Novoe Vremya Березень 2021
Колонка директорки департаменту розвитку преміумбанкінгу Креді Агріколь Банку Єлизавети Тимошенко для видання «Новое время»
Час — єдиний невідновний ресурс і найцінніший капітал. Особливо це відчувають люди бізнесу. У них будь-яке зволікання — втрачена вигода, неукладена угода, недоотриманий дохід та інше. Суспільство рухають саме динамічні, сміливі й амбітні люди, які орієнтовані на результат. Всіх їх об'єднує прагнення досягти більшого і бажання підкреслити свою індивідуальність.
Вони і є цільовою аудиторією оновленого преміум-банкінгу Grand Prix від Креді Агріколь. За допомогою цілого набору ексклюзивних продуктів і сервісів ми із задоволенням допомагаємо клієнтам вирішити навіть найскладніші завдання тайм-менеджменту. Близько 40% наших преміум-клієнтів з нами вже більше 5 років. Їхня лояльність — найбільша нагорода для нас.

Grand Prix — додаткові можливості й максимум комфорту для наших клієнтів
Преміум-сервіси — це історія про ефективність, про те, як робити більше, витрачаючи при цьому менше часу й енергії. Наші клієнти часто здійснюють ділові та туристичні поїздки, тому обирають найкомфортніші авто. Вони відвідують нові місця, адже хочуть постійно розвиватися, пізнавати все невідоме й екзотичне. Щоб бути успішними в своїй справі, наші клієнти прагнуть оточити себе професіоналами у всіх сферах: фешн, банкінг, медицина, туризм.
Преміум-банкінг Grand Prix від Креді Агріколь дарує час
Преміум-клієнти обслуговуються в окремому порядку в спеціальних преміум-локаціях наших відділень. А це — економія часу, винятковий рівень комфорту і 100% конфіденційність. Персональний менеджер допоможе вирішити всі фінансові питання клієнта, щоб у нього залишилося більше часу на глобальні цілі та на улюблені справи.

Premium banking Grand Prix — це єдина точка входу у світ сервісів із різних сфер. Комплексний підхід — це зручно, адже він забезпечує легкість і швидкість у задоволенні численних потреб наших клієнтів. Наприклад, персональний менеджер допоможе вирішити складні переговорні питання при виникненні страхового випадку. Також він може дистанційно супроводжувати клієнта в разі форс-мажорної нестандартної ситуації, наприклад, при втраті документів за кордоном допоможе скоординувати дії клієнта для виходу з такої невизначеності. Наші персональні менеджери закривають цілий ряд питань, які безпосередньо не пов’язані з банкінгом… Погодьтеся, приємно і надійно мати єдину точку входу вирішення всіх ваших завдань.
Креді Агріколь швидко реагує на мінливі потреби ринку. Найпростіші операції (платежі, перекази тощо) клієнтам вже зручно робити самостійно, в сучасному мобільному застосунку СА+. А цінність преміального банкінгу в тому, що це — «парасолька» для клієнта з акцентом на цінність — час.

Grand Prix вирішує більшість організаційних питань у подорожах і ділових поїздках. У преміум-пакеті найвищого класу включені всі найкорисніші сервіси, які роблять поїздку комфортною і привілейованою: безкоштовний доступ у лаунж-зони аеропортів по всьому світу, експрес-реєстрація на рейси, супровід персональним менеджером, дистанційні канали комунікації та обслуговування, а також інші корисні опції. При цьому клієнта не турбують рутинні процеси організації поїздки: бронювання готелю, авіаквитків, авто, питання трансферу і навіть компенсації в разі затримки або втрати багажу. Ми бережемо його час і енергію.
Наші клієнти — переможці, люди рівня Grand Prix. Вони вимогливі. Насамперед до сервісу класу luxury. Ми надихаємося їхніми історіями перемог і всіляко намагаємося допомогти в досягненні їхніх глобальних цілей. Так, ми говоримо «Дякуємо!» за те, що наші клієнти рухають прогрес, розвивають суспільство й економіку.