Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Бонусна Програма MasterCard® Rewards
Каталог подарунків World MasterCard

Провідний спеціаліст управління якості сервісу та підтримки мережі

Вимоги до кандидатів:

  • Освіта - вища економічна (спеціальності «Банківська справа», «Фінанси» або «Маркетинг»);
  • бажано з досвідом роботи в банківській сфері від 1 до 2-х років;
  • Вільне володіння комп'ютерною технікою на рівні користувача, програмними засобами MS Word, Excel, Power Point;
  • Знання законодавства в банківській сфері;
  • Знання англійської мови - середній рівень.

 

Функціональні обов'язки:

  • Обробка звернень клієнтів (скарги, заяви у тому числі через мережу Facebook);
  • Підтримка проекту Таємні закупівлі;
  • Проведення опитувань клієнтів (підготовка баз, сценаріїв розмов, звітів);
  • Проведення заходів для підвищення якості обслуговування клієнтів у мережі продажів;
  • Звітність.

 

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування та стабільна робота в одній із провідних банківських груп Європи;
  • Фіксована ринкова заробітна платня, річна премія за результатами роботи;
  • Соціальний пакет у відповідності до КЗпП та медичне страхування від банку для лояльних співробітників;
  • Можливості професійного зростання, пільгове навчання англійській мові, внутрішні та зовнішні професійні тренінги;
  • Зручне розташування офісу в центрі Києва.
Відправлення резюме
Прикріпити файл:
Дозволено приєднувати тільки: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб максимум)