Багато клієнтів у всьому світі використовують свій мобільний номер телефону для ідентифікації в різних онлайн сервісах. Доступ до управління своїми фінансами через мобільний додаток банку не є винятком, адже це зручно, номер завжди під рукою. Якщо ви абонент на контрактній формі обслуговування, а на передплаченій - ви ризикуєте залишитися без свого номера телефону через дії шахраїв, які можуть без вашого відома провести процедуру віддаленого відновлення вашої sim-картки, і як наслідок ви можете залишитися без свого номера і без доступу до своїх рахунків.
Що робити?
Щоб убезпечити себе і свої заощадження від дій шахраїв, необхідно заборонити віддалений перевипуск sim-картки у свого мобільно оператора і прив'язати фінансовий номер телефону до паспорту. Для цього вам потрібно відвідати будь-який магазин вашого мобільного оператора, з документами, що ідентифікують особу, написати відповідну заяву і слідувати інструкціям співробітника компанії. Така процедура займає не більше 10-15 хвилин. Також ви можете зробити це віддалено. Детальні інструкції доступні за посиланнями:
• Інструкція для абонентів Vodafone
• Інструкція для абонентів Київстар
• Інструкція для абонентів Lifecell
І пам'ятайте, що безпека ваших заощаджень залежить тільки від вас. Навіть якщо ви прив'язали sim- картку до паспорту, вам все одно потрібно залишатися пильними, так як вам можуть зателефонувати шахраї і представитися службою безпеки банку, щоб різним вмовлянням і залякуванням виманити від вас особисту банківську інформацію.
Щоб цього не сталося нікому не повідомляйте:
- Термін дії і CVC-код вашої картки, вказаний на зворотному боці вашої карти
- SMS-паролі, які відправляє вам банк
- Пароль для входу в CA + і i-Bank
Якщо Ви отримали підозрілі повідомлення про виграш в акції, в якій не брали участь - будьте впевнені, що це шахраї. Якщо до вас надійшов підозрілий дзвінок, пов'язаний з вашими банківськими операціями, відразу завершіть його, і зателефонуйте до контакт центру банку за номером 0 800 30-55-55 і повідомте про підозрілі дії шахраїв.