Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard

Французькі компанії зацікавлені у покращенні бізнес-клімату в Україні - інтерв’ю Лариси Бондарєвої

18 Квітня 2019

Журнал «Business Ukraine», випуск №2, 2019 (спецвипуск «Франція в Україні»)

Креді Агріколь спостерігає підвищення інтересу до України на тлі розширення французької ділової спільноти             

Французький банк Креді Агріколь тісно співпрацює з міжнародною діловою спільнотою України майже відтоді, як ця спільнота з’явилася у країні. Креді Агріколь був першим міжнародним банком, що з’явився на ринку незалежної України на початку 90-х років, але історія Креді Агріколь в Україні почалася раніше. В останні десятиріччя царської епохи банк був присутній на півдні сьогоднішньої України з філією в Одесі, причорноморському портовому місті, що працювала з 1892 до 1920 року. Така тривала присутність дозволила отримати цінні знання та забезпечити високу лояльність до компанії. «Деякі наші міжнародні клієнти на рубежі двадцятого сторіччя повернулися до України, і вони досі з нами», - каже Лариса Бондарєва, заступник Голови Правління Креді Агріколь Банку.         

Сьогодні в Україні присутні майже 180 французьких компаній, і більшість із них є міжнародними клієнтами Креді Агріколь. Активно долучаючись до розвитку французької ділової спільноти в Україні, банк пройшов шлях від корпоративного представництва у Києві (в дев’яностих роках) до диверсифікованого бізнесу і став надійним партнером для компаній, яким потрібна експертиза та міжнародні стандарти обслуговування.      

На думку пані Бондарєвої, французька ділова спільнота, яка пережила нестабільність останніх років, розширюється та готується до збільшення своєї присутності: існуючі компанії нарощують інвестиції, а нові планують вихід на ринок. «Ті, хто вже працює в Україні, розуміють, що найскладніший період 2014-2015 років точно позаду. Вони цілком упевнені в напрямі розвитку країни та готові інвестувати у майбутнє».         

Ця впевненість частково ґрунтується на тому, що деякі французькі компанії відзначають зміну тону діалогу між українським державним та приватним секторами. Це стало яскраво видно після глибоких зрушень 2014 року. Протягом багатьох років взаємодія з органами влади вважалася одним із найбільших викликів для будь-якого інвестора в Україні, але пані Бондарєва бачить ознаки зміни ситуації. «Ми часто обговорюємо це з нашими клієнтами. І ми бачимо, що вони поступово, але чітко усвідомлюють: нині цілком можливо мати продуктивний діалог з українськими органами влади», - каже вона. «І французький бізнес це дуже цінує. Зростає відчуття впевненості у підтримці на рівні держави, або, щонайменше, у відсутності додаткових перешкод. А це демонструє суттєві покращення українського бізнес-середовища».             

Зараз Франція є найбільшим іноземним роботодавцем у країні. Французькі компанії створили близько 30 000 робочих місць у різних галузях української економіки. Цілком природно, що серед французьких клієнтів Креді Агріколь багато агро компаній, але й інші сектори - енергетика, інфраструктура, автомобілебудування та роздрібний бізнес - також серйозно представлені. Лариса Бондарєва згадує таку помітну угоду: нещодавно Decathlon, французький гігант у виробництві спортивних товарів, відкрив перший магазин в Україні. Це свідчить про швидку диверсифікацію французького бізнесу, представленого в Україні.     

Креді Агріколь слугує мостом між Францією та Україною, банк видає щорічний довідник для потенційних інвесторів та регулярно співпрацює з французькими компаніями, яких цікавлять можливості українського ринку. Пані Бондарєва зазначає, що в останні роки вона бачить зростання обізнаності про Україну серед французької ділової спільноти, що, зокрема, викликано посиленням конкуренції на світових ринках з боку потужного агропромислового сектору України та французьких сільськогосподарських компаній. «Безперечно, Україна дедалі частіше з’являється на французьких бізнес-радарах», - каже вона.     

Краща обізнаність приводить до кращого розуміння потенційних переваг, які надає Україна, а також до більш тонкого розуміння поточної ситуації в ній. «В Україні починають бачити сильного міжнародного гравця в агропромисловому секторі, що, звісно, мотивує людей вивчати нові можливості. І коли ми обговорюємо ці можливості, французькі керівники виявляються обізнаними з проблемами, які стоять перед країною».  

Рівень міжнародної обізнаності про Україну зростає, проте все ще залишає бажати кращого. Тож Креді Агріколь намагається підвищити рівень знань про країну у представників французького бізнесу. «Для багатьох французів Україна досі є невідомою фігурою. Наша роль – надати об’єктивну та повну інформацію про українські реалії», - каже Лариса Бондарєва. «Так, тут є великі можливості, але є і значні труднощі, які треба подолати. Ми намагаємося це пояснити та пропонуємо свою експертизу, щоб допомогти компаніям досягти успіху».  


Опитувальник клієнта
Оцінити роботу відділення
Як додати картку у Google Pay
Перекази з картки на картку
Інтернет-банкінг «i-Bank»
Комунальні послуги, поповнити мобільний
Кредитний калькулятор
Акції
Зворотній зв'язок
Заявка на довідку/виписку
Заявка на GSM банкінг
Бонусна Програма MasterCard® Rewards