Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Креді Агріколь Банк подовжує вдосконалювати інтернет-банкінг «i-Bank»

21 Вересня 2016

Шановні клієнти!

Користувачі інтернет-банкінгу від Креді Агріколь Банку отримали нові можливості.

З 12 вересня 2016 року в «i-Bank» стали доступні валютні перекази між власними рахунками, налаштування регулярних платежів, замовлення додаткових карток, встановлення індивідуальних карткових лімітів, управління GSM-банкінгом, а також інтеграція корпоративних карток в систему інтернет-банкінгу.

«Пріоритетними в роботі Креді Агріколь Банку ми визначили серед інших такі напрями, як цифрова трансформація та розвиток дистанційних каналів обслуговування. З цією метою на 2016 рік ми запланували декілька оновлень системи «i-Bank» та постійно працюємо над вдосконаленням та розширенням її функціональних можливостей. Сьогодні ми пропонуємо нашим клієнтам випробувати кілька нових послуг дистанційного обслуговування, що дозволять суттєво зекономити їх час», - зазначає Галина Жукова, член Правління, відповідальна за роздрібний бізнес, мережу продажів та проекти digital.

Нові можливості інтернет-банкінгу, перш за все, допоможуть клієнтам економити свій час та здійснювати безліч операцій дистанційно. Зокрема, тепер клієнту не обов’язково відвідувати відділення банку для здійснення переказів у іноземній валюті. Поповнити депозит, власну платіжну картку, поточний рахунок або погасити кредит також можна за допомогою інтернет-банкінгу.

Тим, хто прагне економити кожну хвилину власного часу, стане у нагоді нова функція налаштування регулярних платежів. Для автоматичного здійснення переказів у національній валюті достатньо лише встановити в системі «i-Bank» мінімальні параметри: періодичність, день або дату виконання платежу. Так само легко клієнт зможе і керувати регулярними налаштуваннями: призупинити дію певного регулярного платежу, видалити неактуальне налаштування або ж відновити раніше призупинений регулярний платіж.

Тепер для отримання додаткової картки клієнт буде відвідувати відділення банку лише один раз! У персональному кабінеті  інтернет-банкінгу можна у будь-який час дистанційно замовити на власне ім’я додаткову картку до основної та обрати будь-яке зручне відділення для її отримання.

Для зручності клієнтів додана можливість самостійно встановлювати та змінювати ліміти на розрахунки в інтернеті, зняття готівки, щоденні безготівкові розрахунки. В системі «i-Bank» такі операції займають не більше 10 хвилин!

Управління послугою SMS-інформування відтепер можна здійснювати дистанційно, при цьому клієнту не потрібно звертатися до відділення, телефонувати до довідкового центру чи користуватися банкоматом. Щоб підключити або відключити послугу в системі «i-Bank», достатньо здійснити лише три прості кроки: обрати картку, перевірити номер телефону та підтвердити операцію одноразовим паролем.

Додаткові можливості з інтеграції корпоративних карток в систему «i-Bank» передбачені для клієнтів ФОП. Отримати цілодобовий доступ до власної корпоративної картки можна, якщо ви маєте будь-який діючий продукт для фізичної особи (картковий рахунок 2625, поточний рахунок фізичної особи, депозит та/або кредит). Власникам корпоративних карток будуть доступні такі функції, як перегляд балансу та історії операцій, а також управління послугами за карткою (SMS-інформування, перевірка CVV/CVC2 коду, блокування/розблокування картки, встановлення індивідуальних лімітів), окрім випуску додаткової картки.

«i-Bank» – це система інтернет-банкінгу, яка забезпечує дистанційний доступ до продуктів та можливість здійснювати операції з рахунками через інтернет в будь-який час. «і-Bank» відповідає сучасним вимогам функціональності, безпеки та зручності користувача. «i-Bank» працює на будь-якому пристрої – комп’ютері, ноутбуці, планшеті, смартфоні та з будь-якою операційною системою і всіма популярними інтернет-браузерами. Більш детальну інформацію про можливості системи та її переваги можна дізнатися на сайті банку в розділі інтернет-банкінг.
Для зручності користування на офіційному сайті банку, а також на каналі банку в мережі YouTube розміщені відеоролики, які допоможуть зареєструватися в системі та ознайомитися із основними можливостями послуги «i-Bank».
У разі виникнення запитань звертайтеся до довідкового центру за телефоном 0 800 30 5555 (безкоштовно в межах України з усіх телефонів).

Про банк:

Креді Агріколь Банк - сучасний універсальний банк, власником якого є провідна фінансова група в Європі - Credit Agricole Group (Франція). Група є головним партнером французької економіки та однією з найбільших банківських груп Європи. Це провідний роздрібний банк в Європі, що також має найбільший портфель активів в управлінні, є першим у галузі банківського страхування та третім у сфері проектного фінансування в Європі. Креді Агріколь працює на фінансовому ринку України з 1993 року та надає весь спектр банківських послуг бізнесу та приватним клієнтам, включаючи VIP-клієнтів. Банк приділяє особливу увагу співробітництву з компаніями агропромислового комплексу. Надійність та ділову репутацію Креді Агріколь в Україні підтверджують найвищі з можливих рейтинги Fitch, лідерські позиції в рейтингах стійкості банків, надійності банківських вкладів та найприбутковіших банків, а також 443 000 приватних та 40 000 корпоративних клієнтів, серед яких представники малого та середнього бізнесу, великі українські компанії та міжнародні корпорації.

Контакти:

Вікторія Торяник, начальник управління зв’язків з громадськістю та внутрішніх комунікацій Креді Агріколь Банк
Тел. +38 044 581 07 45,  електронна пошта: Viktoriia.Torianyk@credit-agricole.ua

 

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно