Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Інформація для клієнтів щодо змін в Правилах комплексного обслуговування фізичних осіб

08 Травня 2024

Шановні клієнти, інформуємо про зміни до Правил комплексного обслуговування фізичних осіб, які набувають чинності з 10.06.2024.

Основні зміни:

  • Врегульовано поняття того, що вважається датою відкриття карткового, поточного або вкладного (депозитного) рахунку:
  • Пункт 4.0.1. доповнено фразою: «Днем відкриття карткового рахунку вважається дата підписання відповідного договору»
  • Пункт 5.1.1. доповнено фразою: «Днем відкриття поточного і вкладного (депозитного) рахунку, вважається дата укладання відповідного договору»
  • Розширено підстави, за яких можуть бути списані кошти з карткового рахунку:
  • Підпункт 8 пункту 4.1.3.1. викладено в наступній редакції: «подання клієнтом та/або представником клієнта, що діє від імені клієнта на основі нотаріальної довіреності, заяви та/або відповідного касового документа на виплату готівки через касу»
  • Додано інформацію щодо правил перевірки виконання спеціальних умов по пакетних пропозиціях:
  • Додано пункт. 4.6.5.3. Рівень виконання спеціальних умов по новій пакетній пропозиції аналізується з наступного місяця від дати активації основної платіжної картки, яка відповідає класу платіжної картки.
  • Додано пункт 4.6.5.4. У випадку зміни умов обслуговування в рамках пакетної пропозиції (перехід на пакет вищого чи нижчого класу), при аналізі рівня виконання спеціальних умов за попередній календарний місяць, застосовуються умови, передбачені тарифами відповідно до чинної пакетної пропозиції станом на поточну розрахункову дату.
  • Додано правила підключення/відключення послуги «SMS-інформування» та підключення/відключення функції PUSH-повідомлень:

Оновлено підпункт 2 пункту 4.11.9. «Якщо дезактивується функція інформування за допомогою послуги «SMS-інформування», то функція інформування за допомогою PUSH-повідомлень по активних картках підключається автоматично та відповідно, якщо дезактивується функція інформування за допомогою PUSH-повідомлень, то відповідно функція інформування за допомогою послуги «SMS-інформування» по активних картках підключається автоматично. При активації послуги «SMS-інформування» по активних картках, плата визначається чинними тарифами.

Сторони погоджуються, що з моменту вчинення клієнтом в платіжному застосунку СА+ дій з перемикання способів отримання інформування Договір вважається зміненим в частині умов інформування клієнта про стан карткового рахунку та операції з власними платіжними картками, а саме відповідна послуга є підключеною стосовно вказаної клієнтом картки, а клієнт таким, що замовив відповідний спосіб інформування. При цьому заява, яка передбачає отримання PUSH-повідомлень, може бути подана до банку виключно засобами мобільного застосунку СА+ та діє лише відносно цього конкретного мобільного застосунку, засобами якого вона була подана (тобто PUSH-повідомлення згідно із такою заявою можуть бути отримані Клієнтом лише на тому мобільному пристрої, на якому цей мобільний застосунок встановлено, та до моменту видалення такого додатка»

Оновлена версія Правил комплексного обслуговування фізичних осіб розміщена за посиланням.

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно