Підписались на новий сервіс для музики чи кіно типу Netflix або Spotify, активували безкоштовний період, не користувались, а через місяць з картки списались гроші?
Це не шахрайство, а результат автоматичного продовження платної підписки, про яку легко забути після безкоштовного пробного періоду.
Як тримати підписки під контролем і захистити свої гроші?
Щоб допомогти вам уникнути зайвих витрат та тримати фінанси під контролем, ми підготували просту інструкцію.
З неї ви дізнаєтесь, де і як керувати підписками, та як в декілька кліків їх скасувати.
Для телефонів на платформі ANDROID активні підписки можна перевірити в налаштуваннях Play Market:
- Відкрийте додаток Play Маркет.
- Натисніть на іконку свого профілю праворуч вгорі.
- Оберіть «Платежі й підписки» → «Підписки».
- Ви побачите список усіх ваших підписок. Натисніть на непотрібну та скасуйте її.
Детальніше за посиланням: https://support.google.com/googleplay/answer/7018481?hl=uk&co=GENIE.Platform%3DAndroid
Для телефонів на платформі IOS активні підписки можна перевірити в налаштуваннях Apple ID:
- Відкрийте «Налаштування».
- Натисніть на ваше ім'я вгорі.
- Перейдіть у розділ «Підписки».
- Тут так само можна переглянути та скасувати все, що стало неактуальним.
Детальніше за посиланням: https://support.apple.com/uk-ua/118428
«Оплата й підписки» у вашому акаунті Google
Багато сервісів прив'язуються безпосередньо до вашого облікового запису Google.
- Відкрийте будь-який сервіс Google (наприклад, Gmail або головну сторінку пошуку).
- Натисніть на іконку свого профілю та оберіть «Керувати обліковим записом Google».
- Перейдіть у розділ «Оплата й підписки». Тут ви знайдете всі сервіси, на які ви підписані через Google, і зможете ними керувати.
Детальніше за посиланням: https://myaccount.google.com/payments-and-subscriptions
Скасовуйте підписку там, де оформлювали
Якщо ви підписалися на сервіс через його офіційний сайт, де створювався особистий кабінет, а не через додаток, то й скасовувати таку підписку потрібно саме на сайті. Зайдіть у такий профіль в розділ «Акаунт», «Платежі» або «Керування підпискою».
Пам’ятайте: не кожне несподіване списання — це шахрайство. Часто це лише забута підписка, яку ви можете легко контролювати.
Для зручності контролю дотримуйтеся двох простих правил:
- Записуйте дату закінчення пробного періоду. Щойно оформили підписку — одразу поставте нагадування в календарі телефону за кілька днів до її закінчення. Так ви не забудете скасувати її, якщо сервіс не знадобився.
- Використовуйте віртуальну картку. Це окрема картка, створена спеціально для безпечних розрахунків в інтернеті. Ви можете поповнювати її на невелику суму безпосередньо перед оплатою. Якщо на картці не буде грошей, сервіс просто не зможе їх списати.
Що робити, якщо гроші вже списали?
Спробуйте звернутися до служби підтримки самого сервісу. Часто компанії йдуть назустріч і можуть повернути кошти, якщо ви не користувалися їхніми послугами в оплачений період.
Якщо ви не розумієте, що це за списання, зверніться до банку — ми допоможемо з'ясувати, який сервіс чи компанія списала кошти.
Керуйте своїми витратами та платіть лише за те, чим справді користуєтесь.