Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Результати групи Креді Агріколь за четвертий квартал та весь 2019 рік

27 Лютого 2020

У четвертому кварталі частка базового чистого доходу групи Креді Агріколь склала 1,986 млн євро, що на 22,1% більше порівняно з четвертим кварталом 2018 року. За весь 2019 рік частка базового чистого доходу групи Креді Агріколь склала 7,191 млн євро, що на +5,0% більше, порівняно з 2018 роком.

Діяльність Групи цього року базується на впровадженні трьох ключових елементів Проекту Групи. Що стосується Клієнтського Проекту, то показник лояльності клієнтів (net promoter score – NPS) у LCL та регіональних банках збільшився (на +8 балів та +5 балів), було впроваджено інноваційні пропозиції (EKO, LCL Essentiel, Je suis entrepreneur, Yapla), укріплено відносини в цифровій сфері і проведено зустрічі з 500 000 клієнтів у рамках ініціативи «Trajectoires Patrimoine». Що стосується Людського Проекту, група Креді Агріколь посіла перше місце у сфері фінансових послуг у Франції з точки зору різноманітності за версію Financial Times. Нарешті, у рамках Соціального Проекту Креді Агріколь С.А. випустив «зелені» облігації на суму 1 млрд євро у жовтні 2019 року, а Crédit Agricole Home Loan SFH випустив покриті «зелені» облігації на суму 1,25 млрд євро у листопаді 2019 року.

Частка Регіональних банків у базовому чистому доході Групи збільшилась на +26,6% у 4 кв. 2019 року. Також зросли базові доходи Регіональних банків (+5,7%). Базові операційні витрати зросли на +1,8% порівняно з 4 кв. 2018 року за рахунок подальших ІТ-інвестицій у рамках Проекту Групи і Середньострокового плану Групи. Базовий коефіцієнт співвідношення витрат до доходів покращився порівняно з 4 кв. 2018 року (-2,6 процентних пункти) до 66,7%.

Базові доходи Групи в 2019 році досягли 33 790 млн євро, що на +3,0% більше, порівняно з 2018, та відображає потужність універсальної клієнтоорієнтованої моделі банкінгу, стабільної та диверсифікованої, яка генерує органічне зростання за всіма напрямами бізнесу, зокрема, завдяки синергії доходів між спеціалізованими бізнес-лініями та мережами дистрибуції. Базові операційні витрати, за винятком внеску до Єдиного Фонду Примусової Реструктуризації (SRF), перебувають під контролем (+1,7% збільшення в 2019 році), включаючи інвестиції в ІТ у Регіональних банках та інвестиції у розвиток бізнес-ліній Креді Агріколь С.А., особливо у бізнес-лінію, що акумулює активи. Цього року зафіксовано позитивну різницю між темпом росту доходів та темпом росту витрат (jaws effect), що склала 1,3 п.п. Базовий коефіцієнт витрат до доходів, за винятком SRF, покращився на -0,8 п.п. проти 2018 року і склав 63,2% цього року, що свідчить про високий рівень операційної ефективності Групи.

Вартість ризику в кредитних портфелях Регіональних банків залишалася низькою (10 базисних пунктів проти 14 базисних пунктів на кінець 2018 року). Крім того, знизився рівень проблемних кредитів (1,87% проти 2% на кінець 2018 року), а рівень покриття  залишився високим (99,1%). Вартість кредитного ризику Групи збільшилася на +7.1% у 2019 році внаслідок перегляду вартості ризику в корпоративному та інвестиційному банкінгу, проте залишилася дуже низькою з коефіцієнтом покриття 82,6%.

На кінець грудня 2019 року показник достатності капіталу 1 рівня Групи становив 15,9%, на +0.4 п.п. більше порівняно з кінцем вересня 2019 року, тобто більше ніж на 6,2 п.п. вище за нормативний рівень.

Креді Агріколь С.А.


Впевнене зростання чистого доходу Групи 

  • Стрімке зростання у презентованих результатах: 4 кв. 2019 р.: 1 661 млн євро, +64,9% 4кв./4кв; 2019 рік: 4 844 млн євро, +10,1% 2019/2018.
  • базовий чистий дохід підвищився за квартал (1 318 млн євро, +23,5% 4кв./4кв) і за рік (4 582 млн євро, +4,0% 2019/2018), історичний рівень базового чистого доходу Групи у 2019 році (4 582 млн євро).   

