14 листопада 2025 р. під час щорічної Всеукраїнської премії HR Pro Awards для СЕО та HR-фахівців, Credit Agricole отримав перемогу у номінації «Добробут та здоров’я». Ця відзнака підтверджує, що наша корпоративна програма добробуту спрямована на підтримку здоров’я та якості життя співробітників і є однією з найкращих в Україні. Премію організовує Українська асоціація HR-професіоналів, яка підтримує та розвиває спільноту, надаючи учасникам унікальні можливості для професійного зростання. Цьогорічна конференція «Шлях до успіху» та церемонія нагородження зібрали всіх, хто творить майбутнє людського капіталу в Україні, а саме:
- 70+ спікерів, які ділились досвідом та сміливими ідеями;
- 14 номінацій, що відзначили найкращі HR-проєкти країни;
- 17 годин практичних кейсів, готових до впровадження;
- 400+ учасників;
При визначенні переможців журі враховувало такі критерії:
- підвищення рівня HR-практик у країні;
- баланс вартості та цінності;
- якість переосмислення та адаптації;
- сила й безпосередність впливу;
- довготривалість ефекту.
«Ти можеш покладатись на Креді Агріколь» — це комплексна програма добробуту, створена для підтримки ментального, фізичного та емоційного здоров’я працівників. Вона допомагає команді відчувати турботу банку та зберігати стійкість навіть у найскладніші часи», — зазначає Кирило Шараєв, заступник директора з персоналу Credit Agricole.
У межах розвитку системи добробуту Credit Agricole реалізував низку важливих програм для підтримки працівників та їх родин. Серед них - страхування життя, медичне страхування, психологічний супровід, можливість відновити сили разом із родинами в санаторіях України. Особливе місце займає наш благодійний фонд «Справжня турбота», який було створено в 2015 році. Це підтримка працівників та їх близьких родичів у складних життєвих ситуаціях, пов’язаних зі здоров’ям. Окрім цього, діють інші програми, як наприклад, благодійна допомога постраждалим від воєнних дій та програма «Рідна домівка» - відновлення втраченого майна. Для банку найцінніший капітал - це наші працівники. Ми інвестуємо не лише у фінансові показники, а й у добробут команди, адже вважаємо себе однією родиною. Саме тому програма Wellbeing постійно розширюється: вона допомагає знаходити баланс між родиною, роботою та непростими умовами сьогодення. У травні 2024 року в департаменті по роботі з персоналом з’явився важливий напрямок - управління підтримки соціальних програм, яке допомагає нашим мобілізованим працівникам і ветеранам та їх родинам, забезпечуючи їх юридичною підтримкою й супроводом. Нещодавно була впроваджена Політика підтримки ветеранів та Хартія з фінансової інклюзії та реінтеграції ветеранів - документи, які закріплюють нашу позицію та конкретні кроки у підтримці тих, хто захищає країну.
«У часи невизначеності особливо важливо підтримувати команду, надавати відчуття стабільності та внутрішньої опори. Турбота роботодавця відіграє ключову роль — не лише забезпечує додатковий захист і комфорт, а й сприяє підвищенню лояльності, залученості та продуктивності працівників. Тож ця нагорода — важливе визнання нашої спільної роботи», — додає Ольга Перонкова, керівник управління підтримки соціальних програм.