Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Як захистити себе від дій шахраїв

Інформаційна гігієна

Ми дбаємо про вашу безпеку, проте ваша пильність є основною перешкодою для шахраїв.

Попри постійне вдосконалення банківських систем безпеки та методів протидії шахрайству, дуже важливо, щоб кожен залишався пильним і дотримувався простих правил безпеки.

Ніколи не повідомляйте ці дані третім особам, навіть співробітникам банку

  • Повний номер картки
  • Тризначний CVV/CVC код на звороті картки
  • Пін-код від картки
  • Коди для входу в мобільний банкінг СА+
  • Одноразовий код із СМС / пуш-повідомлення або QR-код
  • Кодове слово (його можна назвати співробітнику лише в тому випадку, якщо ви самі звернулися в банк)

Співробітник банку ніколи не буде

  • Просити вас переказати гроші на «безпечний або захищений рахунок»
  • Просити вас встановити сторонній додаток для проведення операції
  • Зв'язуватися з вами з особистого телефону, електронної пошти або месенджера
  • Поспішати і вимагати прийняти термінове рішення

Будьте уважні

  • Не переходьте за незнайомими посиланнями. Для переходу за допомогою посилання, яке надійшло Вам електронним листом, самостійно введіть його в адресне поле браузера;
  • Перевіряйте адреси сайти на наявність сторонніх символів та правильного написання.
  • Встановлюйте на смартфони та пристрої тільки перевірені додатки з офіційних плеймаркетів.
  • Встановіть надійний пароль та двофакторну автентифікацію
  • Підключіть СМС інформування або пуш повідомлення та стежте за власними фінансовими витратами.
  • Будьте уважні, коли вас просять в месенджерах переслати невелику суму грошей до вечора. Зв’яжіться з цією людиною по телефону, перепитайте в чому справа.
  • Уникайте обміну конфіденційною інформацією в чатах.
  • Коли вводите дані картки для оплати в мережі Інтернет необхідно переконатися в тому, що використовується захищене SSL з'єднання (використання протоколу https://, дійсного сертифікату шифрування відкритого сайту). У більшості популярних інтернет-браузерів таке з'єднання візуально позначається зображенням замочка біля адресного поля, при натисканні на яке можна дізнатися деталі (тип з'єднання, шифрування, інформацію про сертифікат);

При виникненні будь-яких запитань або підозр негайно телефонуйте фахівцям цілодобового Контакт-центру за телефоном: 0 800 30 5555 (безкоштовно з усіх телефонів по Україні).

Якщо Ви загубили телефон, або за будь-якої підозри щодо несанкціонованого доступ або зміну клієнтської інформації в системі дистанційного обслуговування – терміново повідомте про це Контакт-центр Банку для блокування облікового запису у відповідній системі дистанційного обслуговування для попередження можливих фінансових втрат.

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно