Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Креді Агріколь Банк презентує відділення нового формату – саме для Вас!

02 Червня 2017

Креді Агріколь Банк презентує відділення нового формату, яке знаходиться в історичному центрі Києва на Подолі за адресою вул. Сагайдачного, 25. Флагманське відділення на Подолі стане першим кроком на шляху глобальної модернізації та впровадження інновацій у більш ніж 150 відділеннях банку по всій Україні.

Концепція відділення нового формату базується на побажаннях та потребах клієнтів, оскільки була розроблена на основі результатів проведеного з цією метою дослідження. Клієнтам запропонований абсолютно новий підхід до обслуговування завдяки особливостям внутрішнього зонування та організації простору, а також нововведенням, що стосуються як спектру запропонованих послуг та сервісів, так і організації робочого процесу.

Поглиблення стосунків з цільовими сегментами клієнтів банк визначив одним із пріоритетних напрямів своєї діяльності поряд із діджитал трансформацією та впровадженням інновацій через створення цифрових відділень. Розгортання процесу національного масштабу із оновлення мережі продажів є свідченням того, що Креді Агріколь прагне відповідати мінливим потребам affluent клієнтів, кількість яких в Україні зростає. 

«Ми намагаємося бути справжнім партнером для своїх клієнтів завдяки новим підходам у побудові відносин з ними. Тим самим ми втілюємо у життя нове позиціонування – «Весь банк саме для Вас!». Відділення нового формату повністю відповідатиме потребам та очікуванням наших клієнтів, пропонуючи їм високий рівень конфіденційності, професійної експертизи та виняткового досвіду у поєднанні з сучасними цифровими послугами та можливістю живого спілкування із співробітниками», - коментує Жан-Поль Пьотровскі, Голова Правління Креді Агріколь Банку.

Концепція відділення нового формату базується на наступних принципах:

«Персоналізований сервіс»: кожен клієнт має персонального менеджера, який може надати весь спектр послуг та консультацій. Кожен менеджер є універсальним, тобто володіє достатнім рівнем знань для надання базових послуг будь-якому сегменту клієнтів, тому у відділенні нового формату відсутній класичний поділ на окремі зони для обслуговування фізичних та юридичних осіб.

«Проактивний підхід, зручність та комфорт»: клієнту не потрібно переміщуватися у новому відділенні та стояти у черзі до менеджера для отримання продукту чи послуги,  адже менеджери можуть надати клієнту необхідну консультацію та здійснити швидкі операції у будь-якій зручній зоні завдяки використанню ноутбуків.

«Конфіденційність»: для надання консультацій передбачені окремі переговорні кімнати, що забезпечують цілковиту конфіденційність клієнтам.

«Експертиза»:  у складі команди, яка формувалася за участі топ-менеджменту банку, – найкращі спеціалісти із суттєвим досвідом роботи як в Креді Агріколь, так і за його межами.

«Ми хочемо змінити класичний підхід до просторової та функціональної організації банківських відділень, який змушує клієнта розгублено блукати від столу до столу з проханням про допомогу, - розповідає Галина Жукова, член Правління Креді Агріколь Банку, відповідальна за роздрібний бізнес, мережу та діджитал. – У відділенні нового формату кожного клієнта зустрічатиме наш співробітник. Це простий крок, проте він змінює характер відносин між клієнтом і банком».

Мітер-грітер допоможе новим відвідувачам швидко визначити, до кого звернутися з тим чи іншим питанням або для отримання необхідної послуги чи консультації.

«Працюючи над створенням відділення нового формату, ми були зосереджені на кількох цілях. Окрім забезпечення комфорту, приватності та зручності обслуговування, клієнти зможуть отримати поради профільних експертів шляхом відео-конференцій. І все це у відділенні, дизайн і організація простору якого випереджають реалії банківського ринку і доступні кожному сегменту діючих та потенційних клієнтів. Це дозволяє нам запропонувати індивідуальний підхід та створити унікальний клієнтський  досвід для кожного», - переконаний Олександр Щербаха,  директор департаменту мережі продажів Креді Агріколь Банку.

Зонування та просторова організація

«Серцем відділення» та основним каналом комунікації з клієнтами є цифрова панель – digital wall.

Робочий процес відділення зосереджений у collaborative space - спеціальному просторі, призначеному для менеджерів, де розташовані їхні робочі місця, обладнання та зберігаються документи.

Зала обслуговування містить лише об’єкти для безпосереднього використання клієнтами та більше нагадує coworking hub аніж офіс. Для спілкування і швидкого обслуговування клієнтів кожен менеджер має ноутбук, із яким може переміщуватися по залі та відділенню в цілому.

Зона самообслуговування працює у режимі 24/7. Завдяки терміналам самообслуговування та cash-in банкоматам тут можна здійснювати більшість простих операцій з обслуговування клієнтів.

Зона інтернет-банкінгу оснащена планшетами та сучасним touch screen монітором для вільного доступу клієнтів до інтернет-банкінгу, а також для отримання інформації про продукти та послуги на офіційному сайті Креді Агріколь Банку.

У зоні очікування розташовані зручні дизайнерські крісла, що роблять клієнта майже невидимим для сторонніх поглядів під час отримання швидких консультацій. Це зона, де клієнти можуть за чашечкою кави переглянути новини чи ознайомитися з послугами банку на інноваційній digital wall, зарядити телефон, скористатися WI-FI доступом.

Кімнати переговорів дозволяють надавати консультації та виконувати операції із високим рівнем конфіденційності, тобто «за зачиненими дверима».

Одна з переговорних кімнат слугує також центром експертизи, що базується на концепції тристороннього зв’язку «la banque a trois». Тут налаштований відео-зв'язок з експертами агрі-агро, МСБ, корпоративного бізнесу, преміального банкінгу тощо для отримання миттєвої вузькопрофільної консультації.

Додаткові переваги

Презентації: клієнти мають можливість проводити у відділенні презентації своїх продуктів і послуг для партнерів, зокрема, із використанням цифрової панелі.

Навчання: відділення може використовуватися для проведення різноманітних навчальних заходів для клієнтів, а також для обміну досвідом та ідеями.

Кава-зони створюють сприятливу атмосферу для спілкування клієнтів із співробітниками банку в неформальній обстановці

Зручний графік: каса оснащена led-ідентифікатором доступності та має гнучкий графік роботи – з 9:00 до 19:00 без перерви на обід. Також відділення працює в суботу з 09:00 до 15:00.

Про Креді Агріколь:

ПАТ «Креді Агріколь Банк» - сучасний універсальний банк, власником якого є провідна фінансова група в Європі - Credit Agricole Group (Франція). Група є головним партнером французької економіки та однією з найбільших банківських груп Європи. Це провідний роздрібний банк в Європі, що також має найбільший портфель активів в управлінні, є першим у галузі банківського страхування та третім у сфері проектного фінансування в Європі. Креді Агріколь працює на фінансовому ринку України з 1993 року та надає весь спектр банківських послуг бізнесу та приватним клієнтам, включаючи VIP-клієнтів. Банк приділяє особливу увагу співробітництву з компаніями агропромислового комплексу. Надійність та ділову репутацію Креді Агріколь в Україні підтверджують найвищі з можливих рейтинги Fitch, лідерські позиції в рейтингах стійкості банків, надійності банківських вкладів та найприбутковіших банків, а також 300 000 активних приватних клієнтів та 18 000 корпоративних клієнтів, серед яких міжнародні корпораціївеликі українські компанії та представники малого та середнього бізнесу. 

Контакти:

Вікторія Торяник, начальник управління зв’язків з громадськістю та внутрішніх комунікацій Креді Агріколь Банк

Тел.: +38 044 581 07 45,  електронна пошта: Viktoriia.Torianyk@credit-agricole.ua

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно