Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Фахівець контакт-центру (вхідна лінія)

Ми пропонуємо:

  • Комфортне робоче місце, сучасний затишний офіс з кімнатою для відпочинку та кухнею з ароматною кавою;
  • Можливість працювати віддалено (через 2-3 місяці роботи), ми забезпечуємо необхідною технікою;
  • Плаваючий графік роботи;
  • Офіційне працевлаштування, заробітна плата 2 рази в місяць та додаткова фінансова винагорода за участь у мотиваційних програмах;
  • Реферальна програма, приведи друга і отримай грошову винагороду;
  • Навчання з «нуля» — досвід не обов’язковий.

Основні обов’язки:

  • Прийом вхідних дзвінків від клієнтів банку для консультації щодо банківських продуктів та процесів;
  • Забезпечувати високі стандарти обслуговування.

Вимоги до кандидата:

  • Грамотна українська мова, знання англійської буде значною перевагою;
  • Уважність до деталей та бажання навчатись і розвиватися в банківській сфері;
  • Комунікабельність, стресостійкість, ввічливість та бажання допомагати.

 Надсилай резюме — і, можливо, саме ти станеш частиною нашої команди!

Відправлення резюме
Прикріпити файл:*
Дозволено приєднувати тільки: doc, docx, rtf, txt, odt, pdf (3 Mб максимум)
Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно