Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Креді Агріколь працює над інклюзивністю своїх відділень

21 Серпня 2025

У Креді Агріколь ми працюємо над тим, щоб наші відділення, сервіси та канали обслуговування були доступними для кожного клієнта. Ми поступово впроваджуємо рішення, які роблять взаємодію з банком комфортною з дотриманням принципів фізичної доступності.

Станом на сьогодні Креді Агріколь активно працює над впровадженням безбар’єрності у відділеннях, а саме забезпечуються наявність: пандусів, підйомників, кнопоки виклику працівників, доступних вхідних груп та інших рішень для:

  • людей, які користуються кріслами колісними
  • маломобільних груп населення
  • людей з вадами зору

Наприклад, у флагманському відділенні Креді Агріколь у Києві — БЦ «Сан-Франциско», просп. Берестейський, 67 — створені умови для максимально зручного обслуговування маломобільних груп населення та людей з інвалідністю. Тут доступна вхідна група, є каса у переговорній кімнаті на першому поверсі, а також спеціальні місця для милиць у зоні очікування та в кімнаті обслуговування.

Ми продовжуємо рухатися вперед та продовжуємо працювати над інклюзивністю наших відділень. Окремо працюємо над доступністю касових операцій та банкоматів:

  • розпочали модернізацію банкоматів із функцією голосового супроводу
  • продовжуємо працювати над встановленням доступних кас для людей, які користуються кріслами колісними та для маломобільних груп населення.

Ми вже маємо адаптований для всіх користувачів вебсайт і наприкінці року розпочнемо роботу над інклюзивністю мобільного застосунку.

Наша мета — щоб кожен клієнт, незалежно від своїх фізичних можливостей, почувався комфортно та впевнено під час взаємодії з Креді Агріколь.

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно