Credit Agricole провів перший Automotive Day, в межах якого зібрав усіх учасників екосистеми автомобільного бізнесу: імпортерів, дилерів, менеджмент автосалонів, страхових компаній та лідерів думок. Представники Credit Agricole в Україні та міжнародної групи Credit Agricole поділилися своїм баченням розвитку автомобільного ринку та планами на майбутнє. Затишна та неформальна атмосфера діджитал-простору банку сприяла активному нетворкінгу.

Credit Agricole в Україні днями відзначив 32 роки діяльності на українському ринку. За цей час банк допоміг придбати автівку 79719 клієнтам, надавши фінансування на суму 27 млрд грн. Банк співпрацює з 400 автодилерами і є одним з лідерів автокредитування в Україні, за версією Фінансового клубу*.
«Ми традиційно серед лідерів за об’ємами автокредитування. Ми кредитуємо купівлю авто, зокрема з пробігом, підтримуємо автодилерів, які продають ці автомобілі, обслуговуємо автоімпортерів, які доставляють авто в Україну. Банк налаштований на рух вперед та подальший розвиток», - розповідає Олександр Куркін, член правління Credit Agricole в Україні.

Директор департаменту продажів через альтернативні канали та партнерів Credit Agricole в Україні Роман Буніч подякував гостям заходу, зазначивши, що позитивні показники автомобільного бізнесу стали можливими завдяки ефективному партнерству всіх учасників ринку: імпортерів, дилерів, автосалонів, банків та страхових компаній.
«Ми постійно розвиваємо продуктовий ряд та експертизу банку, щоб задовольнити потреби всіх учасників екосистеми автомобільного бізнесу. Банк нарощує обсяги автокредитування. Ми інвестуємо в оптимізацію процесів і наразі 89% кредитних заявок отримують позитивне рішення. При цьому час очікування рішення банку скоротився вдвічі до 5 год. 50 хв.», - розповідає Роман Буніч.

І підсумки такої активізації Credit Agricole в Україні на ринку автокредитування ми вже почали бачити у вигляді статистики збільшення частки придбань авто в кредит. У 2024 році банк навіть випереджав ринок видавши нових автокредитів на суму 3,3 млрд грн та продемонструвавши зростання на 50% порівняно з 2023 роком. Динаміка 2025 року ще більше обнадійлива.
Але як буде розвиватися далі автомобільний ринок? Яким бачать його майбутнє в Credit Agricole? До чого готуються? Своєю думкою поділився заступник керівника Automotive & Mobility Group Еммануель Дюссюсуа. Він розповів, яка модель співпраці з клієнтами буде у майбутньому.

Отже, свій аналіз Еммануель Дюссюсуа зробив на підставі співпраці з 10000 дилерами в Європі. У 2024 році міжнародна група Credit Agricole Personal Finance and Mobility видала автокредитів на суму 20 млрд євро. Уже в 2030 році згідно з дослідженнями очікується, що 50% ринку матимуть електромобілі, а частка залучення клієнтів онлайн становитиме 90%. Крім того, банківські послуги стануть ще більш індивідуальними.
Враховуючи ці тренди, в групі Credit Agricole значно активізували розробку нових цифрових платформ. Вже у 2024 році 90% договорів з фізичними особами було здійснено за допомогою цифрових платформ.
«І це лише початок, - стверджує Емануель Дюссюсуа. В наших планах створити в Європі такі додатки та платформи, щоб клієнт мав повний спектр послуг: починаючи від каршерінга на 1 годину до довгострокового лізингу. Крім того, за допомогою платформ банку буде можливо ще й продати вживаний автомобіль, або замінити його на інший. І ця платформа вже працює в Італії».
Зараз ми є свідками появи на ринку вже 4-ї генерації електромобілів, які мають запас ходу в 500-1000 км. І саме вони драйвитимуть попит на електромобілі до 2030 року. В 2025 році в Credit Agricole очікують вже 30% електромобілів на значних ринках країн ЄС.


*Креді Агріколь - переможець у номінації «Автокредит» у дослідженні «25 провідних банків України» (2024) за версією інформаційного агентства «Фінансовий клуб», 17.01.2025 р.