Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Правила фінансової безпеки

31 Березня 2020

Шановні клієнти!

Окрім розсилки SMS-повідомлення з інформацією, що платіжна картка заблокована, почастішали випадки телефонних дзвінків з проханням надати інформацію. За допомогою різноманітних схем соціальної інженерії шахраї спонукають до розголошення конфіденційної інформації. Ми звертаємо вашу увагу, що такі SMS-повідомлення Credit Agricole ніколи не розсилає та не здійснює телефонні дзвінки для уточнення інформації. Просимо не реагувати на такі повідомлення, а в разі необхідності та сумнівів, звертатися до Банку тільки за телефоном Контакт-центру Банку 0 800 30 55 55.

Базові правила, що допоможуть вам захиститися від шахраїв:

  • Нікому не повідомляйте паролі з повідомлень, які вам надсилає Банк. Також нікому не повідомляйте пін-код картки, строк її дії та СVV (тризначний код на зворотній стороні ) та відповіді на контрольні запитань.
  • Якщо ви отримали вхідний дзвінок від незнайомої людини не варто їй довіряти. Навіть якщо вона представилися співробітником Банку, НБУ чи поліції. У цій ситуації вам обов'язково треба зробити контрольний дзвінок до Банку і повідомити про підозрілу активність.
  • Встановіть ліміт на витрати і сповіщення про зміну балансу. Це допоможе вам детальніше стежити за своїми фінансовими операціями.
  • Для швидкого зв’язку з Банком, запишіть номер телефону нашого контакт-центру: 0 800 30 55 55. Так ви зможете оперативно повідомляти нам про підозрілі моменти.
  • Якщо зникли гроші з рахунку або ваша картка, чи телефон загублені, вам необхідно зробити дзвінок в Банк для блокування всіх фінансових операцій. Наступним кроком буде надання інформації про це в поліцію.

Користуйтеся нашими послугами безпечно. Дбайте про себе та своїх близьких.

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно