Це обов’язкова процедура, яка відбувається кожні 1, 3 чи 5 років залежно від профайла клієнта. Відтепер клієнтам з низьким рівнем ризику здійснювати її можна не відвідуючи відділення банку, що максимально безпечно і зручно особливо в період війни.

Як це працює? Клієнт отримує повідомлення про необхідність оновити дані завчасно в розділі «Акаунт» додатку СА+, за 90 днів до дати повторної ідентифікації. Клієнтам, яким необхідно оновлювати інформацію кожні 5 років доступне поле “Перевірити ідентифікаційні дані”, це означає старт дистанційного процесу. Необхідно перевірити та підтвердити інформацію в анкеті:

  • Паспортні дані
  • Ідентифікаційні дані: номер запису в єдиному державному реєстрі (для ФОП та бізнесу); громадянство, сімейний стан
  • Фактична адреса проживання
  • Відповіді на запитання
    • Вид зайнятості
    • Фінансовий стан (доходи)
  • У разі успішного внесення всіх даних, клієнту залишається лише підтвердити заповнену інформацію за допомогою одноразового пароля, який надійде від банку на мобільний телефон. Потім збережені дані потрапляють на перевірку.

    Стежити за статусом обробки анкети можна онлайн у додатку СА+ на відповідному банері у розділі «Акаунт». Результат перевірки анкети може бути таким:

  • Банер зеленого кольору - анкету прийнято, ідентифікаційні дані клієнта актуалізовано.

  • Банер червоного кольору - анкету не прийнято.

  • У випадках, коли анкету не прийнято, це означає, що банк потребує додаткових роз’яснень, клієнту необхідно буде звернутись у найближче відділення Креді Агріколь для оновлення інформації.

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно