Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Банк добрих справ

15 Липня 2021

Журнал "ТОП-100. Рейтинги найбільших"  Липень 2021

Керівниця PR і корпоративних комунікацій Credit Agricole Bank Вікторія Торяник розповідає, як волонтерська ініціатива перетворилася в стратегічну програму корпоративної соціальної відповідальності We Care!, і як проект вплинув на банк і співробітників.

Вікторія, розкажіть про ідею створення програми We Care!

Історія програми We Care! почалася в 2016 році як волонтерська ініціатива. Тоді я приєдналася до Credit Agricole, щоб вибудовувати роботу з комунікаціями і брендом. Мене завжди цікавило питання - як бізнес може бути корисним для суспільства, тому я завжди захоплювалася соціальними ініціативами. У банку цей вектор ніким не покривався, хоча я бачила багато можливостей для благодійності, банк був готовий і відкритий до таких ініціатив. З нашою командою як волонтери ми почали поступово розвивати КСВ. В результаті створили програму We Care!

В цьому році проекту виповнилося 5 років. За цей час він з волонтерської ініціативи перетворився в стратегічну програму з чіткою стратегією за кількома важливими векторами, з серйозним бюджетом і політиками, а ще - з величезною підтримкою і залученням топменеджменту.

Назва програми говорить сама за себе

У самій назві ми хотіли закласти основний посил. Нам дійсно важливо, що ми можемо дати світові, яку користь принести, як ми можемо масштабувати добрі справи. Credit Agricole входить в десятку найбільших банків в Україні. Ми, як фінансова компанія з міжнародним капіталом, реалізовуємо єдиний для всієї групи Credit Agricole сенс існування - «Діяти щодня в інтересах клієнтів і суспільства». Ще нам важливо бути прикладом для інших компаній, активно просувати напрям соціальної відповідальності бізнесу.

У проекту є як внутрішні, так і зовнішні напрями?

Насправді We Care! - об'ємна програма КСВ. Вона складається з п'яти блоків: благодійність, волонтерство, турбота про співробітників, екоініціатіви, розвиток культури (зокрема французької). У рік ми втілюємо понад 40 проектів і прагнемо максимально залучати наших співробітників у ці проекти. До речі, в цьому році у нас з'явився проект «Амбасадор Credit Agricole», учасники якого самі реалізовують різні КСВ ініціативи в своїх регіонах.

Які проекти We Care! можна назвати ключовими?

Банк реалізовує масштабні екопроекти для зниження карбонового сліду, у нас є навіть своя сонячна батарея, а в автопарку банку - електрокари. Це, безумовно, ключовий блок, що вимагає звітності про результати на рівні Групи.

Банк також робить системні благодійні проекти: допомога медичним закладам, опіка над дитячими будинками та центрами реабілітації, внесок в розвиток дитячого спорту і промо активного способу життя. Один з важливих, на мій погляд, проектів - це День донора крові. Кожної останньої п'ятниці місяця, більше 30 місяців поспіль, ми збиралися командою і разом здавали кров в Дитячий кардіоцентр. З початком карантину продовжуємо цю традицію, але персонально. Це класний волонтерський проект, який не тільки рятує життя, але ще і формує у співробітників розуміння важливості добрих справ. Тепер він, до речі, проходить і в багатьох містах. Ще один класний проект знаходиться на перетині екоініціатив і благодійності, його може реалізувати будь-яка компанія без бюджету. Мова про передачу комп'ютерів і оргтехніки неприбутковим організаціям. Ми разом з IT-командою даємо друге життя техніці, яка йде на списання, і передаємо її організаціям, які в ній дуже потребують. За кілька років передали більше 350 одиниць техніки і готові відгукнутися на нові запити.

Чи була програма відкоригована в зв'язку з пандемією?

