Відмінні результати завдяки універсальній банківській моделі Групи
На відміну від надмірно спеціалізованих банківських моделей або банків, які наразі стикаються з проблемами через те, що не змогли або не відчули потреби хеджувати вплив зростання ставок, Креді Агріколь спеціалізується на трансформації, щозахищає клієнтів, завдяки активному кредитуванню за фіксованими ставками та комбінації управління активами іпасивами, адаптованої до фундаментальної місії – бутипосередником між ресурсами та їх використанням, заощадженнями та фінансуванням.
Креді Агріколь – це універсальний банк, який:
•працює у всіх сегментах ринків (з фізичними особами, особами, що провадять незалежну професійну діяльність, корпоративними клієнтами, органами державної влади, тощо);
•побудований таким чином, щоб забезпечити комплексне задоволення потреб клієнтів через формування довгострокових відносин з ними у таких сферах, якзаощадження, страхування, пенсія, здоров’я, автомобільне кредитування або лізинг, рішення у сфері нерухомості, фінансування або лізинг, дистанційний моніторинг і перехід на відновлювальні джерела енергетики;
•працює в усіх регіонах – як у центрі великого міста, так у сільській місцевості;
•обслуговує максимально широке коло клієнтів: від найбагатших до найуразливіших.
Гіперінклюзивна по своїй суті модель із потенціалом для постійного розвитку
Відмінні комерційні та фінансові показники Групи свідчать про її комерційну цінність, високодиверсифіковану модель і неабияку відданість справі усіх її команд.
Комерційна діяльність була стабільною по усіх бізнес-лініях. Клієнтська база Групи розширилася, що свідчить про її привабливість: валовий показник залучення клієнтів усегменті роздрібного бізнесу становить +555°000 нових клієнтів.
Рівень забезпечення клієнтів продуктами продовжив зростати. Так, Група зафіксувала підвищення рівня забезпечення страхуванням майна та страхуванням від нещасних випадків (42,9% у регіональних банках, 27,4% у LCL та 17,3% в Італії), рекордні притоки за програмами інвестиційного страхування життя (unit-linked) у Crédit Agricole Assurances (+2,4 млрд євро) та значне зростання базових доходів у корпоративному та інвестиційному банкінгу (+20,9% у 1 кварталі порівняно з 1 кварталом попереднього року).
Успішний універсальний банк
Завдяки своєму високодиверсифікованому характеру ця модель також дає потужні і стабільні фінансові результати, оскільки за рахунок найрезультативніших бізнес-ліній цьогокварталу вдалося компенсувати менш сприятливу динаміку убізнес-лініях, на які безпосередньо вплинуло стрімкезростання відсоткових ставок.
Крім того, у першому кварталі 2023 року частка чистого прибутку Crédit Agricole S.A. у загальному чистому доході Групи зросла у 2,1 рази порівняно з першим кварталом 2022 року та становить 1,2 млрд євро. Частка чистого доходу групи Креді Агріколь становить 1,7 млрд євро, що на 23,6% більше, ніж у першому кварталі 2022 року. Базовий дохід Креді Агріколь С.А. зріс на 10,4% до 6,1 млрд євро, що є рекордним показником для першого кварталу. Базовий дохід групи Креді Агріколь склав 8,9 млрд євро (+1,8%) завдяки стійкій активності всіх бізнес-ліній.
Надійний універсальний банк
Станом на 31 березня платоспроможність Групи є однією з найкращих у Європі для цього сектору, значно вищою за нормативні вимоги, а коефіцієнт базового капіталу першого рівня (CET1) на перехідній основі складає 17,6%, залишаючись стабільним порівняно з кінцем грудня 2022 року.
Крім цього, коефіцієнт непрацюючих кредитів групи КредіАгріколь був низьким - 2,1%.
Коефіцієнт покриття непрацюючих кредитів сягнув високого рівня у 83%, що є одним із найкращих показників у Європі.
Універсальний банк, відданий змінам на благо всіх своїх клієнтів
В умовах швидких соціальних, екологічних і технологічних змін Креді Агріколь продовжує реалізацію ініціатив, проголошених у середньостроковому плані Ambitions 2025, спрямованого на те, щоб зробити ці зміни доступними для всіх.
У першому кварталі Креді Агріколь зміцнив свої позиції провідного гравця у сфері «зеленої мобільності» завдяки двом масштабним угодам: створенню Leasys – нового гравця на ринку мультибрендового операційного лізингу – у результаті партнерства між Stellantis та CA CF, та появі Crédit AgricoleAuto Bank, загальноєвропейського лідера у сфері мультибрендового автокредитування, який виник у результатіповного поглинання CA Consumer Finance банку FCA Bank та компанії Drivalia (автолізинг, каршерінг).
У відповідь на дедалі більші потреби всіх своїх клієнтів у платіжних послугах, Група прагнула посилити свій інноваційний потенціал і оголосила про початок ексклюзивних переговорів з компанією Worldline з метою створення ключового гравця на ринку платіжних послуг для торговців у Франції, який би зміг працювати по всьому ланцюгу вартості.
Щоб дозволити своїм клієнтам скористатися комплексною пропозицією у сфері нерухомості для всіх категорій активів та в усіх регіонах, Група вирішила поглибити свою експертизу в цій галузі шляхом придбання Crédit Agricole Immobilierкомпанії з управління нерухомістю Sudeco (управління синдикатами, орендою і технічний менеджмент), яка спеціалізується на комерційній нерухомості.
Більше інформації за посиланням