Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Банк добрих справ

15 Липня 2021

Журнал "ТОП-100. Рейтинги найбільших"  Липень 2021

Керівниця PR і корпоративних комунікацій Credit Agricole Bank Вікторія Торяник розповідає, як волонтерська ініціатива перетворилася в стратегічну програму корпоративної соціальної відповідальності We Care!, і як проект вплинув на банк і співробітників.

Вікторія, розкажіть про ідею створення програми We Care!

Історія програми We Care! почалася в 2016 році як волонтерська ініціатива. Тоді я приєдналася до Credit Agricole, щоб вибудовувати роботу з комунікаціями і брендом. Мене завжди цікавило питання - як бізнес може бути корисним для суспільства, тому я завжди захоплювалася соціальними ініціативами. У банку цей вектор ніким не покривався, хоча я бачила багато можливостей для благодійності, банк був готовий і відкритий до таких ініціатив. З нашою командою як волонтери ми почали поступово розвивати КСВ. В результаті створили програму We Care!

В цьому році проекту виповнилося 5 років. За цей час він з волонтерської ініціативи перетворився в стратегічну програму з чіткою стратегією за кількома важливими векторами, з серйозним бюджетом і політиками, а ще - з величезною підтримкою і залученням топменеджменту.

Назва програми говорить сама за себе

У самій назві ми хотіли закласти основний посил. Нам дійсно важливо, що ми можемо дати світові, яку користь принести, як ми можемо масштабувати добрі справи. Credit Agricole входить в десятку найбільших банків в Україні. Ми, як фінансова компанія з міжнародним капіталом, реалізовуємо єдиний для всієї групи Credit Agricole сенс існування - «Діяти щодня в інтересах клієнтів і суспільства». Ще нам важливо бути прикладом для інших компаній, активно просувати напрям соціальної відповідальності бізнесу.

У проекту є як внутрішні, так і зовнішні напрями?

Насправді We Care! - об'ємна програма КСВ. Вона складається з п'яти блоків: благодійність, волонтерство, турбота про співробітників, екоініціатіви, розвиток культури (зокрема французької). У рік ми втілюємо понад 40 проектів і прагнемо максимально залучати наших співробітників у ці проекти. До речі, в цьому році у нас з'явився проект «Амбасадор Credit Agricole», учасники якого самі реалізовують різні КСВ ініціативи в своїх регіонах.

Які проекти We Care! можна назвати ключовими?

Банк реалізовує масштабні екопроекти для зниження карбонового сліду, у нас є навіть своя сонячна батарея, а в автопарку банку - електрокари. Це, безумовно, ключовий блок, що вимагає звітності про результати на рівні Групи.

Банк також робить системні благодійні проекти: допомога медичним закладам, опіка над дитячими будинками та центрами реабілітації, внесок в розвиток дитячого спорту і промо активного способу життя. Один з важливих, на мій погляд, проектів - це День донора крові. Кожної останньої п'ятниці місяця, більше 30 місяців поспіль, ми збиралися командою і разом здавали кров в Дитячий кардіоцентр. З початком карантину продовжуємо цю традицію, але персонально. Це класний волонтерський проект, який не тільки рятує життя, але ще і формує у співробітників розуміння важливості добрих справ. Тепер він, до речі, проходить і в багатьох містах. Ще один класний проект знаходиться на перетині екоініціатив і благодійності, його може реалізувати будь-яка компанія без бюджету. Мова про передачу комп'ютерів і оргтехніки неприбутковим організаціям. Ми разом з IT-командою даємо друге життя техніці, яка йде на списання, і передаємо її організаціям, які в ній дуже потребують. За кілька років передали більше 350 одиниць техніки і готові відгукнутися на нові запити.

Чи була програма відкоригована в зв'язку з пандемією?

Звісно! До того ж саме в період пандемії ми реалізували найбільш масштабну в історії Credit Agricole благодійну ініціативу. Разом з нашим партнером БФ «Твоя Опора» ми придбали для 10 лікарень з 8 областей 99 одиниць різноманітного медичного обладнання, зокрема апарати ШВЛ, УЗД, монітори пацієнта. Наприклад, ми повністю обладнали реанімаційний блок в Чернівецькій обласній лікарні, покрили всі потреби дитячої інфекційної лікарні в Харкові. У минулому році в рамках We Care! банк виділив на допомогу українським медичним закладам рекордний бюджет - 11,2 млн гривень, що в рази вище запланованого. Цей неймовірно сильний проект - ініціатива нашого топменеджменту.  

До речі, а як самі топменеджери залучені в КСВ?

Вся команда правління - це дуже активні учасники і промоутери наших соціальних ініціатив. Вони бігають в черіті марафонах, висаджують разом з командами дерева, роблять благодійні внески і запускають масштабні системні проекти. А ще у нас є унікальний кейс «Благодійний аукціон від топменеджерів». У якості лотів - особливі події від топів: майстер-класи гри на фортепіано, приготування піци, ігри в гольф, катання на вейкборді або квадроциклах, винна дегустація або вечеря у французькому ресторані. Будь-який співробітник може придбати лот і виграти таку подію, а всі зібрані кошти йдуть на добрі справи.

У минулому році ми зібрали майже 57 тис. грн. Але найцінніше в цьому проекті - суперзалученість всіх і особистий приклад перших осіб компанії. Це драйвер прискорення КСВ.

Які екоініціатіви реалізовуються в рамках We Care! і яка їхня суть?

Екоініціатіви - важливий напрям We Care! Банк впроваджує програму зниження карбонового сліду, яка є частиною глобальної Кліматичній стратегії нашої Групи. Кожен наш новий проект опрацьовується з точки зору екологічності. Наприклад, при відкритті нового відділення або модернізації діючого банк робить його як смарт-офіс - максимально знижує споживання ресурсів, оцінює енергоефективність. Уже кілька років ми використовуємо виключно папір з вторсировини. Він менш привабливий, і спочатку ми спостерігали опір, але зараз зворотний тренд - використовувати білий папір вже непристойноJ Є й інші локальні ініціативи - висадка дерев, прибирання сміття.

Яка довгострокова програма в цьому проекті?

Ми прагнемо реалізовувати системні проекти, які вирішують глобальні завдання. Будь-яка наша інвестиція в рамках We Care! повинна нести максимум користі і бути зрозумілою і прозорою. Фокус будемо робити на проекти, які залучають людей, масштабувати корпоративне волонтерство.

Ми хочемо бути прикладом для інших компаній. Я вважаю, що бути прикладом - це теж інвестиція. Вірю, що наш внесок в суспільство вимірюється не тільки грошовими коштами, а й прикладом = впливом на масштабування КСВ проектів в Україні.

Як реалізація проектів програми We Care! вплинула на залучення співробітників?

Credit Agricole - банк добрих справ, і це не гасло, а суть нашої корпоративної культури. В компанії багато проактивних і позитивно налаштованих людей, і наші волонтерські проекти - вдалий інструмент для об'єднання їх ресурсів і енергії. Сьогодні, через п'ять років після запуску програми, нас називають одним із драйверів соціальних проектів в Україні. І це заслуга дуже багатьох людей, які завжди залучаються до черіті проектів банку. Адже, глобально це не про те, щоб перерахувати кошти, це про те, щоб віддати частинку себе – свого часу, уваги, співпереживання. Мені дуже подобається думка про те, що благодійністю займаються щасливі люди. У нас таких багато. І я додам - і щасливі бренди, такі як Credit Agricole.

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно