Ми дбаємо про вашу безпеку, проте ваша пильність є основною перешкодою для шахраїв.
Попри постійне вдосконалення банківських систем безпеки та методів протидії шахрайству, дуже важливо, щоб кожен залишався пильним і дотримувався простих правил безпеки.
Ніколи не повідомляйте ці дані третім особам, навіть співробітникам банку
- Повний номер картки
- Тризначний CVV/CVC код на звороті картки
- Пін-код від картки
- Коди для входу в мобільний банкінг СА+
- Одноразовий код із СМС / пуш-повідомлення або QR-код
- Кодове слово (його можна назвати співробітнику лише в тому випадку, якщо ви самі звернулися в банк)
Співробітник банку ніколи не буде
- Просити вас переказати гроші на «безпечний або захищений рахунок»
- Просити вас встановити сторонній додаток для проведення операції
- Зв'язуватися з вами з особистого телефону, електронної пошти або месенджера
- Поспішати і вимагати прийняти термінове рішення
Будьте уважні
- Не переходьте за незнайомими посиланнями. Для переходу за допомогою посилання, яке надійшло Вам електронним листом, самостійно введіть його в адресне поле браузера;
- Перевіряйте адреси сайти на наявність сторонніх символів та правильного написання.
- Встановлюйте на смартфони та пристрої тільки перевірені додатки з офіційних плеймаркетів.
- Встановіть надійний пароль та двофакторну автентифікацію
- Підключіть СМС інформування або пуш повідомлення та стежте за власними фінансовими витратами.
- Будьте уважні, коли вас просять в месенджерах переслати невелику суму грошей до вечора. Зв’яжіться з цією людиною по телефону, перепитайте в чому справа.
- Уникайте обміну конфіденційною інформацією в чатах.
- Коли вводите дані картки для оплати в мережі Інтернет необхідно переконатися в тому, що використовується захищене SSL з'єднання (використання протоколу https://, дійсного сертифікату шифрування відкритого сайту). У більшості популярних інтернет-браузерів таке з'єднання візуально позначається зображенням замочка біля адресного поля, при натисканні на яке можна дізнатися деталі (тип з'єднання, шифрування, інформацію про сертифікат);
При виникненні будь-яких запитань або підозр негайно телефонуйте фахівцям цілодобового Контакт-центру за телефоном: 0 800 30 5555 (безкоштовно з усіх телефонів по Україні).
Якщо Ви загубили телефон, або за будь-якої підозри щодо несанкціонованого доступ або зміну клієнтської інформації в системі дистанційного обслуговування – терміново повідомте про це Контакт-центр Банку для блокування облікового запису у відповідній системі дистанційного обслуговування для попередження можливих фінансових втрат.