Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Часті питання

Категорії
Що таке Mastercard Bilshe?

Це бонусна програма, в якій учасники програми за оплати карткою Mastercard накопичують бали, які потім можуть обмінювати на пропозиції з каталогу (знижки, участь у розіграшах).

Як стати учасником Програми?

Необхідно зареєструватись на сайті Програми та зареєcтрувати хоча б одну картку Mastercard®.

https://bilshe.mastercard.ua

Які картки можна реєструвати в Програмі?

Всі картки Mastercard®, що випущені в Україні та які банк підтвердив для участі у Програмі. Картки Maestro не беруть участі в Програмі.

Я вже був зареєстрований у Mastercard Більше до перезапуску Програми, що мені робити?

Після перезапуску Програми та підключення до неї банку, необхідно заново пройти процес реєстрації і прив'язати до свого персонального кабінету картки, включаючи ті, які вже були прив’язані в кабінеті першої версії платформи.

Якщо карта раніше брала участь в Програмі, накопичені бали (в тому числі і за період під час недоступності Програми) будуть відображатись в особистому кабінеті.

Важливо: Участь картки у Програмі має бути підтверджена банком.

Що буде з накопиченими балами, якщо банк не підтвердить участь карток у Програмі до 31.07.2020?

З 01.08.2020 у клієнтів тих банків, які не підтвердять участь у Програмі і не здійснять завантаження своїх карток у систему Програми, накопичені бали за минулий період будуть анульовані.

Де можна перевірити поточний баланс балів?

Перевірити поточний баланс балів можна на персональній сторінці на сайті Програми.

https://bilshe.mastercard.ua/profile/

Як я можу заробити бали?

Ви отримуєте бали за покупки, що перевищують 50 грн, здійснені за допомогою вашої картки Mastercard®.

Обмеження суми транзакції не поширюються на оплату проїзду в громадському транспорті (Київський метрополітен, швидкісний трамвай і фунікулер).

Важливо: транзакцію у транспорті зараховують тільки тоді, коли ви сплатили за проїзд безконтактною карткою Mastercard® через брендований турнікет Mastercard.

Є кілька категорій транзакцій, за які ви не отримуєте бали. Їх перераховано в Офіційних правилах Програми.

https://bilshe.mastercard.ua/terms_and_conditions.html

Скільки балів я отримаю за 1 транзакцію?

Ви отримаєте 1 бал за 1 транзакцію незалежно від суми покупки, але вона має становити щонайменше 50 грн. За одну транзакцію, здійснену за допомогою NFC*-технології з використанням смартфона чи смарт-годинника, ви отримаєте 2 бали незалежно від суми покупки, але вона має становити щонайменше 50 грн.

* NFC (Near Field Communication) — технологія бездротового високочастотного зв’язку малого радіусу дії «за один дотик». Ця технологія дає можливість обміну даними між

пристроями, насамперед смартфонами й безконтактними платіжними терміналами, що перебувають на відстані приблизно 10 см.

Обмеження суми транзакції не поширюється на оплату проїзду в громадському транспорті (Київський метрополітен, швидкісний трамвай і фунікулер), якщо ви сплатили безконтактною карткою Mastercard® через брендований турнікет Mastercard.

Коли нараховуються бали на мій рахунок?

Бали на ваш рахунок зараховуються автоматично від двох до десяти днів. Проте майте на увазі, що обробка операцій і нарахування балів за транзакції, здійснені за межами України, може зайняти до п’яти тижнів від дати проведення операції.

Тому бали можуть не бути нараховані в день покупки або наступного дня.

Чи я отримуватиму бали за всі транзакції?

Не за всі транзакції можна отримати бали. Транзакції, за які не нараховуються бали:

  • зняття готівки за карткою в банкоматі або в касі банку;
  • переказ залишку коштів;
  • покупки за допомогою чеків;
  • страхові премії;
  • відсотки;
  • будь-які комісії та збори;
  • дорожні чеки;
  • азартні ігри будь-якого виду (у тому числі платежі за можливість виграти приз);
  • будь-які покупки в готівковій формі.
Чи можу я заробити бали за щось, окрім транзакцій?

