Меню
UA
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
0 800 30 5555 Для дзвінків по Україні
+38 044 495 22 77 Для міжнародних дзвінків
Про банк
i-Bank
Інтернет-банкінг
Інтернет-банкінг
приватним клієнтам
Вхід Реєстрація
корпоративним клієнтам
Вхід Реєстрація
Бонусна Програма MasterCard® Rewards
Каталог подарунків World MasterCard

Менеджер управління мідл-офісу (м. Вінниця)

Функціональні обов'язки:

В частині супроводження процесу кредитування:

  • Внесення в проекти договорів фінансових умов, затверджених відповідним Колегіальним органом, для надання банківської послуги;
  • Погодження проектів договорів з задіяними підрозділами Банку (юридичний департамент, управління кредитного адміністрування, тощо), після отримання рішення щодо надання банківської послуги клієнту;
  • Фіналізація проектів договорів, їх блокування та надання Менеджеру МСБ з продажів для підписання з клієнтом;
  • Консультування та узгодження нестандартних умов протоколів відповідного колегіального органу (Кредитний Комітет, тощо) на предмет технічної можливості його реалізації в програмних комплексах Банку;
  • Знання вимог до формування кредитних справ (електронні та паперові варіанти);
  • Організація/Супроводження видачі банківської послуги, заведення договорів страхування в програмні комплекси Банку;

 

В частині контролю процесу кредитування:

  • Підготовка усіх необхідних документів за запитами клієнтів;
  • Моніторинг / Контроль виконання зобов'язань та відкладальних умов.

 

Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта за спеціальністю Фінанси / Банківська справа / Бухгалтерський облік / Економіка підприємства;
  • Досвід роботи на аналогічній або суміжній посаді від 2 років;
  • Знання англійської мови - базовий рівень;
  • Знання процесу кредитування юридичних осіб, розуміння процесу прийняття рішення;
  • Знання фінансової звітності;
  • Комунікативні здібності, вміння аналізувати, консолідувати дані;
  • Досвід роботи з програмними комплексами Банку;
  • Базові знання юридичних норм, правил відображення в договорах затверджених умов надання банківських послуг, зобов'язань та відкладальних умов;
  • Навички роботи із складанням і веденням документації;
  • Впевнений користувач ПК (насамперед, MS Excel).
Відправлення резюме
Прикріпити файл:
Дозволено приєднувати тільки: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб максимум)