Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Оператор Сервіс Деск

Підтримка користувачів на 1-шій лінії ІТ-підтримки,

Дотримання часових рамок відповідно до SLA,

взаємодія з іншими структурними підрозділами Банку щодо виконання звернень користувачів,

Внесення пропозицій по оптимізації і підвищенню якості послуг (сервісів) що надаються користувачам,

Використання «Бази знань»,

Поповнення «Бази знань» типовими рішеннями, розподіл завдань та моніторинг навантаження між колегами.

Функціональні обов’язки:

  • Підтримка користувачів на 1-шій лінії ІТ-підтримки,
  • Дотримання часових рамок відповідно до SLA,
  • взаємодія з іншими структурними підрозділами Банку щодо виконання звернень користувачів,
  • Внесення пропозицій по оптимізації і підвищенню якості послуг (сервісів) що надаються користувачам,
  • Використання «Бази знань»,
  • Поповнення «Бази знань» типовими рішеннями, розподіл завдань та моніторинг навантаження між колегами.

Вимоги до кандидатів:

  • Вища технічна освіта,
  • Досвід роботи на подібний посаді не менше 1 року,
  • Знання принципів побудови Service Desk і процесів підтримки IT послуг відповідно до ITIL.
  • Практичний досвід по побудові і підтримці процесів управління інцидентами, проблемами, конфігураціями, Базою знань,
  • Досвід супроводу прикладного програмного забезпеченння
  • Уміння приймати рішення в стислих часових рамках;
  • Особиста організованість і управління робочим часом,
  • Стресостійкість,
  • Бажання і уміння працювати в команді,
Відправлення резюме
Прикріпити файл:
Дозволено приєднувати тільки: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб максимум)
Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно