Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Як захистити себе від дій шахраїв

Схема шахрайства з використанням соціальних мереж та месенджерів

Шахраї отримують доступ до сторінки жертви в соціальних мережах або месенджерах. По списку контактів, від імені жертви вони надсилають повідомлення з проханням терміново позичити їм кошти та з обіцянкою дуже швидко їх повернути.

Чому ця схема шахрайства «гарно працює»?

Багато людей потрапляють на цю хитрість, оскільки шахрай переглядає попереднє листування в аккаунті жертви і часто просто продовжує існуючу розмову у звичній для контакту манері, що робить повідомлення досить правдоподібним, ну і звісно тому, що вам пише ваш друг, знайомий чи навіть родич.

Якщо ви отримаєте такий запит в соціальних мережах, месенджерах, не надсилайте одразу кошти.  Радимо вийти на контакт з людиною, яка вам написала, іншим способом, що дасть вам змогу почути її голос та переконатись у достовірності інформації, що вам надіслали раніше.

Окрім цього, дуже радимо слідкувати за деякими правилами базової інформаційної безпеки:

Варто розуміти про додаткові наслідки, які можуть бути для жертви зламу:

  • Шахрай отримає доступ не лише до особистих даних, але і до всієї інформації, якою ви ділилися в листуванні. Тому уникайте обміну конфіденційною інформацією в чатах.
  • Незаконне використання контенту: Фото та відеозаписи або особисті повідомлення можуть бути вкрадені та використані для створення фальшивих акаунтів та цифрових профілів відомих людей.

Про випадки ймовірного шахрайства просимо вас повідомляти в довідковий центр банку (0 800 305555).

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно