Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Корпоративна картка

Mastercard Business
Mastercard Corporate
Основна картка для оплати відряджень, представницьких витрат і закупівель.
Преміальна картка для власників бізнесу або для співробітників, що часто подорожують, мають підвищений рівень витрат і потребують більше зручності та комфорту у використанні.


  • Розрахунки платіжною карткою в Інтернеті захищено технологією 3D Secure: підтвердження онлайнових платежів відбувається завдяки одноразовому паролю з SMS.
  • Бізнес-зали Mastercard: користуйтеся вільним доступом до Mastercard Lounge у зоні внутрішніх та міжнародних рейсів в Україні та світі.
  • Fast Line Mastercard в аеропортах: проходьте контроль в аеропорту без черг. Залиште більше часу на каву, перепочинок або покупки в Duty Free.
  • Ексклюзивно для карток Mastercard Corporate від Credit Agricole -50 % на поїздки в аеропорт та назад.
  • ПЛР-тестування або експрес тест на COVID-19 в аеропорту «Бориспіль», в терміналах D та B
  • Програма винагород Mastercard Більше
  • Програма винагород Mastercard Більше



CREDIT AGRICOLE пропонує відкрити корпоративні платіжні картки Mastercard Business  та Mastercard Corporate.

Корпоративна картка - це зручний інструмент для здійснення безготівкової оплати, контролю витрат на відрядження, представницьких та інших господарських витрат вашої компанії.

Програма винагород Mastercard Більше

Mastercard Більше – це програма винагород, доступна клієнтам Credit Agricole.

Зареєструйте Вашу картку за посиланням і кожна оплата буде приносити Вам Срібні бали, які Ви можете обміняти на подарунки, знижки та незабутні враження.

  1. Наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання цієї банківської послуги:
    • Клієнт має здійснювати плату за отримані послуги відповідно до діючих на момент здійснення операцій Тарифів.
    • Клієнт має на першу вимогу банку надавати банку будь-яку інформацію щодо банківської послуги, яка стосується договору та іншу необхідну інформацію, що може вимагатися банком згідно вимог законодавства та Правил.
    • Клієнту забороняється використовувати рахунок для проведення операцій, пов’язаних із здійсненням підприємницької діяльності.
    • В разі невиконання клієнтом обов'язків, передбачених договором про надання банківських послуг, клієнт нестиме відповідальність відповідно до вимог законодавства та умов договору та Правил.
  2. Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку, спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг.
  3. Внесення змін та доповнень до договору здійснюється у порядку та у встановлені договором строки. Зміни та доповнення до договору вносяться у письмовій формі за згодою сторін, якщо інше не передбачено договором.
  4. Клієнт може відмовитися від отримання рекламних матеріалів за допомогою дистанційних каналів комунікації.

Заявка

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 0004 Безкоштовно