Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Креді Агріколь. Сучасний банк – це про технології

12 Жовтня 2021

ITID Lviv Жовтень 2021

Колонка члена правління Креді Агріколь Стефана Фалліка 

IT-сектор – один із головних векторів розвитку Креді Агріколь. Це закріплено на найвищому рівні, у Стратегії розвитку банку до 2025 року. Ми пропонуємо ефективні рішення для IT, адже розуміємо цей бізнес і самі все більше набуваємо рис продуктової IT-компанії. Автоматизуємо процеси, роботизуємо сервіси, розробляємо інхаус власні діджитал-продукти, як то мобільний додаток СА+. Ми запустили його трохи більше року тому, а вже зараз він має великий успіх у наших клієнтів. А ще ми активно цікавимося життям IT-бізнесу та із задоволенням долучаємося до розвитку IT-ком’юніті. Вже кілька років Креді Агріколь виступає партнером Lviv IT Arena, а в 2020 році ми стали партнерами Львівського IT Кластеру та міжнародного ком’юніті для жінок-лідерок в tech та онлайн-бізнесі WTech. Завдяки цьому ми на одній хвилі з нашими клієнтами, обмінюємося досвідом та розвиваємо один одного. З IT-спільнотами нас об’єднують також і спільні цінності – прагнення до інновацій, віра в потенціал українського ІТ та активна соціальна позиція. 

Про роботу діджитал-команди Креді Агріколь

У Креді Агірколь є своя діджитал-команда: product owner, product manager та product-дизайнери. Разом із IT департаментом банку вони розробляють та удосконалюють мобільний банкінг для клієнтів. Їх місія особлива – знайти ключ до серця клієнта, запропонувати дійсно потрібний та зручний продукт. Це потребує значних зусиль: потрібно вивчити ринкові тренди та пропозиції, іноземний досвід, дослідити потреби користувачів та додати трохи емоцій J Адже в кожному продукті повинна бути душа. Так і створювався і мобільний додаток нового покоління СА+. Команда банку розробила та запустила його в рекордно короткі строки – менше ніж за рік. Цей додаток – повністю наша  in-house розробка. Такий підхід є принциповим для нас, адже ми не хочемо залежати від зовнішніх провайдерів, натомість прагнемо розвивати внутрішню експертизу команди та планувати релізи додатку самостійно.

Діджитал-команда працює за гнучкою еджайл-методологією і це дозволяє швидко оновлювати додаток у відповідь на потреби користувачів. Адже якщо довго робити це, продукт втратить і ринок, і клієнтів, і, можливо, навіть сенс. Time-to-market - одна з основних характеристик в банківських проектах і наша задача – скоротити його і водночас зберегти високу якість продукту. Для цього ми влаштовуємо бета-тестування серед наших співробітників, щоб отримати фідбек, визначити його вузькі місця та усунути їх.

Що відбувається за лаштунками? Product owners із діджитал-команди взаємодіють з IT-департаментом та іншими підрозділами банку не тільки через ТЗ і документи, а наживо, обговорюючи завдання і хід роботи. Так створюється синергія і ми бачимо її ефективність завдання реалізовуються швидко, ІТ-департамент краще залучається в бізнес і чітко розуміє свої завдання, гіпотези генеруються частіше, їх якість зросла. В результаті – ми пропонуємо клієнту дійсно корисний продукт, від користування яким отримуєш задоволення.

Ми пишаємося мобільним додатком СА+, адже це результат синергії, величезних зусиль, наполегливості і подолання тисячі челенджів. Додатку трохи більше року, а його вже обрали понад 130 тисяч користувачів  та високо оцінили на App Store і Google Play Store. До речі, кожен восьмий користувач додатку — віком від 14 до 26 років. Міленіали особливо вибаглививі до діджитал-інстрментів, ними керує культура споживання «тут, зараз і для мене». І ми  на 100% відповідаємо їх потребам і це круто! Наразі команда готує до запуску додаток для бізнесу СА+ Pro.

Фокус на діджитал всередині банку: автоматизація процесів та роботизація сервісів

Всі внутрішні процеси ми переглядаємо з точки зору ефективності та намагаємося їх оптимізувати. Так, у банку зростає кількість RPA-роботів – програмних помічників, які беруть на себе рутинні завдання. Їх виконання монотонне, не сприяє професійному або особистому розвитку, до того ж, забирає багато часу. Тому ми із задоволенням делегуємо такі завдання роботам J Займається цим команда RPA (Robotic Process Automation). Вони вже реалізували низку проектів, що стосуються формування звітів, опрацювання запитів, кореспонденції тощо.  Понад 20 роботів вже замінили рутинні процеси 30 співробітників банку. В результаті у наших співробітників вивільнився час для виконання бізнес-завдань, вони не втомлюються від рутини, процеси прискорилися, а операційні ризики знизилися.


До прикладу інтелектуальний IVR - робот Алекс відповідає на дзвінки клієнтів у контакт-центрі Креді Агріколь. Він автоматично розпізнає людську мову, ідентифікує запит та перенаправляє його на відповідального працівника банку. Прості запити він може обробляти самостійно. Ми постійно навчаємо Алекса чомусь новому 

Діджитал-фекторі – місце, де натхнення поєднується з цифрою

Cпеціальні тарифні пакети Креді Агріколь для IT

Ми бачимо потенціал розвитку IT-підприємництва в Україні та прагнемо робити свій внесок в IT-галузь. Для цього банк запустив спеціальні тарифні пакети: Sommelier IT, La Force IT та Voyage IT. Тут вже включені сервіси, які дозволяють насолодитися подорожами на всі 100%: доступ в бізнес-зали Mastercard та сервіс Fast Line в аеропортах. А в пакеті послуг Sommelier IT є ще й сервіс безкоштовного тесту на COVID та програма LOUNGE KEY.

Преміальні пакети Sommelier IT та La Force IT випускаються на базі карток Masterсard World Elite та Mastercard World Black Edition відповідно. Їх власники отримують такі основні переваги: послуги персонального менеджера, підвищений кредитний ліміт до 500 тисяч грн з пільговим періодом до 62 днів на всі типи операцій, мобільні заощадження з дохідністю 5%річних, безкоштовні платежі в інтернет-банку та зняття готівки в банкоматах за кордоном. Окрім цього пакет Sommelier IT дає можливість відвідувати ексклюзивні винні дегустації.

Власник пакету Voyage IT отримує платіжну картку Mastercard Platinum та наступні переваги: безкоштовне відкриття та обслуговування, відсутність комісії за зняття готівки в банкоматах за кордоном, мобільні заощадження з дохідністю 4%річних, а також безкоштовні платежі в інтернет-банку.

Додатково в рамках усіх пакетів клієнти можуть обирати важливі для себе сервіси: страхові поліси, додаткові картки, оренду сейфу, консьєрж-сервіс та інші вигідні пропозиції Креді Агріколь.

Ми надихаємося історіями успіху IT-підприємців і всіляко намагаємося допомогти в досягненні їхніх цілей. Разом ми зможемо багато: рухати прогрес, розвивають суспільство й економіку!

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно