
Будь ласка, введіть Ваше ім'я!
Функціональні обов’язки:
• Забезпечення безперебійної роботи ПО, автоматизованої звітності;
• Розробка і автоматизація нових форм звітності;
• Тестування та супроводження скорингової моделі;
• Участь у впровадженні нового ПО;
•Взаємодія з ІТ з питань будування звітності та налаштування роботи ПО.
Вимоги до кандидатів :
• Вища освіта (технічна/економічна кібернетика/економічна);
• Досвід роботи з базами даних;
• Знання принципів програмування на SQL, написання скриптів/процедур, налаштування джобів;
• Розуміння банківських процесів та методології;
• Знання MS Excel.
• Знання англійської на рівні вище середнього;
• Гарні комунікаційні навички;
• Попередній досвід автоматизації процесів, впровадження нового ПО, аналізу даних буде розглядатися як перевага.
Ми пропонуємо:
• Фіксована ринкова заробітна платня, річна премія за результатами роботи;
• Соціальний пакет у відповідності до КЗпП (медичне страхування, страхування життя, відпустка 28 календарних днів, корпоративні курси англійської мови);
• Зручне розташування офісу в центрі Києва.