Програма винагород Mastercard
Каталог подарунків Mastercard
Online чат
Онлайн консультант
Очікування оператора...
Онлайн консультант

Фокус на зростаючу українську ІТ-індустрію в рамках нової стратегії Креді Агріколь

22 Листопада 2021

Business Ukraine Листопад 2021

Новий стратегічний документ, що охоплює розвиток банку в найближчі чотири роки, має на меті підсилити наявні конкурентні переваги французького банку.


Креді Агріколь нещодавно представив стратегію розвитку банку в Україні до 2025 року включно. Вона спрямована на розвиток існуючих сильних сторін шляхом адаптації до глобальних викликів та швидкого покращення українського бізнес-клімату. У документі, який отримав назву «AIR» (Ambitious - амбіційний, Innovative - інноваційний, Responsible - відповідальний), визначено низку основних напрямів розвитку - команда Креді Агріколь в Україні дивиться у майбутнє на 2025 рік, а також окреслено курс банку, в умовах нових реалій, турбулентної економіки та руйнівним впливом глобальної пандемії Covid-19.

Час змін

Карлос де Корду, голова правління Креді Агріколь в Україні, визнає, що турбулентність наприкінці 2021 року особливо ускладнює створення цілісного бачення розвитку на найближчі чотири роки. «Зараз ми стикаємося зі складністю прогнозування», – зауважує він. «І не лише в частині ситуації з Covid, а й з огляду на геополітику. Ми маємо враховувати такі фактори, як значні коливання цін на енергоносії».

Такі явища дестабілізації ускладнюють будь-які спроби спрогнозувати майбутнє, але Карлос де Корду зауважує, що значимість змін у бізнес-культурі, які наразі відбуваються, стала основним фактором у тому, щоб окреслити нову довгострокову стратегію розвитку банку: «Коли у 2020 році почалися дискусії щодо планів Креді Агріколь після пандемії Covid, ми стали помічати як змінюється банківський ринок в Україні, а також поведінка клієнтів. Методи нашої роботи також еволюціонують, так само як і види банківських послуг, які ми надаємо. У 2020 році завдяки запуску мобільного додатку CA+ ми зробили цифровий стрибок, який заощадив нам два-три роки. Саме в цей момент ми вирішили розпочинати визначення майбутніх пріоритетів для банку».

Робота над розробкою нещодавно оприлюдненої стратегії тривала 7 місяців. Цей процес, який розпочався у банку, як і в цілому по Групі, у лютому, передбачав особисту участь понад 100 членів команди Креді Агріколь в Україні у понад 60 робочих семінарах. Карлос де Корду зазначає, що одним із найскладніших аспектів розробки стратегії було спрямувати енергію і зусилля на основні сильні сторони банку та сегменти, де Креді Агріколь вже займає провідні позиції. «Ми мали відмовитися від цілком зрозумілої спокуси спробувати охопити весь ринок», – каже він.

Акцент на агробізнес

Стратегічний документ покликаний стимулювати органічне зростання банку в ключових секторах української економіки, де Креді Агріколь вже має значну присутність. Одним із пріоритетів є зміцнення позицій банку в агробізнесі. Є амбітні плани щодо збільшення частки Креді Агріколь на ринку фінансування агробізнесу з поточного рівня (близько 10%) до 15% до 2025 року. Банк продовжує будувати довгострокові відносини з клієнтами, пропонуючи їм поєднання фінансової та агро експертизи, а також інноваційні рішення.

Одним із основних рушіїв розвитку сектору агрі-агро будуть послуги лізингу, які банк запустив влітку 2020 року і які виявилися дуже популярними серед клієнтів. Час для запуску цього бізнес-напряму був обраний ідеально – на тлі високих цін на споживчі товари і потреби представників агробізнесу по всій Україні в оновленні парку техніки новими тракторами, комбайнами та іншими основними засобами. «Зростання обсягу лізингових послуг цілком відповідає нашій довгостроковій стратегії, – зазначає Карлос де Корду. – Фінансування сільськогосподарської техніки – це один із ключових напрямів розвитку для банку, адже ми є одними із лідерів ринку автокредитування в Україні. Ми створюємо спеціальну глобальну пропозицію для наших клієнтів завдяки синергії між напрямами автокредитування і лізингу».