Звісно! До того ж саме в період пандемії ми реалізували найбільш масштабну в історії Credit Agricole благодійну ініціативу. Разом з нашим партнером БФ «Твоя Опора» ми придбали для 10 лікарень з 8 областей 99 одиниць різноманітного медичного обладнання, зокрема апарати ШВЛ, УЗД, монітори пацієнта. Наприклад, ми повністю обладнали реанімаційний блок в Чернівецькій обласній лікарні, покрили всі потреби дитячої інфекційної лікарні в Харкові. У минулому році в рамках We Care! банк виділив на допомогу українським медичним закладам рекордний бюджет - 11,2 млн гривень, що в рази вище запланованого. Цей неймовірно сильний проект - ініціатива нашого топменеджменту.  

До речі, а як самі топменеджери залучені в КСВ?

Вся команда правління - це дуже активні учасники і промоутери наших соціальних ініціатив. Вони бігають в черіті марафонах, висаджують разом з командами дерева, роблять благодійні внески і запускають масштабні системні проекти. А ще у нас є унікальний кейс «Благодійний аукціон від топменеджерів». У якості лотів - особливі події від топів: майстер-класи гри на фортепіано, приготування піци, ігри в гольф, катання на вейкборді або квадроциклах, винна дегустація або вечеря у французькому ресторані. Будь-який співробітник може придбати лот і виграти таку подію, а всі зібрані кошти йдуть на добрі справи.

У минулому році ми зібрали майже 57 тис. грн. Але найцінніше в цьому проекті - суперзалученість всіх і особистий приклад перших осіб компанії. Це драйвер прискорення КСВ.

Які екоініціатіви реалізовуються в рамках We Care! і яка їхня суть?

Екоініціатіви - важливий напрям We Care! Банк впроваджує програму зниження карбонового сліду, яка є частиною глобальної Кліматичній стратегії нашої Групи. Кожен наш новий проект опрацьовується з точки зору екологічності. Наприклад, при відкритті нового відділення або модернізації діючого банк робить його як смарт-офіс - максимально знижує споживання ресурсів, оцінює енергоефективність. Уже кілька років ми використовуємо виключно папір з вторсировини. Він менш привабливий, і спочатку ми спостерігали опір, але зараз зворотний тренд - використовувати білий папір вже непристойноJ Є й інші локальні ініціативи - висадка дерев, прибирання сміття.

Яка довгострокова програма в цьому проекті?

Ми прагнемо реалізовувати системні проекти, які вирішують глобальні завдання. Будь-яка наша інвестиція в рамках We Care! повинна нести максимум користі і бути зрозумілою і прозорою. Фокус будемо робити на проекти, які залучають людей, масштабувати корпоративне волонтерство.

Ми хочемо бути прикладом для інших компаній. Я вважаю, що бути прикладом - це теж інвестиція. Вірю, що наш внесок в суспільство вимірюється не тільки грошовими коштами, а й прикладом = впливом на масштабування КСВ проектів в Україні.

Як реалізація проектів програми We Care! вплинула на залучення співробітників?

Credit Agricole - банк добрих справ, і це не гасло, а суть нашої корпоративної культури. В компанії багато проактивних і позитивно налаштованих людей, і наші волонтерські проекти - вдалий інструмент для об'єднання їх ресурсів і енергії. Сьогодні, через п'ять років після запуску програми, нас називають одним із драйверів соціальних проектів в Україні. І це заслуга дуже багатьох людей, які завжди залучаються до черіті проектів банку. Адже, глобально це не про те, щоб перерахувати кошти, це про те, щоб віддати частинку себе – свого часу, уваги, співпереживання. Мені дуже подобається думка про те, що благодійністю займаються щасливі люди. У нас таких багато. І я додам - і щасливі бренди, такі як Credit Agricole.

Програма винагород Mastercard
Мобільний додаток СА+
Як додати картку у Apple Pay
Як додати картку у Google Pay
Перекази з картки на картку
Інтернет-банкінг «i-Bank»
Оплата за кредит, комунальні послуги та сервіси
Оцініть задоволеність сайтом
Бонусна Програма MasterCard® Rewards