Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard

Часті питання

Категорії
Як мені дізнатися, чи доступна за моєю карткою послуга 3D Secure?

CREDIT AGRICOLE піклується про безпеку платежів своїх Клієнтів, тому автоматично та безкоштовно підключає технологію 3D Secure за всіма без виключення картками, емітованими Банком.

Чи можу я відмовитися від користування послугою?
Використання технології 3D Secure спрямоване на забезпечення захисту коштів Клієнтів Банку, тому сервіс є обов'язковим і покупка в інтернеті на сайтах, що підтримують технологію 3D Secure, не може бути здійснена без його активації та використання.
У мене іноземний мобільний оператор, як мені активувати послугу?

У такому випадку допомогу у активації сервісу Вам зможе надати Контакт-центр Банку. Вам необхідно зателефонувати на номери Гарячої лінії, які зазначено на звороті Вашої картки.

Як мені активувати послугу, якщо на моїй картці не зазначені ім’я та прізвище?

Для миттєвих передвипущених карток, на яких не зазначено і’мя держателя, необхідно ввести в поле «Ім’я та прізвище на картці» слово INSTANT.

Що робити, якщо мою картку заблоковано для виконання операцій в Інтернеті через те, що я невірно ввів данні?

При триразовому невірному введенні даних для активації або у процесі користування послугою, картка блокується для виконання операцій в мережі Інтернет. Для розблокування необхідно звернутися на Гарячу лінію Банку за телефонами, які зазначено на звороті Вашої картки.

Що робити, якщо мені не надходить повідомлення з кодом?

Якщо екранні форми за послугою 3D Secure потребують введення одноразового цифрового паролю, а він не надходить на Ваш мобільний телефон, будь ласка, переконатися в тому, що:

- Ваш мобільний телефон включений, рахунок не заблокований, і Ви перебуваєте в зоні прийому сигналу оператора зв'язку;

- у вас достатньо вільного місця SIM-карти для прийому нових SMS-повідомлень (при необхідності, видаліть, будь ласка, старі SMS);

 - Рахунок не заблокований, Ваш тарифний план передбачає отримання SMS-повідомлень і підключений роумінг (якщо Ви перебуваєте за межами домашньої мережі).

Якщо всі ці умови виконуються, будь ласка, повторіть спробу оплати або зателефонуйте на телефони Гарячої лінії, які зазначено на звороті Вашої картки.

Чи можу я провести платіж на сайті, який не підтримує технологію 3D Secure?

Якщо інтернет-магазин не підтримує технологію 3D Secure (на сайті інтернет-магазину не розміщені логотипи Verified by Visa чи MasterCard® SecureCode ™), провести платіж можна, вказавши реквізити карти, які запитує інтернет-магазин. При цьому платіж не буде захищений технологією 3D Secure.

Опитувальник клієнта
Оцінити роботу відділення
Як додати картку у Google Pay
Перекази з картки на картку
Інтернет-банкінг «i-Bank»
Комунальні послуги, поповнити мобільний
Кредитний калькулятор
Акції
Зворотній зв'язок
Заявка на довідку/виписку
Заявка на GSM банкінг
Бонусна Програма MasterCard® Rewards