Близько 100 професіоналів із IT та креативних сфер економіки відвідали Kyiv IT Breakfast, який нещодавно провели Київський ІТ Кластер у партнерстві з міжнародним банком Credit Agricole. На заході говорили про технологічну екосистему України та ділилися досвідом, як презентувати свій бізнес на міжнародних заходах. Ранкова кава, корисна інформація від експертки - СЕО Techosystem Катерини Гречко, багато нетворкінгу та ексклюзивні подарунки за донат на добрі справи, зокрема Прапор України з автографом Валерія Залужного.
«Українці дуже вимогливі до рівня IT-послуг і діджитал-рішень. Це мотивує нас постійно розвиватися та запускати нові застосунки для наших клієнтів. Друга особливість ринку, яку я хочу відзначити, це висококваліфіковані українські IT-фахівці. Здебільшого я говорю про їхнє відповідальне ставлення до роботи, надзвичайну самомотивацію до отримання нових знань та бажання надати ринку найкращі діджитал-рішення. Це вражає!» - говорить Жан-П’єр Паллар, заступник голови правління Credit Agricole.
Для тих, хто не зміг долучитися до заходу, що пройшов у діджитал-просторі Сredit Agricole, ми підготували невеликий конспект виступу.
Як відзначила Катерини Гречко, стати членом офіційної делегації від України на будь-якому заході достатньо просто. Для цього є шість чітких етапів, які слід пройти кожному потенційному учаснику:
- Оголошення open call для стартапів з дедлайнами та критеріями
- Подача на конкурс через платформу USF
- Попередній скрінінг організаторами та відбір команд до півфіналу
- Підготовка до пітчингу
- Відкритий онлайн-пітчинг перед суддівською комісією
- Відбір та оголошення фіналістів
Керівниця Techosystem поділилася своїми порадами, як краще підготуватися до участі у міжнародних конференціях:
- Уважно вивчити програму події та запланувати зустрічі з ЦА
- Завантажити застосунок конференції з програмою, анонсами, side-івентами, переліком учасників
- Крім звичайного виступу, підготувати elevator pitch та завжди бути готовим презентувати його
- Створити QR сode зі своєю контактною інформацією, друковані візитівки – ця порада особливо доречна на політично-економічних заходах
- Після знайомства одразу обмінятись інформацією, надіславши новому контакту коротке повідомлення або зробивши фото
- Збирати ліди та структурувати контактну інформацію
- Взяти за правило писати follow-up у межах 24 годин, але не пізніше 3 днів
- Офіційним джерелом комунікації є емейл – pitchdeck та інші важливі матеріали бажано надсилати на нього
Із особистого досвіду Катерина радить перед тим, як відвідувати подію, визначитись, чому вам потрібна та чи інша конференція. Це може бути отримання нових знань, спілкування з іншими фахівцями або пошук нових можливостей в кар'єрі. Також вона наголосила, що одна менш відома, проте профільна тематична конференція, може стати більш корисною, аніж багато загальних.
Окрему увагу слід приділяти і заходам, що відбуваються поза межами офіційної програми - “side events”. Вони можуть проводитись як під егідою організаторів, так і організовуватись самостійно. Доволі часто серед запрошених гостей на таких заходах можна зустріти очільників профільних напрямків міністерств різних країн, керівних технологічних компаній тощо.
В рамках Kyiv IT Breakfast усі бажаючі також могли долучитися до благодійних ініціатив, зробивши донат на проєкти гуманітарного напряму Благодійного Фонду Сергія Притули, та виграти унікальні подарунки від організаторів, зокрема прапор України з автографом Валерія Залужного.
Наступний Kyiv IT Breakfast відбудеться вже за місяць, 24-го жовтня, та допоможе зрозуміти реальний стан справ на українському IT-ринку.




