Інтерв’ю в межах спільного з UGEN проєкту стажування Credit Agricole Career Test Drive.
Для того, щоб роботодавець вигідно виділявся на конкурентному ринку талантів, необхідно дещо більше, ніж просто пропозиція роботи − інновації, емпатія та глибоке розуміння вашого майбутнього кадрового резерву.
Саме цього досягнув Креді Агріколь завдяки Credit Agricole Career Test Drive, кар’єрній ініціативі гібридного формату, розробленій спільно з UGEN, спрямованій на переосмислення традиційної моделі стажування. Замість того, щоб пропонувати фіксований шлях, в рамках проєкту студентам було запропоновано допомогти сформувати досвід − протестувати нову онлайн-платформу стажування та безпосередньо взаємодіяти з найкращими фахівцями.
Ця стаття містить дослідження унікального підходу проєкту до залучення студентів, брендингу роботодавця, HR-маркетингу та його впливу на учасників, культуру компанії й довгострокову стратегію талантів.

Career Test Drive в Креді Агріколь
Огляд проєкту
1. Про Credit Agricole Career Test Drive
Credit Agricole Career Test Drive – це гібридна кар’єрна ініціатива, створена Креді Агріколь Україна та UGEN, з метою надати студентам можливість переосмислити формат стажування. Замість того, щоб пропонувати стандартну програму, проєкт залучив учасників як фокус-групу для тестування й допомоги у формуванні нової банківської онлайн-платформи для стажування, запропонувавши обмін відгуками про те, що для них найважливіше щодо формату навчання, навичок і взаємодії з роботодавцем.
2. Огляд програми:
- Гібридний формат, що поєднує два інтерактивних онлайн-вебінари та один фінальний офлайн-захід у Києві
- Підхід, орієнтований на таланти: учасники поділилися своїм баченням стажування та протестували нову онлайн-платформу стажування банку
- Зустрічі для підвищення кваліфікації, розроблені спеціально для молодих кандидатів, включаючи м’які навички, планування кар’єри й цифрове спілкування
- Нетворкінг та живі дискусії з топменеджерами, включно з членом Правління банку
- Групові семінари, творчі завдання, чати та цикли зворотного зв’язку для забезпечення комплексної взаємодії
- Фіналісти отримали сертифікати, а найкращі учасники перейшли до фінального етапу найму у пришвидшеному форматі.
3. Цільова аудиторія:
- Студенти університетів третього року навчання та старше, а також випускники, які нещодавно закінчили ЗВО
- Володіння англійською мовою на рівні Intermediate або вище
Інтерв’ю з Креді Агріколь та UGEN
Співпраця UGEN та Креді Агріколь Україна
Якою була мета вашої співпраці з UGEN в рамках Credit Agricole Career Test Drive? Чому, на вашу думку, саме UGEN став правильним вибором?
Креді Агріколь:
«Креді Агріколь Банк, як роботодавець, давно співпрацює з UGEN через формат кар’єрних заходів та залучення молоді й студентів. Наші співробітники беруть участь у вебінарах як доповідачі та долучаються до різноманітних зустрічей. Ми завжди цінували креативний підхід UGEN та захоплюючі формати − як для роботодавців, так і для студентів. Тому, коли нам потрібно було організувати спеціальний захід у нашому банку, вибір партнера був очевидним».
2. Унікальність формату та програми
Які переваги обраного формату (онлайн + офлайн) для компанії як роботодавця? Як це сприяє залученню молодих спеціалістів в установу?
Креді Агріколь:
«Ми соціально відповідальна компанія, яка прагне робити внесок у суспільство та підтримувати розвиток молоді. З 2021 року в банку діє програма оплачуваного стажування Young Professionals, в якій можуть взяти участь 50 осіб.
Ми маємо запропонувати студентам щось справді актуальне та цінне. Ми ділимося нашою експертизою, але головне – намагаємося їх почути.
Отже, коли ми почали розробляти онлайн-формат стажування, ми знали, що нашою найкращою фокус-групою будуть саме студенти – наша основна аудиторія.
Основною метою Career Test Drive було провести краш-тест нашого нового продукту − онлайн-платформи для стажування, на якій будь-який студент може зареєструватися та пройти стажування, а також представити банк і поділитися потенційними кар’єрними можливостями.
У нашому банку ми говоримо, що на 100% орієнтовані на людську взаємодію, і на 100% − на цифрову. Ми активно розвиваємо обидва канали комунікації. Ця комбінація допомагає нам ефективніше спілкуватися з нашою аудиторією та робить участь більш доступною, дозволяючи студентам обрати найкращий формат. Ось чому вони мали можливість приєднатися до заходів як онлайн, так і офлайн».