Так, ви отримуєте в подарунок:

  • 10 балів за реєстрацію першої картки (за наступні зареєстровані картки 10 балів не буде нараховано).
  • 5 балів за підтвердження електронної пошти.
  • 5 балів за введення Індивідуального податкового номеру (ІПН) при реєстрації чи на персональній сторінці.
  • 10 балів за кожного друга, який зареєструється за вашим посиланням. Для цього необхідно зайти на сторінку пропозиції в каталозі та поділитися нею у Facebook. За кожного користувача, який зареєструється, перейшовши за цим посиланням, ви отримаєте 10 балів.
Чи можна об’єднати бали, отримані за розрахунки різними картками?

Ви можете зареєструвати на своїй персональній сторінці Програми необмежену кількість карток. Баланси балів по декількох платіжних картках будуть об’єднані. Якщо картки зареєстровано за різними учасниками, об’єднати або перереєструвати такі картки вже не можна.

На що я можу обміняти бали?

Ви можете обміняти свої бали на різні пропозиції. Ознайомитися з деякими пропозиціями можна на сайті Програми.

https://bilshe.mastercard.ua/

Щоб ознайомитися з повним переліком пропозицій необхідно зареєструватися.

Чи можу я здійснити обмін балів у телефонному режимі?

Обміняти бали можна тільки через сайт Програми, зайдіть на свою персональну сторінку й оберіть пропозицію в каталозі.

Чи можу я замінити або повернути отримані замовлення?

На жаль, замовлення не можна ні повернути, ні замінити.

Що робити, якщо бали не додалися до мого рахунку?

У вашому особистому кабінеті міститься інформація про всі здійснені за допомогою вашої картки транзакції та отриману кількість балів. Є кілька категорій транзакцій, за які ви не отримуєте бали, вони перераховані в Офіційних правилах Програми. https://bilshe.mastercard.ua/terms_and_conditions.html

Також зверніть увагу, що бали зараховуються терміном від двох до десяти днів.

Якщо ви вважаєте, що транзакція, яка не була врахована, не підпадає під жодну з цих категорій, надсилайте банківську виписку, яка підтвердить, що транзакція здійснена, на електронну адресу bilshe_info@mastercard.com.

Про всі розбіжності в кількості балів необхідно повідомляти протягом трьох місяців із дати покупки.

Не можу зайти в особистий кабінет на сайті.

Рекомендовано використовувати останні версії інтернет браузерів. Для входу в особистий кабінет необхідно ввести номер мобільного телефону - без пробілів та додаткових символів, та пароль, створений при реєстрації. Якщо ви забули пароль, скористайтесь функцією «Забули пароль?» на сайті.

Як я можу видалити картку?

Якщо ви бажаєте видалити картку з особистого кабінету, необхідно в розділі "Картки" скористатися функцією "Видалити картку".

Я видалив картку чи можу я її ще раз зареєструвати?

Так, картку можна зареєструвати ще раз.

Не можу зареєструвати картку.

У програмі можна зареєструвати лише картки Mastercard®, випущені в Україні та підтверджені для участі у Програмі банком.

Переконайтесь, що це так (визначити картку Mastercard® можна по першій цифрі 5****).

Перевірте чи введені дані коректні.

Що таке Mastercard Більше Black?

Це окремий каталог Mastercard Більше зі спеціальними преміальними пропозиціями та акціями, який доступний користувачам, що зареєстрували в Програмі хоча б одну картку рівня Platinum, World Black Edition чи World Elite.

На пропозиції з цього каталогу можна обміняти лише бали, накопичені картками рівня Platinum, World Black Edition чи World Elite. Баланс таких преміальних балів відображається в особистому кабінеті окремо від балансу балів по іншим зареєстрованим карткам.

Що таке «Колесо сюрпризів»?

Це спеціальна пропозиція для учасників програми Mastercard Більше, під час проведення якої кожен користувач може обміняти 10 балів на участь та покрутити колесо. Колесо сюрпризів безпрограшне, в ньому можна виграти додаткові бали, сертифікати, знижки, фізичні подарунки та цінні призи. Крутити колесо можна тричі на добу. Повернути чи обміняти винагороду неможливо.

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно