
Будь ласка, введіть Ваше ім'я!
БЕЗКОНТАКТНІ ПЛАТЕЖІ ВАШИМ СМАРТФОНОМ
GOOGLE PAY – мобільний гаманець від Google для здійснення безконтактних платежів Вашим смартфоном з технологією NFC на базі Android 5.0 і вище. Просто додайте картку Credit Agricole до мобільного гаманця і здійснюйте швидкі та безпечні платежі!
Як підключити картку
Крок 1
Встановіть додаток
Крок 2
Додайте картку Credit Agricole
Крок 3
Здійснюйте розрахунки
• В додатку Google Pay оберіть пункт «Додати картку»
• Відскануйте лицьовий бік картки або введіть її реквізити самостійно
• Заповніть поштову адресу та інші поля (для Києва необхідно обрати KIEV City в полі «Область»)
• Завершіть реєстрацію картки, дотримуючись простих інструкцій програми
• Підсвітіть екран чи розблокуйте смартфон
• Прикладіть смартфон до безконтактного терміналу
• Підтвердження успішної операції з'явиться на екрані вашого смартфону
Google Pay – це система мобільних платежів розроблена компанією Google, яка дозволяє здійснювати розрахунки за допомогою мобільних пристроїв на базі Android версії 5.0 і вище (смартфони, планшети або годинники). Оплата відбувається через відповідний додаток з використанням технології NFC (Near field communication – технологія бездротового зв’язку малого радіусу дії).
Увага! Для користування додатком на смартфоні обов’язково має бути увімкнене блокування екрану. Також Google Pay не підтримується на пристроях з активованим root-доступом.
Перевірити наявність технології NFC Ви можете у налаштуваннях свого телефону зайшовши в меню «Бездротові мережі» та натиснувши кнопку «Ще».
Ви можете оцифрувати будь-яку карту Credit Agricole Bank (як магнітну, так і картку з чіпом).
Активація картки в Google Pay відбувається двома способами: 1) За допомогою одноразового паролю, який надсилається у СМС-повідомленні на Ваш мобільний номер телефону, зареєстрований у Банку. 2) Через службу контакт-центру Credit Agricole у разі, якщо СМС-повідомлення з одноразовим паролем не надійшло.
В будь-яких магазинах, де термінал підтримує функцію безконтактної оплати. На такому терміналі присутній символ
або значок Google Pay
Для проведення розрахунків в магазинах наявність інтернету на смартфоні не обов’язкова. Доступ до інтернету необхідний, щоб додати картку в Google Pay.
При додаванні картки в Google Pay створюється її цифровий аналог (токен), який працює тільки на тому пристрої, на якому його було створено. У разі повторного додавання карти на тому ж або іншому пристрої, створюється новий унікальний токен. Під час проведення операції використовується саме токен, а не Ваш фактичний номер картки. Таким чином, дані Вашої картки залишаються під захистом зашифрованих даних. Безпека даних гарантується Міжнародними Платіжними Системами Visa та Mastercard.
У разі втрати мобільного пристрою Вам необхідно зателефонувати до контакт-центру Credit Agricole для блокування токену за номером 0 800 30 5555 або +38 044 495 22 77. При цьому Ви зможете і надалі користуватися фізичною карткою. У разі, якщо у Вас немає можливості зателефонувати до контакт-центру Банку, але наявний доступ до системи iBank, Ви можете заблокувати саму платіжну картку. Після появи можливості зв’язатися з Банком, Ви зможете заблокувати токен, активувати саму платіжну картку та продовжити користуватися нею.
Просто піднесіть свій девайс до терміналу: якщо сума транзакції більша за 500 грн. (картки Visa) або 100 грн. (картки Mastercard), необхідно буде розблокувати смартфон. Якщо сума операції менша за 500 / 100 грн. достатньо буде тільки підсвітити екран.