Що зробило цю програму унікальною та привабливою? Як ви підтримували взаємодію між учасниками та налагоджували нетворкінг між ними та представниками компанії?
UGEN:
«Концепція проєкту була справді унікальною. Учасники спочатку пройшли навчальний блок, а потім пройшли тестування. За його результатами ми відібрали студентів і запросили їх до офісу банку як фокус-групу для тестування нової онлайн-платформи стажування.
Ми не створювали прямих меседжів на кшталт «подайте заявку та отримайте роботу». Натомість ми зосередилися на створенні інтересу за допомогою семінарів і офлайн-зустрічі із топменеджментом, щоб студенти захотіли приєднатися. І це спрацювало: прийшли всі обрані учасники. Локація в центрі, можливо, сприяла цьому, але формат відзначився сильною взаємодією та залученістю.
Ми вибудували інтерактивність за допомогою живих семінарів, спілкування в чаті, збору відгуків, відбіркового тесту для офлайн-етапу та сертифікатів для учасників».
Чи сподобався учасникам проєкт? Чи були вони активними та залученими?
UGEN:
«Безперечно. Студенти були щиро зацікавлені, оскільки формат був новим для ринку. Проєкт тривав під час напруженого сезону студентських заходів, але все одно ми стали свідками того, що реєстрацію проходили представники широкого спектру академічних професій. Усі відібрані учасники відвідали офлайн-захід, що підтверджує як актуальність теми, так і якість залучення».
3. Залучення працівників як сильна сторона компанії
Якими відгуками поділилися представники банку про участь у програмі? Які були переваги залучення співробітників до проєкту?
Креді Агріколь:
«До реалізації проєкту було залучено велику кількість співробітників різних департаментів, включаючи спікерів вебінарів, які висвітлювали теми, обрані студентами як цікаві та актуальні. Член Правління, директор з проксіміті банкінгу та мережі, також приєднався до офлайн-зустрічі та особисто поспілкувався з молодим поколінням, поділившись своїм кар’єрним шляхом та відповівши на найактуальніші запитання.
Живе спілкування та змістовні запитання студентів залишили дуже позитивні враження. Під час офлайн-заходу були сформовані робочі групи під керівництвом колег з HR-департаменту, які провели краш-тест онлайн-платформи стажування».
4. Процес відбору учасників
Як відбувався відбір учасників для проєкту? Який був формат і які критерії були для вас найважливішими?
Креді Агріколь:
"Разом з UGEN ми дуже серйозно підійшли до процесу відбору учасників, оскільки для нас було важливо залучити проактивну та креативну молодь, яка хоче бути драйвером змін. Саме тому мотивація та креативність були ключовими критеріями відбору. Під час проєкту наші колеги відзначили високий рівень залученості та ініціативності студентів".
5. Результати та ефективність
Як проєкт вплинув на бренд роботодавця компанії чи зусилля з найму персоналу? Чи плануєте ви запускати подібні ініціативи для досягнення майбутніх HR-цілей?
Основні результати:
- 117 800+ охоплення
- 1449 кліків на реєстраційну форму
- 279 реєстрацій
- 89 зареєстрованих учасників пройшли відбіркове тестування
- 45 учасників відвідали офлайн-захід
Креді Агріколь:
"Важко кількісно оцінити результати цього проєкту, оскільки це інвестиції в довгострокові результати. Ми плануємо низку заходів у майбутньому. Наша мета не полягала в тому, щоб закрити багато вакансій − перш за все, ми хотіли надати більше інформації про банк, поспілкуватися зі студентами та провести тест-драйв нашої онлайн-платформи стажування.
Для нас було справді цінно отримувати відгуки про те, що потребує вдосконалення, і вивчати те, що студенти вважають корисним і необхідним.
Ми отримали важливі пропозиції щодо покращення онлайн-стажування. Наприклад, з’ясувалося, що одним із їхніх ключових уподобань є отримання інформації у форматі відео з обов’язковим додаванням субтитрів.
Давайте говорити відверто: наразі студенти мають безліч варіантів, оскільки багато компаній змагається за їхню увагу. Серед роботодавців висока конкуренція. Тож коли ми отримали відгук на кшталт «це була одна з найкращих подій, які ми коли-небудь відвідували», це була для нас найвища винагорода − така, що виходить за рамки цифр чи аналітики».
Який ваш загальний коментар щодо співпраці з UGEN? Які аспекти цього партнерства були найбільш цінними для вашої компанії?
Креді Агріколь:
«Окремо хотілося б відзначити підхід UGEN до роботи як з роботодавцями, так і зі студентами, а саме:
- індивідуальний підхід, врахування специфіки діяльності нашої компанії та пошук найкращих рішень
- постійний супровід на кожному етапі та допомога в організації
- чітка, легка та ефективна комунікація з командою протягом усього процесу».