Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Правила фінансової безпеки

17 Травня 2021


Шановні клієнти!

У разі, якщо Вам телефонує будь-хто (навіть від імені працівників або служб КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК, або з будь-якого іншого банку, Національного банку України, Служби безпеки України, банківської служби безпеки, тощо) та намагається вести з Вами діалог стосовно блокування платіжних карток, рахунків, мобільного банківського додатку, фінансових операцій, при цьому звертається до Вас, у тому числі, за іменем, по-батькові та/або прізвищем – будьте ВКРАЙ УВАЖНІ та ОБЕРЕЖНІ! Це може бути сигналом того, що вам телефонують ШАХРАЇ!

Якщо Вам зателефонували з невідомого номера з банківських або фінансових питань, НЕГАЙНО ПРИПИНІТЬ РОЗМОВУ та ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ до Контактного (Довідкового) Центру КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК за номерами телефону, що зазначені на зворотній стороні вашої платіжної кратки.

Загалом, НІКОЛИ і НІКОМУ НЕ повідомляйте по телефону інформацію, яка стосується взаємовідносин з Банком. Це, насамперед, інформація про вашу платіжну картку:

  • CVV2-код - це три цифри на зворотному боці платіжної картки;
  • термін дії платіжної картки;

Зберігайте в таємниці:

  • будь-які ПАРОЛІ або ЦИФРОВІ КОДИ, що надходять вам у SMS-повідомленнях;
  • ЛОГІН та ПАРОЛЬ до Інтернет-банкінгу або до Мобільного банкінгу;
  • PIN-коди до Ваших платіжних карток або Ваш PIN-код входу до Мобільного банкінгу СА+

Винятком може бути повідомлення Вами ЛИШЕ номеру платіжної картки у разі очікування Вами переказу на цей номер платіжної картки.

При цьому, якщо Ви не отримали очікуваний переказ своєчасно, треба максимально швидко зателефонувати до Контактного (Довідкового) Центру КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК, повідомити про це працівникам Банку та запросити коментарі, стосовно можливого шахрайства з боку відправника коштів, а саме:

  • чи не було встановлено мобільний додаток СА+ на інший мобільний телефон;
  • чи не намагалися знімати/змінювати обмеження за Вашими платіжними картками/рахунками;
  • чи не проводилися будь-які операції за Вашими картковими або поточними/депозитними рахунками нещодавно.

У разі, якщо з відповідей Контакт Центру Банку Ви дізнаєтеся про незрозумілі Вам події або події, в яких Ви не брали участь, НЕГАЙНО повідомте про це працівника Контакт Центру та заблокуйте платіжні картки, мобільні додатки, а також доступ до Інтернет-банкінгу.

Крім зазначеного вище, також НЕ РЕКОМЕНДУЄМО надавати наступну особисту інформацію по телефону:

  • ІПН (Індивідуальний податковий номер);
  • адресу місця проживання;
  • серію та номер паспорту;
  • дату свого народження;
  • місце роботи;
  • ваше кодове слово - для спілкування з працівниками Банку (Контактний (Довідковий) Центр) або у Відділеннях).

НЕ НАДСИЛАЙТЕ та НЕ РОЗГОЛОШУЙТЕ НІКОМУ зміст SMS-повідомлень, що надійшли на Ваш телефон. Це може бути ЛОГІН та ПАРОЛЬ до Інтернет-банкінгу або до Мобільного банкінгу, PIN-коди до Ваших платіжних карток або Ваш PIN-код входу до Мобільного банкінгу СА+.

У разі отримання Вами SMS з невідомого номеру про виграш в акції/лотереї, або що Вашу картку буде заблоковано, ІГНОРУЙТЕ такі повідомлення. Залиште без уваги прохання ввести на телефоні незрозумілі Вам комбінації та коди. Це також може бути шахрайством з метою отримання ВІДДАЛЕНОГО ДОСТУПУ до Вашого телефону та до банківського Мобільного додатку СА+.

Наприклад: Комбінація для переадресації всіх викликів мобільних операторів «Київстар», Vodafone, lifecell: **21*+380ХХХХХХХХХ# Переадресація SMS у мобільного оператора Vodafone: надішліть SMS із кодом +380ХХХХХХХХХ на номер 3031. При цьому, адресовані Вам SMS- повідомлення з кодами та паролями або дзвінки з Банку будуть надходити шахраям, які зможуть скористатися ними для доступу до Ваших банківських рахунків.

ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ (!!!), що Ваші УВАЖНІСТЬ, ОБЕРЕЖНІСТЬ і СКЕПТИЧНЕ СТАВЛЕННЯ в питаннях розголошення будь-якої особистої інформації стороннім особам - це НАЙПЕРША ЗАПОРУКА ВАШОЇ ФІНАНСОВОЇ БЕЗПЕКИ та нездоланна перешкода на шляху введення Вас в оману.

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно