Потужна динаміка по всьому спектру потреб клієнтів
Завдяки відновленню потенціалу своєї моделі задля забезпечення безперервного органічного зростання, Група наразі має позитивну комерційну динаміку по всіх своїх бізнес-лініях. У другому кварталі роздрібні банки залучили 471 000 нових клієнтів, з яких 100 000 – за межами Франції (Італія і Польща). Рівень забезпечення клієнтів продуктами страхування майна і від нещасних випадків продовжив зростати і сягнув 42,8% для Регіональних банків Групи (+0,5 п.п.), 27,4% для LCL (+0,5 п.п.) і 17,9% для Креді Агріколь Італія (+2,3 п.п.).
Попри високу інфляцію і відсоткові ставки, видача споживчих кредитів зросла на 9% завдяки росту на 30% у сегменті автомобільного кредитування.
На тлі невизначеності і волатильності на фінансових ринках і зростання неприйняття ризику серед інвесторів, бізнес-лінія управління активами отримала надходження у розмірі 3,7 млрд євро. Крім того, на 20,4% порівняно з другим кварталом минулого року зросли обсяги структурованого кредитування корпоративного і інвестиційного банкінгу.
Така комерційна динаміка свідчить про подальше зростання доходів Групи, зокрема, у другому кварталі їхній рівень сягнув рекордних 9,16 млрд євро для Групи Креді Агріколь (+9,5%) і 6,3 млрд євро для Креді Агріколь С.А. (+15,6%).
Модель, що має змогу компенсувати вплив менш сприятливого середовища
З огляду на те, що Група працює у реальному секторі економіки, вона відчуває на собі вплив інфляційного середовища, де стрімко зростають процентні ставки. Більш жорстка монетарна політика тисне на попит і, відтак, і на обсяги кредитування в секторі роздрібного бізнесу. Кредити з фіксованою процентною ставкою переносять процентний ризик з клієнта на банки, і це закономірно і тимчасово впливає на чисту посередницьку маржу в умовах швидкої зміни ставок. Вартість ризику також зростає, хоча й залишається на рівні, нижчому за припущення, зроблені в стратегічному плані Ambitions Креді Агріколь С.А. до 2025 року.
Підтвердженням здатності цієї моделі поглинати волатильність середовища з більш жорсткими обмеженнями є той факт, що Група опублікувала результати найвищого рівня: у другому кварталі 2023 року частка чистого доходу Групи Креді Агріколь у загальному чистому доході Групи сягнула 2,48 млрд євро, що на +2,1% більше порівняно з другим кварталом 2022 року, тоді як аналогічний показник для Crédit Agricole S.A. зріс на +24,7% до рекордних 2,04 млрд євро.
Позиції капіталу й ліквідності залишаються на високому рівні
Станом на 30 червня платоспроможність Групи є однією з найкращих у Європі для цього сектору, ще й значно вищою за нормативні вимоги, а коефіцієнт базового капіталу першого рівня (CET1) на перехідній основі складає 17,6%, залишаючись незмінним з кінця березня 2023 року.
Крім цього, коефіцієнт непрацюючих кредитів (NPL) Групи Креді Агріколь залишався низьким – на рівні 2,1%, а коефіцієнт покриття непрацюючих кредитів сягнув високого рівня у 83,6%, що є одним із найкращих показників у Європі.
Безперервна мобілізація в інтересах клієнтів і суспільства в цілому
Упродовж другого кварталу було оперативно реалізовано низку заходів, спрямованих на прискорення процесу подання скарг і виплати компенсацій, а також на підтримку клієнтів, які постраждали внаслідок заворушень у Франції. Також з’явилася можливість відстрочки погашення і, у виняткових випадках, скасування франшизи.
У другому кварталі Група зміцнила свої позиції на ринку мобільності завдяки успішному запуску мультибрендового операційного лізингу Leasys – спільного підприємства компаній Stellantis і CA CF, а також створення Креді Агріколь Авто Банку [Crédit Agricole Auto Bank] в результаті придбання 100% акцій FCA Bank.
Також 1 липня у рамках Crédit Agricole S.A. на найвищому рівні було створено управління соціальних зобов’язань – з метою визначення, просування, управління та координації екологічних і соціальних ініціатив Групи, а також сприяння відповідальному та сталому підходу в усіх сферах бізнесу та відносин із зацікавленими сторонами.
Детальніше за посиланням