Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Програма винагород MasterCard
Каталог подарунків World MasterCard

Драйвити фінанси

31 Липня 2018

Спецвипуск «100 найкращих ТОП-менеджерів» (видавництво «Економіка»). Липень 2018

Член Правління Креді Агріколь Банку Лариса Бондарєва - про філософію партнерства, стратегічні плани і банкінг майбутнього
Креді Агріколь в Україні - 25 років. Це досить великий період для банку. Які 5 якостей ви б відзначили для опису еволюції, через яку він пройшов за ці роки?

Для мене банк завжди амбіційний, драйвовий, позитивний, готовий до змін, він думає про клієнтів і співробітників. Я почала роботу в банку в 2003 році. І весь цей час спостерігаю за високими темпами і динамікою розвитку. Адже банк починав з невеликої команди і обслуговував виключно міжнародних клієнтів, а сьогодні Креді Агріколь - це універсальний банк, що нараховує понад 2300 співробітників, з найвищими рейтингами Fitch в Україні, з європейськими стандартами роботи і відповідальним веденням бізнесу. Ми - найбільш «дорослий» іноземний банк в Україні і сьогодні входимо в ТОП-10 найбільших фінустанов за розміром активів. Це банк, яким я щиро пишаюся. 

У чому відмінність Креді Агріколь від інших банків?
Перша важлива особливість - це філософія взаємин з нашими клієнтами, де акцент зроблений на моделі партнерства і довіри. Якісний класичний банкінг - це must have. Ми ж хочемо робити для клієнтів більше, бути справжніми партнерами і тим самим створювати для них додаткову цінність. Саме тому ми прагнемо знати і розуміти бізнес клієнтів, вивчати їх потреби, допомагати їм реалізовувати їхні проекти та створювати більше можливостей для розвитку їхнього бізнесу.
Філософія партнерства втілюється також у формулі co-creation. Ми все більше створюємо разом з нашими клієнтами. Вони виступають для нас головними експертами щодо банкінгу майбутнього, діляться своїм баченням, оцінюють продукти, сервіси. Ми ж допомагаємо їм побачити зони росту і вдосконалення їхнього бізнесу, також розробляємо спільні проекти, в тому числі і з залученням Групи. Цей підхід лежить в основі позиціонування групи Credit Agricole - «Весь банк саме для Вас!», і ми успішно втілюємо його тут, в Україні. Нам приємно спостерігати, як бізнес багатьох наших клієнтів зростає разом із нами.
Ще одна особливість - наш досвід і експертиза, якими ми ділимося з клієнтами. З одного боку, це колосальні знання і практики групи Credit Agricole, напрацьовані за більш ніж 130 років діяльності в 50 країнах, з іншого боку - це експертиза локальних фахівців. Ми багато часу приділяємо вивченню специфіки бізнесу клієнтів, наприклад, наші агро фахівці до 70% свого часу проводять «в полях». Ми є лідерами думки в багатьох сферах: для міжнародних компаній та інвесторів, для компаній аграрного сектору, для українського бізнесу, який виходить на зарубіжні ринки. Зараз, наприклад, багато запитів на відкриття рахунків і обслуговування в Польщі, оскільки цей ринок є перспективним для України.

Які плани в банку на найближчі роки?

Креді Агріколь в Україні буде продовжувати реалізацію довгострокової стратегії, заснованої на органічному зростанні і бізнес-синергії з групою Credit Agricole. Вона орієнтована на активну підтримку сектора агрі-агро, міжнародних компаній та великого локального бізнесу, зацікавленого у виходах на зарубіжні ринки. Ми будемо розвиватися як універсальний банк, що працює і з роздрібними клієнтами, українським бізнесом, і з міжнародними компаніями. Будемо підсилювати підтримку іноземних інвесторів, допомагати їм у виході на український ринок і в розвитку їхніх комерційних зв'язків з українськими компаніями.

Ми будемо і далі інвестувати в локальну економіку, фінансуючи в тому числі і клієнтів МСБ. Що стосується приватних осіб, будемо робити акцент на клієнтах категорії affluent, приділяючи особливу увагу преміум-сегменту. Звичайно ж, продовжимо утримувати наші лідерські позиції в сфері автокредитування, де займаємо більше 40% ринку. В рамках стратегії також заплановані значні інвестиції в діджитал-трансформацію, реструктуризацію мережі, продукти і підвищення ефективності.

Ми продовжимо відкривати відділення нового формату в Києві та інших великих містах. У минулому році ми успішно запустили MNC Desk у Західній Україні - офіс з обслуговування міжнародних компаній, щоб бути ближче до наших клієнтів.

Що стосується нових напрямків - в фокусі IT сегмент і проекти з енергоефективності. Цього року спільно з ЄБРР ми запустили програму кредитування IQ Energy і вже видали кредитів на кілька мільйонів гривень. Будемо і далі підтримувати зелені ініціативи, які є важливою складовою нашої глобальної програми КСВ "We Care!". Крім того, ми плануємо розширювати наші благодійні ініціативи, надаючи підтримку дитячим будинкам і медичним установам, а також продовжимо направляти енергію на турботу про співробітників та їх розвиток.

Які ваші продукти найбільше користуються попитом, і як змінився продуктовий портфель за останні кілька років?

Всі клієнтські сегменти демонструють інтерес до інвестиційного фінансування. Через кризу середньо- і довгострокові проекти були заморожені. Виник відкладений попит. Зараз якраз ми і закриваємо цю прогалину.

Яка специфіка кредитування великого бізнесу? Чи є особливості або проблеми в роботі з такою категорією?

Характерна особливість українського великого бізнесу зараз - це інтерес до виходу на нові експортні ринки і пошук нових партнерів, в тому числі і банків, які можуть підтримати цей процес як у плані консалтингу, так і в плані фінансування. Якщо говорити про проблеми, то український бізнес - це складна структура груп з десятком юридичних осіб у складі, з неконсолідованою і неаудованою фінансовою звітністю. Це ускладнює діалог з банками.

Як ви вважаєте, чи є фінтех конкурентом традиційному банківському сектору?

Я вважаю, вони будуть доповнювати один одного.

Які сектори зараз є найбільш перспективними?

Ми бачимо майбутнє за IT, інфраструктурою, агро. Придивляємося до стартапів. Нещодавно ми провели зустріч з французькими стартапами, які презентували ідеї для агросектору. Деякі проекти зацікавили наших клієнтів, які готові викуповувати продукт або інвестувати. До речі, на рівні групи Credit Agricole напрямок стартапів вже активно розвивається.

Розкажіть докладніше.

Кілька років тому група Credit Agricole в Парижі створила перший бізнес-інкубатор Le Village - систему, що дозволяє стартапам знаходити інвестиційні рішення і можливості для виходу на ринок. В цілому у Франції діє вже 22 бізнес-інкубатора Le Village. Тут загалом більш ніж 400 стартапів, які з 2014 по 2017 рік залучили 23,5 млн євро інвестицій. В Le Village стартап може отримати приміщення, коучинг, але головне - доступ до учасників ринку, зокрема до понад 300 партнерів, серед яких великий корпоративний бізнес і МСБ. І це найголовніша цінність, яку Група може дати стартапам. В Le Village є вже і український стартап.

Перекази з картки на картку
Інтернет-банкінг «i-Bank»
Комунальні послуги, поповнити мобільний
Кредитний калькулятор
Акції
Зворотній зв'язок
Заявка на довідку/виписку
Заявка на GSM банкінг
Відділення та банкомати
Бонусна Програма MasterCard® Rewards