Потужна комерційна діяльність усіх бізнес-ліній 

  • Рекордні чисті надходження в управлінні активами, позитивний ринковий ефект; преміальний дохід від страхування майна та від нещасних випадків зріс на +7,7%, на +8,7% зріс дохід від особистого страхування у 2019 році;
  • Значне залучення клієнтів у роздрібному бізнесі у Франції та Італії (1 800 000 клієнтів-фізичних осіб і підприємців у 2019 році), динамічне зростання депозитів і кредитів (+6,7% груд./груд. у Франції та Італії у роздрібній мережі продажів);
  • Високий рівень видач споживчих кредитів (+4,0% зростання портфелів груд./груд.), видачі по лізингу - найвищий рівень з 2014 року;
  • Динамічна комерційна діяльність на ринках капіталу, в умовах, що стали більш сприятливими у 2019 році; високий рівень активності у сфері структурованого фінансування; збільшення активів на відповідальному зберіганні та адміністрування в обслуговуванні активів.

 Позитивний внесок бізнес-ліній у зростання доходів у 2019 році 

  • Зростання базових доходів (+7,7% 4 кв./4 кв. і +3,3% 2019/2018);
  • Суттєва позитивна різниця між темпом росту доходів та темпом росту витрат (+5,5 п.п. 4кв./4кв.), покращення базового співвідношення витрат до доходів, за винятком SRF (на -3,4 п.п. до 62,6% у 4 кв. і -1,1 п.п. до 61,0% у 2019 році) попри інвестиції у розвиток у бізнес-лінії, що акумулюють активи;
  • скорочення активів, зважених на ризик, у бізнес-лініях у 4 кв. 2019 року (-2,0% груд./вер.), завдяки операціям сек’юритизації в корпоративному й інвестиційному банкінгу, не ставлячи під сумнів рівень активності;   
  • повернення вартості ризику до нормального рівня (32 базисних пункти).

 Початок реалізації Проекту Групи та Середньострокового плану, посилення партнерства між бізнес-лініями 

  • Синергія доходів Групи на рівні 9 млрд євро, що більше на 0,3 млрд євро, переважно за рахунок страхування;
  • Клієнтський Проект: підвищення показника лояльності клієнтів Регіональних банків і LCL, запуск інноваційних продуктів, інтенсивний розвиток відносин із клієнтами через цифрові канали, проведено зустрічі з 500 000 клієнтів у рамках ініціативи «Trajectoires Patrimoine»;
  • Людський Проект: група Креді Агріколь на першому місці у сфері фінансових послуг у Франції з точки зору різноманітності за версією Financial Times;
  • Соціальний Проект: Креді Агріколь С.А. випустив «зелені» облігації на суму 1 млрд євро, а Crédit Agricole Home Loan SFH випустив покриті «зелені» облігації на суму 1,25 млрд євро.   

Більше інформації про фінансові результати Групи за посиланням https://www.credit-agricole.com/en/news-channels/the-channels/newsflash/q4-and-full-year-2019-results

Про Креді Агріколь:

АТ «Креді Агріколь Банк» — сучасний універсальний банк, власником якого є провідна фінансова група в Європі — Credit Agricole Group (Франція). Група є головним партнером французької економіки та однією з найбільших банківських груп Європи. Це провідний роздрібний банк в Європі, що також має найбільший портфель активів в управлінні, є першим у галузі банківського страхування та третім у сфері проектного фінансування в Європі. Креді Агріколь працює на фінансовому ринку України з 1993 року та надає весь спектр банківських послуг бізнесу та приватним клієнтам, включаючи преміум-клієнтів. Банк приділяє особливу увагу співробітництву з компаніями агропромислового комплексу. Надійність та ділову репутацію Креді Агріколь в Україні підтверджують найвищі з можливих рейтинги Fitch, лідерські позиції в рейтингах стійкості банків, надійності банківських вкладів та найприбутковіших банків, а також 280 000 активних приватних клієнтів та 17 000 корпоративних клієнтів, серед яких міжнародні корпорації, великі українські компанії та представники малого та середнього бізнесу. Креді Агріколь Банк — соціально свідомий та відповідальний банк, що підтверджує свій статус безліччю реалізованих проектів в рамках програми корпоративної соціальної відповідальності «We Care!».  

Контакти:

Вікторія Торяник, начальник управління зв’язків з громадськістю та внутрішніх комунікацій Креді Агріколь Банку 

Електронна пошта: Viktoriia.TORIANYK@credit-agricole.ua

Програма винагород Mastercard
Як додати картку у Google Pay
Перекази з картки на картку
Інтернет-банкінг «i-Bank»
Оплата за кредит, комунальні послуги та сервіси
Акції
Заявка на довідку/виписку
Заявка на GSM банкінг
Бонусна Програма MasterCard® Rewards