Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard

Корпоративна соціальна відповідальність пускає коріння в Україні

22 Травня 2018

«Business Ukraine», №3, травень 2018

Все більше компаній намагаються бути корисними суспільству, але позитивні приклади конче необхідні 

Принцип Корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), коли бізнес підтримує суспільство, яке його оточує, неновий для сучасної України. Але попри те, що все більше компаній в Україні розвивають свої стратегії КСВ, досі інформації на цю тему недостатньо. Вікторія Торяник, начальник управління зв’язків з громадськістю та внутрішніх комунікацій, яка координує програму КСВ банку в Україні, зазначає, що соціально-орієнтований бізнес став трендом. «Дедалі менше компаній думають лише про себе, а все більше намагаються бути корисними суспільству, розширюючи свою соціальну діяльність, наприклад, у царині еко-проектів та турботи про довкілля, філантропії, благодійності та волонтерства, а також у сфері соціального захисту співробітників. Підтримуючи різні ініціативи КСВ та допомагаючи суспільству компанії збалансовують свою комерційну та соціальну діяльність».

Тим не менше, напрям КСВ не достатньо швидко розвивається в Україні. «Попри те, що дедалі більше компаній долучаються до КСВ, очевидно, що в цій сфері недостатньо інформованості», - пояснює вона, «На нещодавній тематичній конференції в Києві багато йшлося про зростання інтересу українського бізнесу до соціальних тем. Водночас члени журі конференції висловили справжнє здивування, коли дізналися про таку кількість вражаючих соціальних ініціатив в Україні».    

Пані Торяник вважає, що поширення корисного досвіду та слугування прикладом сприятимуть подальшому розвитку КСВ в Україні. «Публічна комунікація про соціальні ініціативи не просто створює позитивний імідж компанії. Головною метою такої комунікації є поширення в українському діловому середовищі розуміння важливості питання. Ми маємо бути джерелом натхнення для інших та спонукати до провадження власних активностей з КСВ. Кожна компанія з програмою соціальних ініціатив може стати частинкою ефекту сніжного шару в українському суспільстві».   

Вікторія бачить цілий ряд супутніх факторів розвитку культури КСВ в Україні. На її думку, дух волонтерства, який зародився в Україні з 2014 року, який безпосередньо стосується цього процесу, а дедалі ширша присутність міжнародних компаній на українському ринку привела до запровадження таких світових корпоративних практик, як програми КСВ. Це, поза сумнівом, стосується Креді Агріколь Банку в Україні, де відданість і шана міжнародних принципів відповідальності чудово переплелися з місцевими традиціями залученості співробітників до такого типу активностей. Невпинно дотримуючись принципів КСВ французької групи Креді Агріколь, банк запустив свою програму КСВ в Україні у 2016 році. Тепер програма налічує близько 15 різноманітних заходів щороку.     

Стратегія КСВ українського банку Креді Агріколь охоплює чотири напрями: турбота про співробітників, благодійність та волонтерство, піклування про довкілля та спонсорство ділових та культурних подій. З усіх заходів КСВ, проведених банком в Україні, найбільше уваги привертає, напевне, програма «Дерево за автокредит», яка відображає лідерську позицію банку на українському ринку автокредитів, але водночас гарно поєднується зі справжньою зацікавленістю в ініціативах щодо захисту навколишнього середовища. «Ми підрахували, що у 2016 році в день ми видавали приблизно 13 автокредитів, а у 2017 – вже 20 автокредитів в день», - коментує Вікторія. «Оскільки ми сприяємо збільшенню кількості авто на дорогах України, ми вважаємо правильним долучитися і до захисту довкілля». Так з’явився проект «Дерево за автокредит», в рамках якого співробітники банку як волонтери висаджують дерева в Києві. Перший етап проекту відбувся у 2016 році, коли було висаджено 50 ялин у парку ім. Шевченка неподалік від головних офісів банку в центрі Києва. У 2017 році таку ініціативу було продовжено. Відтоді масштаби акції значно збільшилися: в рамках нещодавнього заходу у квітні 2018 року було висаджено 12 000 садженців сосни у Голосіївському парку Києва. 

 У 2018 році, і це вже другий рік поспіль, бюджет Креді Агріколь на благодійну діяльність подвоївся. Така фінансова підтримка необхідна для створення ефективної програми КСВ. Виходячи з власного досвіду, Вікторія Торяник каже, що успішність стратегії КСВ також залежить від підтримки керівництва, залучення співробітників та поширення ідей КСВ у компанії та чіткої координації ініціатив. Вона очікує, що нинішня тенденція до нарощення програм КСВ в Україні буде поширюватися, адже все більше компаній визнають нагальність соціально відповідального підходу. «Хоч ми і залишаємося суспільством споживачів, - зазначає вона, - ми дедалі частіше ставимо собі запитання: яку цінність ми можемо принести суспільству?».

Опитувальник клієнта
Оцінити роботу відділення
Як додати картку у Google Pay
Перекази з картки на картку
Інтернет-банкінг «i-Bank»
Комунальні послуги, поповнити мобільний
Кредитний калькулятор
Акції
Зворотній зв'язок
Заявка на довідку/виписку
Заявка на GSM банкінг
Бонусна Програма MasterCard® Rewards