Плани щодо збільшення частки ринку фінансування агробізнесу також узгоджуються з прагненням банку розвивати відповідальне ставлення до екології. У партнерстві з ЄБРР Креді Агріколь наразі пропонує підприємствам вигідні умови лізингу екологічно безпечної техніки. Відповідно до цього акценту на зелене фінансування, у новій стратегії Креді Агріколь також передбачається підтримка енергетичної трансформації клієнтів і збільшення частки проектів з відновлювальної енергетики у корпоративному портфелі банку до 10%.    

Зростаючий середній клас в Україні

Одну із ключових ролей у новій стратегії Креді Агріколь Банку займає український середній клас, що зростає, як фактор розвитку роздрібних банківських послуг. «Ми вважаємо, що рушієм розвитку майбутнього роздрібного банкінгу буде середній клас, і ухвалили рішення зосередитися на цьому сегменті, оскільки ми очікуємо стрімке його зростання найближчими роками», продовжує Карлос де Корду.

Цей середній клас в Україні, що зростає, багато в чому є уособленням ІТ-індустрії країни, яка розвивається. Карлос де Корду з ентузіазмом говорить про вражаючий розвиток українського технологічного сектору та його позитивний вплив на економіку в цілому. Він відзначає високі зарплати в ІТ-індустрії та той факт, що за поточними оцінками кількість ІТ-фахівців в Україні може зрости від 200 000, які є на сьогодні, до півмільйона в 2025 році. «Ми вважаємо, що цей сектор продовжить розвиватися і буде головним драйвером української економіки в наступні роки», – коментує він.

Створення індивідуальної пропозиції для ІТ-фахівців

Карлос де Корду відмічає зростання чисельності зайнятих в ІТ-індустрії спеціалістів, зокрема і в команді Креді Агріколь: «Ми вважаємо, що українські ІТ-фахівці є цікавими клієнтами для нашого банку не лише тому, що вони відносно заможні люди, а й тому, що ми можемо запропонувати низку банківських продуктів, які відповідають їхнім потребам, наприклад, спеціальні тарифні пакети для ІТ, а також інструменти фінансування купівлі авто та житла. Ми бачимо високий потенціал у розвитку українського ІТ-підприємництва і прагнемо зробити свій внесок у ІТ-індустрію».

Щоб підвищити привабливість Креді Агріколь в українському технологічному секторі, у банку зараз розробляється спеціальний додаток, який безпосередньо враховує потреби IT-спеціалістів у банківських послугах. Банк зібрав п’ятдесят ІТ-фахівців із низки технологічних компаній, щоб з’ясувати, що вони найбільше хочуть бачити в банківському додатку. «Наша мета – створити зручну екосистему банківських послуг для всіх, хто працює в ІТ-індустрії», – каже голова правління Креді Агріколь.

Оптимістичний прогноз

Стратегічна націленість Креді Агріколь на найбільш перспективні галузі української економіки, а саме сільське господарство та ІТ-індустрію має сприяти зміцненню загальної позиції банку на ринку до 2025 року. Хоча Карлос де Корду визнає необхідність бути гнучкими та швидкими в сучасному часто непередбачуваному середовищі, він вважає, що загальний прогноз є позитивним: «Ми зберігаємо оптимістичний погляд, залишаючись обережними й розсудливими. Це дуже інноваційна країна та динамічне бізнес-середовище, тому ми прагнемо будувати нашу стратегію довкола сильних сторін української економіки».

Контакт центр Credit Agricole
0 800 30 5555 Безкоштовно